میموس

۹۹ راه برای بازاریابی محصول هنری - چطور محصولات خود را بفروشیم

۹۹ راه برای بازاریابی محصول هنری – چطور محصولات خود را بفروشیم

۱# شما یک هنرمندید — یک نویسنده، موزیسین، طراح یا رقصنده. شاید به عروسک سازی، جواهرات یادگاری، عکاسی مد، نقاشی با هوا یا ساختن موسیقی امبینت الکترونیکی علاقه دارید.

شما هنگام ساختن ، خیلی شجاع هستید، اما حتی فکر درباره بازاریابی کارهایتان، باعث می شود که عرق سرد روی پیشانی شما بنشیند.

آیا ترجیح می دهید که با یک توپ جنگی شما را هوا شلیک کنند یا راه خودتان را بروید؟ آیا حفظ تعادل روی طناب برایتان جذاب تر از این است که از مردم برای شاهکارتان تقاضای پول کنید؟

اگر اینطور است، نگران نباشید، شما تنها نیستید. به خواندن ادامه بدهید، زیرا من به مقدار کافی ایده های بازاریابی برای شما در این مقاله آورده ام تا برای چند ماه شما را مشغول نگه بدارد…

 

این ماموریت کمی ترسناک است، اما نتایجش فوق العاده هستند.

خیلی از مردم — با این انتخاب روبرو هستند که از بین نشر آخرین پروژه نوشتاری شان یا وارد شده به رینگ بوکس با یک شلاق و روبرو شدن با یک فیل— ترجیح می دهند که با حیوان پوست کلفت موذی و غیر قابل پیش بینی مواجه شوند.

شما  هنرمند خوبی هستید. شما می خواهید که زمان بیشتری را صرف ساختن چیزهای بیشتر بکنید، نه ایجاد مزاحمت برای دیگران. در ضمن، این قوی ترین خصیصه شما نیست، صحیح؟

مشکل اینجاست که، آموختن اینکه یک بازاریاب خوب باشید، واقعا برای یک هنرمند مساله مرگ و زندگی است. شما بسادگی نمی توانید پول در بیاورید، مگر اینکه مردم کارهایتان را بخرند، به نمایشگاه تان بیایند یا آنها را بخوانند.

اما — یک خبر خوب وجود دارد. شما مجبور نیستید برای بقیه زندگیتان, گارد بگیرید تا ایمن بمانید و حوصله تان هم سر برود.

با آموزش مناسب، آمادگی مناسب، و ابزار حرفه ای رسمی، شما می توانید نه تنها یک بازاریاب عالی باشید، بلکه همچنین قابلیت های بازاریابی و پول سازتان را هم بروز بدهید. و همچنین خطر را هم از خودتان دور کنید.

کار هایتان را بدرون رینگ ببرید.

رسما و با اعلان عمومی شما به دنیا اعلام می کنید که می خواهید رقابت بکنید. بعنوان یک هنرمند بر ضد این فرض عمومی که شما همیشه باید بی پول باشید، مجبورید در ماشین تان زندگی کنید، و باید از گشنگی بمیرید، بجنگید. اگر این جرات را دارید که تلاش کنید از علاقه تان پول خوب در بیاورید، بایستید.

۱. ببر بی رحم را به یک گربه ملوس تبدیل کنید.

دنیای بازاریابی و فروش می تواند ترسناک تر از یک ببر تیز دندان برای افراد باشد. اگر این توصیف برای شما درست است، من فقط یک نصیحت برایتان دارم: با مردم صحبت کنید. فقط صحبت کنید. اطلاعات را منتقل کنید، مکالمه کنید، آگاه کننده باشید. چه زمانیکه آنلاین هستید، موقع نهار یا روی صحنه… همه اش روابط و صحبت است. زمانیکه این را بفهمید که خیلی ساده شما کارتان را در دسترس آنهایی که از قبل به آن علاقمند بوده اند، قرار می دهید، همه فشار از روی شما برداