بازاریابی محتوا به یک بخش بزرگ از بازاریابی در تجارت ها تبدیل شده است  که اگر استانداردهای آن رعایت شود می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.این به این معنی است که بیشتر کسب و کارها امروزه از این روش برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند. بنابر این چطور می‌توان در بین این حجم وسیع از تبلیغات بهترین نتیجه را از آن خود کرد؟ همه تجارت ها سعی می کنند تا به اندازه کافی در تبلیغات خود محتوا تولید کنند اما علاوه بر میزان محتوا کیفیت محتوا نیز مهم است.

 

1# محتوای مفید باید محور اصلی تبلیغات شما باشد

تبلیغات سنتی به مرور در حال کاهش بازخورد است. با تغییر افکار صاحبان تجارت روش های بهتری برای تبلیغات روی کار آمده است. بازاریابی محتوا یک استراتژی در تبلیغات است که روی ایجاد محتوای با ارزش، مرتبط با موضوع  و مفید برای جلب نظر کاربران تمرکز دارد. همچنین هدف اصلی در این روش  تبدیل خوانندگان تبلیغات به مشتری است. در واقع شما با ایجاد یک محتوای مفید به مخاطبین خود کمک می کنید نیازشان را با محصولات و خدمات شما رفع کنند.

 

2# بازاریابی محتوا، ابزار موفقیت برندهای معروف

روز به روز اکثر برندهای پیشتاز در بازار از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. شرکت های بزرگی مثل مایکروسافت و سیسکو سیستمز نمونه هایی از این برندها هستند. البته برای تجارت های کوچک و تازه کار هم این نوشتار آمده است. بازاریابی محتوا برای مشتریانتان خوب است به طور مشخص سه دلیل برای اثبات مفید بودن بازاریابی محتوا وجود دارد:

  • میزان فروش را افزایش میدهد
  • باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود
  • موجب جذب مشتریان وفادار می شود

 

3# بازاریابی محتوا بازاریابی آینده است

یک بار دیگر  تعریف بازاریابی محتوا را بخوانید،  اما اینبار کلمات مرتبط با موضوع و با ارزش را حذف کنید. چیزی که باقی می‌ماند کلمه مفید برای کاربران است. درباره تفاوت میان تبلیغات سنتی و شرکتهایی که فقط اصرار به فروش محصولات خود دارند و تبلیغات محتوایی  همین موضوع است. شرکت های مختلفی هر روز برای ما پیام های تبلیغاتی ارسال می‌کنند کدام یک از آنها حاوی اطلاعات مفیدی است؟ ما چه مقدار به این تبلیغات توجه می‌کنیم؟ با وجود حجم بالای تبلیغات اگر می خواهید تبلیغات شما بازخورد خوبی داشته باشد باید به فکر بهبود محتوای آن و استفاده از بازاریابی محتوا باشید.

اینفوگرافیک وضعیت بازاریابی محتوا

 

4# بازاریابی بدون محتوای خوب غیر ممکن است

صرف نظر از اینکه شما  چه تجارتی دارید و از چه روشی برای تبلیغات استفاده می کنید بازاریابی محتوا باید بخشی از کار شما شود. محتوای مفید بخش مهمی در هر نوع از تبلیغات است:

  • هنگام تبلیغات در فضای مجازی اولین گام شما تولید محتوای مناسب برای تبلیغ است
  • در بحث سئو موتورهای جستجو به مطالبی اهمیت میدهند که دارای محتوای مفیدی باشند

برای موفقیت در بازاریابی محتوا باید برای نوشتن محتوای خود استراتژی داشته باشید. در واقع در نوشتن محتوا از موضوع و هدف اصلی خود دور نشوید.  در نوشتن محتوای تبلیغات خود به نکات زیر توجه کنید:

1# طوری محتوای  تبلیغاتتان را تهیه کنید که به طور غیر مستقیم مخاطبین شما را وارد چرخه خرید و استفاده از محصولات و خدمات شما کند.

2# از شبکه های اجتماعی برای رونق کسب و کار خود و بهبود بازخورد تبلیغاتتان استفاده کنید. تبلیغات را در شبکه های اجتماعی مثلاً در کانال تلگرام خود منتشر کنید.

3#  برای وب سایت خود از دامنه com استفاده کنید. ۸۵% از تجارت های موفق از این دامنه برای وبسایت خود استفاده می کنند. همچنین باید بهترین نام ممکن را برای دامنه سایت خود انتخاب کنید.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]

13 ابزار آنلاین برای انتخاب نام سایت

 [/box]

4# در تبلیغات مخاطبین خود را مجبور به خرید و یا خواندن محتوای تبلیغ نکنید بلکه باید تبلیغ شما آنقدر جذابیت داشته باشد که مخاطبین خودشان به خواندن ادامه مطلب تمایل داشته باشند.

5# متن تبلیغ خود را بیش از حد کوتاه نکنید. اگر درباره محصولات و خدمات خود مقاله می نویسید حداقل از ۱۰۰۰ کلمه استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شود از نظر رتبه هم سایت شما بهبود داشته باشد و هم افراد بیشتری مطالب و تبلیغات شما را مشاهده کنند.

6# قبل از اینکه اقدام به تولید محتوای تبلیغات کنید مخاطبین که قرار است این مطلب را بخوانند شناسایی کنید تا بتوانید در مطالب خود به خوبی پاسخگوی نیاز آن‌ها باشید. این موضوع تا حد زیادی در روند افزایش مشتریان شما تاثیر می گذارد.

7# در وب سایت های معتبر درباره محصولات و خدمات خود مطلبی بنویسید و  لینکی  به وبسایت اصلی خود در آن قرار دهید. این کار نیز باعث بهبود رنک وبسایت شما میشود.

8# در نوشتن عنوان ها دقت کنید.  تیتر های شما باید به قدری جذاب باشند تا  مخاطب را تشنه خواندن ادامه مطلب کنند. سعی کنید عناوین شما کوتاه و در عین حال مفید باشند.

9# استفاده از ایمیل (بازاریابی ایمیلی) را در بازاریابی خود فراموش نکنید.  ۸۰ درصد از تجارت های موفق از محتوای مفید در قالب ایمیل استفاده می کنند. با توجه به اینکه تعداد کسانی که از ایمیل استفاده می کنند کم نیست  این روش می تواند تاثیر زیادی روی رونق کسب و کار شما و بهبود تبلیغاتتان بگذارد.

10# مطالب وب سایت خود را به صورت روزانه به روز کنید و از نوشتن مقالات در قالب ماهیانه بپرهیزید. وقتی کاربران شما شاهد بروز رسانی روزانه وب سایت باشند حس بهتری به  آنها منتقل می‌شود و فعال بودن تیم شما نیز بیشتر به چشم می‌خورد.

11# علاوه بر انتشار مطالب خود در فضاهای دیگر مثل شبکه های اجتماعی،در پایان مقالات خود دکمه هایی برای انتشار آن قرار دهید تا کاربران پس از مطالعه تبلیغات شما بتوانند به راحتی اقدام به نشر آن کنند.

12# حتی اگه تنوع زیادی در محصولات و خدمات شما باشد وقتی برای معرفی هر کدام مقاله ای بنویسید بالاخره مطالب شما تمام می شوند. شما باید با یک برنامه‌ریزی خاص در بازه‌های زمانی مختلف مطالب قبلی را در قالبی جدید و با افزودن نکات جدیدی به انتشار بگذارید. با این کار باعث استمرار در تبلیغ خود می شوید و هر چند وقت یکبار محصولات و خدماتتان برای مخاطبین شما یادآوری می شود.

13# همیشه در نوشتن محتوای خود استراتژی داشته باشید. بی نظمی و بی برنامگی نباید در تبلیغات شما به چشم بخورد. در نوشتن هر تبلیغ بدانید که هدف شما از تولید محتوای این تبلیغ چیست و در راستای آن هدف حرکت کنید.

14# برای انتشار مطالب خود نیز با برنامه جلو بروید. لیستی از شبکه های اجتماعی و یا  وب سایت هایی که می خواهید مطالب خود را انتشار دهید تهیه کنید تا بعد از  نوشتن هر مقاله  طبق برنامه اقدام به نشر آن کنید.

15# در نوشتن مقالات و تبلیغات خود دقت کنید که بیش از اندازه وقت مخاطبین خود را نگیرید. سعی کنید محتوا را به مفید ترین شکل ممکن بنویسید و از توضیحات اضافه اجتناب کنید.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]

اشتباهاتی که نباید در برنامه تولید محتوای شما باشد

[/box]

 

16# اگر در مقالات خود از مطالبی استفاده می‌کنید که آن را از جایی خوانده اید اقدام به ذکر منبع کنید و یا لینک آن منبع را در انتهای مطلب خود قرار دهید.بازاریابی محتوا

17# گاهی اوقات بازاریابی محتوا در ارسال یک پیام تشکر خلاصه می شود. برای مثال اگر شما به مشتریان جدید خود یک پیام تشکر ارسال کنید این پیام می تواند مثلاً در قالب ایمیل باشد و یا ارسال یک عکس،  آنها بعد از دریافت احساس رضایت از خرید می کنند و در اکثر مواقع اقدام به انتشار آن پیام یا عکس می کنند. با این کار شما از طرفی رضایتمندی مشتریان خود را افزایش داده اید  و از طرف دیگر هنگامی که آنها این پیام تبریک را انتشار دهند باعث تبلیغ تجارت شما می شود.

18# چارچوب کلی مقالات و تبلیغات خود را حفظ کنید. محتوای شما باید از نظر طراحی ظاهری،  عناوین و جملات به کار برده شده در آن بهترین شکل ممکن را داشته باشند.

19# قبل از نوشتن هر مطلب کمی تحقیق کنید که در آن زمان چه موضوعی خواننده بیشتری دارد و مخاطبین شما بیشتر به چه چیزی نیاز دارند. سعی کنید در مطالب خود دقیقاً به نیازهای مشتریانتان پاسخ دهید.

20# استمرار در تولید محتوا و زیاد بودن تعداد مقالات و پیام های تبلیغاتی شما در رونق کسب و کارتان موثر است  اما باید در نظر داشته باشید که در طول این استمرار سطح کیفیت مقالات خود را نیز حفظ کنید.

21#  همیشه در مقالات و محتوای تبلیغات خود صرف نظر از اینکه موضوع آن چیست تمرکزتان را روی مخاطبینتان بگذارید. نباید هنگام تولید محتوا هدف را فروش بسیار خوب و یا رنگ مناسب برای وب سایت خود در نظر بگیرید.  اگر شما محتوای خود را در راستای نیاز مخاطبین و برای رضایتمندی آنها تولید کنید  به دنبال آن شاهد رونق کسب و کار و افزایش فروش خود نیز می شوید. همچنین وقتی مخاطبین محتوای مطالب شما را بپسندند و آن را به اشتراک بگذارند وب سایت شما نیز از نظر آمار و رنک بهبود خواهد داشت.

22#  محتوای مطالب را  به نحوی بنویسید که انگار در حال مکالمه با دوستانتان هستید. حس اعتماد و صمیمیت بین شما و مخاطبینتان بسیار مهم است. کاربران مطالبی که در قالب گفتگو با آنها باشند را بیشتر می پسندند.  همچنین در نظر داشته باشید که مطالب را در سطح آنها بنویسید و  از به کارگیری کلمات و جملات پیچیده دوری کنید.

23# شما نمی توانید خودتان را مجبور به نوشتن یک محتوای خوب کنید. اگر در یک زمان خاص نمی توانستید به نحو احسنت اقدام به تولید محتوا کنید، نوشتن مطالب خود را به زمان دیگری موکول کنید.

نکاتی که اشاره شد بخشی از مسائلی بود که هنگام نوشتن مطالب خود باید به آنها دقت کنید تا بتوانید در بازاریابی محتوا موفق شوید. امیدواریم بهترین استفاده را از نکات گفته شده ببرید.

4 نکته مهم در ایمیل مارکتینگ

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]بازسازی محتوا بدون تولید محتوای جدید ایده ای ساده اما موثر است که به طور شگفت انگیزی ترافیک سایت شما را بهبود می بخشد. در این مقاله قصد داریم استراتژی جدیدی به شما معرفی کنیم که ترافیک  ارگانیک من را 260.7% بهبود بخشید. این استراتژی سیل بازدید کننده ها را از فیسبوک و توییتر و وبلاگ ها و موتور جستجو به سمت سایت من سرازیر می کرد.[/box]

بهترین قسمت این ماجرا چیست؟
ما نیازی نداریم که هیچ محتوای جدیدی را انتشار دهیم بلکه فقط با بازسازی محتوا کار می کنیم. در این پست من قصد دارم که تمام مراحل قدم به قدم استراتژی هیجان انگیزی که استفاده کردم را برایتان توضیح دهم.  پستی از وبلاگ هاب اسپات که من را وادار کرد بگم: “حتما امتحانش می کنم”  و این شد که یک روز من در hubspot به یک پست برخوردم که می گفت: “یک تاکتیک وبلاگ نویسی که هیچ کس راجع به آن صحبت نمی کند، بهینه سازی گذشته ها یا بازسازی محتوا

با نوسازی محتوا در 14 روز ترافیک سایت خود را 250% افزایش دهیددر این پست hunspot توضیح می دهد که آنها چطور پست های قدیمی بلاگ را بروز رسانی می کنند و دوباره انتشار می دهند. با خودم گفتم: “چه جالب”، بعد از آن شد که روش ” اجازه بدهید که 106% ترافیک ارگانیک hubspot شما را افزایش بدهیم ” را دیدم.  با خودم گفتم حتما باید امتحانش کنم و بعد شروع کردم.

بازدید ماهیانه مطالب قبل از نوسازی محتوا و بعد از آن

بعدا از نتیجه کار واقعا غافلگیر شدم. در اینجا نتایج من را از بازسازی محتوا می بینید. من اول بازسازی محتوا را با این پست شروع کردم:پستی که در سایت backlinko نوسازی شده است

 

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]دو هفته بعد ترافیک موتور جستجو ارگانیک صفحه به طور شگفت انگیزی به 206.7% رسید.[/box]

با نوسازی محتوا ترافیک ورودی از موتور جستجو بیشتر شده است

همین طور من مقدار زیادی ترافیک شاخه ای از رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها دریافت کردم.

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

چون بازسازی محتوا ، محتوای من را مجددا در برابر تعداد زیادی از مردم قرار داده بود، صفحه من هزاران بک لینک جدید پیدا کرده بود.

دامنه هایی که به محتوای نوسازی شده لینک داده اند

نیازی نیست که بگم این تازه سازی بک لینک ، رتبه بندی صفحه من را هم بهبود بخشیده بود. در واقع رتبه بندی کلمه کلیدی شاخص من “White hat seo” از رتبه 7 به 4 رسیده بود.

نوسازی باعث کسب رتبه بهتر در گوگل می شود

الان وقت آن است که من قدم به قدم روشی را که استفاده کردم را برایتان توضیح بدهم:

فرآیند سه مرحله ای برای کسب رتبه بندی بالاتر و ترافیک بیشتر با بازسازی محتوا – سه گام برای بازسازی محتوا

[tie_list type=”checklist”]

  • گام اول: شناسایی محتوایی با عملکرد ضعیف
  • گام دوم: بهبود و بروزرسانی آن محتوا
  • گام سوم: انتشار مجدد پست

[/tie_list]

اینجا برایتان توضیح می دهم که چرا این استراتژی خیلی موثر است:

اول اینکه خواننده های جدید می توانند مقاله های قدیمی شما را ببینند. شانس اینکه مردم از این محتواهای شما که قبلا ندیده اند بهره ببرند حدود 90 درصد است و تنها 10 درصد احتمال دارد که محتواهای قدیمی شما به دردشان نخورد. پس وقتی که شما دوباره محتوایتان را بازسازی می کنید می توانید به دیگران یک شانس مجدد بدهید که از محتوای شما سود ببرند.

دوم اینکه شما محتوایتان را بهتر می کنید. من شرط می بندم که شما حداقل یک دسته پست در سایت خود دارید که به روز نیستند و یا متوسط هستند. راه اندازی مجدد و بازسازی محتوا به شما این شانس را می دهد که محتوایتان را بروزرسانی و بهبود ببخشید.

محتوای بهتر مساوی با ترافیک بیشتر

سوم اینکه محتوای شما در شبکه های اجتماعی نیز ساخته خواهد شد. وقتی که شما یک پست از وبلاگ خود را مجددا بازسازی  می کنید، در همان روز اول نیز یک پست جدید دارید که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذشته می شود. برای مثال، پست من هم دیدگاه ها و لایک هایی از فیسبوک در روز اول بازسازی محتوا داشت:

نوسازی باعث شده دیدگاه بیشتری برای مقاله نوسازی شده ثبت شود

وقتی یک پست از وبلاگ خود را بازسازی  می کنید، در همان روز اول نیز یک پست جدید دارید که میتواند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذشته می شود

 

با این مقدمه می رویم فرایند سه مرحله ای را شروع کنیم:

 

گام 1# : محتواهای ضعیف را در سایتتان شناسایی کنید.

اولین کاری که میکنید باید مقاله های ضعیف را شناسایی کنید! برای انجام اینجار میتوانید از گوگل آنالیتیکز استفاده کنید. اگر کار با گوگل آنالیتیکز را نمیدانید، میتوانید به مقاله آموزش کامل کار با گوگل آنالیتیکز مراجعه کنید

  • صفحاتی که رتبه های بین 7 تا 15 دارند .

احتمالا می دانید که سه وبسایت اول، بیشترین میزان کلیک را به خود اختصاص داده اند

سه وبسایت اول در نتایج جستجوی گوگل بیشترین کلیک کاربر را دریافت می کنند

[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””]در حقیقت 5 موقعیت اول گوگل 67.5% تمام کلیک ها را کسب می کنند.[/box]

به این خاطر است که می خواهیم صفخات با رتبه 7 تا 15 را به 5 نتیجه برتر گوگل برسانیم. اما ابتدا نیاز داریم که این صفحات را پیدا کنیم: برای انجام این کاربه کنسول جستجوی گوگل بروید و روی تجزیه و تحلیل گوگل کلیک کنید.

 

بخش آنالیز جستجو در گوگل آنالیتیکز

سپس روی کلیک های دریافتی و موقعیت  کلیک کنید:

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

در آخر نگاهی به نتایج بیاندازید و به دنبال صفحاتی باشید که کلیک های مناسبی دریافت کرده اند و رتبه های بین 7 و 15 داشتند:

انتخاب پست های متوسط برای نوسازی محتوا

اینها صفحاتی هستند که می توانند از طریق بازسازی محتوا برای بهبود علامت گذاری شوند.

  • صفحاتی که در آن ها ترافیک ارگانیک افول می کند.

اگر می بینید که ترافیک ارگانیک صفحه دارد سراشیبی را طی می کند،

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

بازسازی محتوا می تواند آنها را دوباره به مسیر بازگرداند.

  • مقاله هایی که ضعیف هستند.

ما قبلا اینجا بوده ایم، گاهی تمام تلاش هایتان را برای یک محتوا می کنید اما وقتی محتوا را بازسازی می کنیم چه می شود؟  همه چیز آنطور که انتظار داریم پیش نمی رود و بدشانسی می آوریم. اتفاقی که برای من در اولین بازسازی محتوا در این پست در سال 2014 پیش آمد.

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

من روی این پست کار کرده بودم، اما جواب گو نبود، بعد از دو سال، دوباره تصمیم گرفتم آن را بروز رسانی کنم اما اینبار تمام تلاش خود را معطوف به این مقاله نمونه و نتیجه ای دیگر دریافت کردم، پس از بروز رسانی و انتشار دوباره آن ترافیک این پست سر به آسمان گذاشت:

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

  • محتوا خوب است اما می تواند بهتر باشد.

به طور مثال پست “white hat seo” خوب بود اما جای زیادی برای بهبود داشت، من نکات زیادی راجع به اینکه چطور من پستم را بهبود بخشیدم دارم که کمی بعد توضیح می دهم. اما برای اینکه به شما ایده بدهم که چطور پست من ضعیف شده بود،  کافی است نگاهی به عکس این صفحه پست من بیاندازید:

دو توئیت در توئیتر در مورد پست ضعیف وبلاگ قبل از نوسازی محتوا

گام 2# : محتوایتان را دوبرابر بهتر کرده سپس بروز رسانی کنید.

اکنون می توانید بخشی از محتوا که نیاز به بازسازی دارد را پیدا کنید، وقت آن رسیده که بهبود پیدا کند. اینجا دقیقا کاری که من کردم این بود که محتوایم را دوبرابر بهتر کردم را توضیح می دهم:

  • بروز رسانی عکس ها

همانطور که گفتم پست من عکس های خیلی قدیمی  داشت:

تصویر قدیمی از نتایج گوگل باید در نوسازی محتوا عوض شود

این عکس قدیمی باعث می شد بازدید کننده های من به خودشان بگویند: “این پست چقدر قدیمی است..” مسلما این خوب نیست و من پست را با عکس های جدید بروزرسانی کردم.

تصویر جدیدی از نتایج گوگل که در نوسازی محتوا تصاویر جدید باید استفاده شوند

ساده اما هنوز موثر

  • ساختار پست تان را بهبود ببخشید.

پست قدیمی من بخش هایی غیرضروری داشت، مثلا در ابتدایش گفته شده بود: “صبر کنید..تکنیک آسمان خراش چیست؟

حذف موارد غیر ضروری از پست های قدیمی در نوسازی محتوا

من تصمیم گرفتم این قسمت را حذف کنم و نتیجه چه شد؟

استفاده از بهترین بخش های محتوا در نوسازی محتوا

  • یک مثال جدید اضافه کنید.

من متوجه شدم که محتوای من در آن پست کمی خشک و جدی بود و یک حفره ای در آن وجود داشت. این مثال را اضافه کردم: “کسی که یک وبلاگ بهینه ایجاد کرد”، که البته دیدگاه های زیادی در پی داشت:

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

من شخصا دیدم که تکنیک آسمان خراش در ده ها هزار صنعت مختلف کاربرد دارد، اما نیاز داشتم که این را اثبات کنم. بنابراین یک مثال از یک فرد در Boring Niche اضافه کردم

استفاده از مطالب دوستان برای معرفی بخش های جزئی مقاله ها

  • من سوالات خواننده های عمومی را آدرس دهی کردم.

هر وقت من یک پست درباره سئو انتشار می دادم، ناچار می شدم به این سوال که ROI چیست، پاسخ بدم.

لینک دهی به وبلاگ دوستان و همکاران در زمینه های مختلف

البته این سوال خوبی هست،  بنابراین من به این قسمت از پستم این لینک ROI از سایت امیل EMIL  را اضافه کردم.

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

  • داستان گویی تان را بیشتر کنید.

پست اصلی من تقریبا هیچ داستان گویی خاصی نداشت.  داستان، بیشترین بخش قابل مقایسه در هر مثالی است. بنابراین من یک داستان زمینه برای توضیح اینکه “چرا Emil نیاز دارد ترافیک بیشتری کسب کند؟” را اضافه کردم:

 

از داستان مشتریان در مقاله های خود استفاده کنید

داستان داشتن بهتر از هر بی داستان بودن است! (:

ده درسی که از بیان داستان موفقیت مشتریان آموخته ایم

 

  • گام های تشویقی اضافه کنید.

پست اصلی من یک پست جامع بود و من فهمیدم که کامل بودن به تنهایی کافی نیست، به همین خاطر من گام شماره صفر را اضافه کردم:

مقاله خود را مرحله بندی کنید

و چند راهنمایی، لینک از دوستان و سپس آموزش ویدویی اضافه کردم،

از ویدیو در مقاله ها استفاده کنید

پست من یک منبع برای مردمی بود که می خواستند یک کمپین کلاه سفید سئو اجرا کنند.

 

گام 3# : زمان بازسازی محتوا

اکنون که پست من دوبرابر بهتر شده وقت آن رسیده است که آن را مجددا انتشار دهم. این کاری بود که من انجام دادم: اجازه دهید بلاگر ها بدانند شما یک مثال جدید اضافه کردید.

  • توسعه از طریق ایمیل های شاخص

برای این مثال من در گوگل به دنبال افرادی گشتم که به موضوع تکنیک آسمان خراش علاقه مند بودند:

کاربران علاقه مند به یک موضوع را جستجو و پیدا کنید

و وقتی کسی را پیدا می کردم که درباره تکنیک آسمان خراش نوشته بود،

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

برایش یک ایمیل دوستانه می فرستادم،

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

چون ایمیل من به طور شگفت انگیزی شاخص شده است،

اغلب مردم خیلی خیلی خوشحال می شدند که برای دیدن پست های جدید من مشترک شوند،

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

  • من تاریخ انتشار را در وردپرس تغییر دادم.

با این قابلیت وقتی زمان انتشار یک پست را تغییر می دهیم آن پست در بالای وبلاگ خواهد آمد و این خیلی مهم است. برای تغییر تاریخ فقط لازم است در بخش ویرایش نوشته روی لینک ویرایش پست در زیر تاریخ پست کلیک کنید و تاریخ پست را به تاریخ روز تغییر دهید:

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

و گزینه بروزرسانی را بزنید تا پست شما به اول بلاگ منتقل شود:

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

  • در قدم بعدی، پست را در توییتر یا شبکه اجتماعی و کانال تلگرام به اشتراک بگذارید. مانند این:

اشتراک گذاری مقاله در شبکه های اجتماعی

وقتی شما پست جدیدتان را ترویج می دهید، ویژگی های جدید محتوایتان را مطرح می کنید. اینفوگرافیگ اضافه کنید،  قسمت های جدید بنویسید، ویدیوی آموزشی بگذارید. وقتی شما تاکید می کنید که چه چیزی جدید است، خوانندگان قدیمی و جدیدِ خود را وادار به چک کردن می کنید.

  • در آخر من ایمیلی به اعضای backlinko فرستادم:
     که در پایان آن نوشته بود…اگر شما می خواهید که مردم بیشتری محتوای شما را بخوانند نیاز دارید که یک لیست ایمیل برای خودتان بسازید و اجازه دهید که مشترکان شما درباره کارهای جدید شما خبردار شوند.

توئیت من، 111 کلیک و ایمیل ارسالی من 7 هزار بار روی لینک گذاشته شده کلیک کرده بودند.

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

چطور در 14 روز به ترافیک ارگانیک 260.7 % بیشتر برسیم؟ اهمیت بازسازی محتوا

وقتی شما تاکید می کنید که چه چیزی جدید است، خوانندگان قدیمی و جدید خود را وادار به چک کردن می کنید.

 

اما لازم هست بگویم که من دو برابر دنبال کننده هایم در توییتر، مشترکان ایمیل دارم. وقتی همه این کارها را که گفتم انجام دادم ترافیک ارگانیک صفحه من 260% افزایش یافت.

پس از نوسازی به ترافیک 4 برابر دست پیدا کنید

اکنون نوبت شماست،

حال که نتایج  من را دیدید، شما راجع به راه اندازی مجدد و باسازی محتوا چه فکری می کنید؟ آیا تا بحال از تکنیک بازسازی محتوا استفاده کرده اید؟ اگرچه حداقل میدانستیم که این کار میتواند مفید باشد، اما نه تا این حد، پس بهتر است بجای تولید محتوای روزانه ی بیشتر، به فکر باز سازی محتوا باشید، به فکر این باشید که محتوای خود را بروز کنید.

هنوز کسانی هستند که تازه با وبسایت شما آشنا شده اند، پس به آنها هم اجازه دهید مطالب قدیمی وبسایت شما برایشان بروز باشد. بازسازی محتوا یکی از راه های بدست آوردن مخاطب بیشتر هم هست.

مدیر سایت در بازاریابی و تولید محتوا معمولاً مرتکب چه اشتباهاتی می‌شود؟

مانند تمامی روش‌های بازاریابی در بازاریابی محتوا هم ممکن است، بازاریابان اشتباهات گوناگونی را مرتکب شوند. گاهی اوقات یک اشتباه می‌تواند، زحمات بازاریابان محتوا را از بین ببرد . بعضی از این اشتباهات در بین تعداد زیادی از بازاریابان رواج بیشتری دارد. تنها کسانی که در این زمینه تازه‌کار هستند دچار این اشتباهات نشده و بعضاً دیده می‌شود که  بازاریابان با تجربه‌تر هم در اثر اشتباهاتی که در عملکردشان دارند با مشکلاتی مواجه می‌شوند. اگر شما در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت می‌کنید، در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید چرا که برخی از اشتباهات رایج در زمینه بازاریابی محتوا را برای شما لیست کرده‌ایم. شما باید این اشتباهات را بشناسید و همیشه مراقب باشید که مرتکب آن‌ها نشوید.

1# نداشتن سبک منحصر به فرد در تولید محتوا

شما در تولید محتوا باید سبک مخصوص به خود را داشته باشید چرا که کپی کردن از سبک‌های دیگران کمک چندانی به شما نخواهد کرد. اگر شما از سبک بازاریابان دیگر برای تولید محتوا استفاده کنید،چند نکته درمورد تولید محتوا و اشتباهات این زمینه که باید بدانید - 1# نداشتن سبک منحصر به فرد در تولید محتوا ممکن است که به تقلب متهم شوید و اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهید. کاربران به دنبال محتوای جدید و منحصر به فرد هستند پس برای جلب رضایت آن‌ها سبک مختص به خود را در بازاریابی محتوا داشته باشید. تولید محتوا را می‌توان اصلی‌ترین قسمت در بازاریابی محتوا دانست و داشتن سبک منحصر به فرد یکی از پایه‌های اصلی تولید محتوای موفق است.

2# نداشتن هدف مندی بین مخاطبین محتوا

بسیاری از بازاریابان محتوا در مرحله تولید محتوا دچار این اشتباه رایج می‌شوند. محتوای آن‌ها به سوی کلی‌گویی می‌رود تا قادر باشد طیف گسترده‌تری از مخاطبان را جذب کند. اما این کار اشتباه بزرگی است. زمانی که مخاطبان شما طیف گسترده‌ای از جامعه باشند، ایجاد ارتباط با آن‌ها تا حد زیادی دشوار خواهد شد. پس همیشه قبل از تولید محتوا قشر خاصی از مخاطبان را به عنوان هدف انتخاب کنید.

همیشه قبل از تولید محتوا قشر خاصی از مخاطبان را به عنوان هدف انتخاب کنید

 

3# فراموشی قانون کیفیت در تولید محتوا

بعضی از مخاطبان برای اینکه قادر باشند، محتوای وب سایت خود را در فواصل زمانی کوتاه بروزرسانی کنند، دچار این اشتباه می‌شوند. آن‌ها تمرکز و وقت کافی را برای تولید محتوای خود به کار نمی‌برند و نتیجه‌ی آن چیزی نخواهد بود به جز تولید محتوای ضعیف و بی ارزش که نتایج منفی زیادی را به همراه خواهد داشت. این کار به مخاطبان شما این حس را منتقل می‌کند که برای آن‌ها ارزش کمی قائل هستید. فراموش نکنید محتوایی ارزشمند است که باعث شود مخاطبان از وب سایت و صفحات شما بازدید کنند. پس هیچگاه در تولید محتوا کیفیت را فدای تعداد بیشتر نکنید.

هیچگاه در تولید محتوا کیفیت را فدای تعداد بیشتر نکنید

 

4# عدم استفاده از تصاویر در محتوا

تعداد زیادی از بازاریابان محتوا دچار این اشتباه می‌شوند. آن‌ها فکر می‌کنند، داشتن یک محتوای متنی سودمند می‌تواند، موفقیت آن‌ها را تضمین کند و مخاطبان زیادی را جلب کند. چند نکته درمورد تولید محتوا و اشتباهات این زمینه که باید بدانید - 4# عدم استفاده از تصاویر در محتوااین طرز فکر اشتباه است چرا که استفاده از تصاویر مرتبط با محتوای متنی تأثیر فوق العاده‌ای دارد. تصاویر کمک می‌کند که مفاهیم محتوای شما به شکل ملموس‌تری به مخاطبان انتقال پیدا کند. اگر در محتوای خود قصد دارید محصولاتی را برای فروش معرفی کنید، لازم است بدانید که اکثر کاربران دوست دارند، قبل از اینکه برای خرید محصولی تصمیم بگیرند، تصاویر آن را ببینند.

 

5# عدم توجه به شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی محتوا

تولید محتوای مناسب تنها اولین مرحله در بازاریابی محتوا است. اگر شما نتوانید محتوای خود را به خوبی در اختیار مخاطبان قرار دهید، موفقیت چندانی به دست نمی آورید. نقش شبکه‌های اجتماعی در اشتراک‌گذاری و تولید محتوا بسیار مهم است. تعداد بالای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی یک فرصت طلایی برای بازاریابان محتوا است که بعضی از بازاریابان اشتباهاً از ان چشم‌‌پوشی می‌کنند. برای موفقیت بیشتر در این بخش بازاریابان محتوا باید به دنبال پی بردن به این مسئله باشند که مخاطبان هدف آن‌ها بیشتر در چه نوعی از شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، پس از دانستن این مطلب می‌توانند، برای اشتراک‌گذاری محتوای خود بر روی این شبکه‌ها تمرکز کنند.

 

6# انتخاب نادرست برای تیتر محتوا

مخاطبان بعد از جستجوی یک مطلب در موتور‌های جستجو اولین چیزی را که می‌بینند، عنوان و تیتر یک محتوا است. اگر می‌خواهید این مخاطبان را مجاب کنید که از وب سایت شما بازدید کنند، باید در انتخاب عنوان و تیتر محتوای خود دقت زیادی را صرف کنید. محتوای شما باید علاوه بر این که کلمات کلیدی را در خود جای می‌دهد از جذابیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

 

7# عدم توجه به آنالیز وب سایت

اعداد و ارقام در یک وب سایت بسیار مهم هستند و مطالب زیادی را به شما می‌گویند. یکی از اشتباهات بازاریابان محتوا این است که به اعداد و آمار وب سایت خود توجه چندانی نمی‌کنند. چند نکته درمورد تولید محتوا و اشتباهات این زمینه که باید بدانید - 7# عدم توجه به آنالیز وب سایتدر یک وب سایت اعداد مربوط به ترافیک ورودی، نرخ جستجو و زمان توقف بسیار مهم هستند. این آمار و ارقام به شما کمک می‌کند تا در آینده تصمیمات مناسب‌تری را برای جلب رضایت مخاطبان اتخاذ کنید.

در کنار این سه نکته، بهتر است در مورد سئو بیشتر بدانید در مقاله ی : شرح کاملی بر سئو و جایگاه امروزی آن از ابتدا تاکنون

 

8# عدم استفاده از نظرات و تجربیات شخصی در محتوا

یکی از روش‌هایی که موجب می‌شود، ارتباط بهتری با مخاطبان ایجاد کنید، استفاده از تجارب و نظرات شخصی در محتوایی است که ارائه می‌دهید. در تولید محتوای خود سعی کنید با مخاطبان صمیمی‌تر ارتباط برقرار کنید . برای آن‌ها اشتباهات و تجربه‌های خوب و بد خود  در زمینه‌ای که قصد دارید تولید محتوا را انجام دهید بیان کنید.

 

9# عدم شناخت نیاز مخاطبان

یک محتوا زمانی از سوی مخاطبان با ارزش تلقی می‌شود که بتواند بخشی از نیاز‌ها و مشکلات آن‌ها را پاسخ دهد. پس قبل از هر چیزی شما باید درک بالایی از نیاز مخاطبان خود داشته باشید و بر طبق آن محتوای خود را تولید کنید. شما برای جلب نظر آن‌ها محتوای خود را تولید می‌کنید، پس بهترین چیز برای کمک به شما داشتن شناخت خوب از مخاطبان است. سعی کنید در وب سایت خود نظرات مخاطبان را به دقت بررسی کنید چرا که این نظرات بسیار کمک کننده هستند. حتی شکایات مخاطبان می‌تواند، ایده‌های جدید و مؤثری را به شما بدهد که بسیار با ارزش می‌باشد.

نظرات مخاطبان را به دقت بررسی کنید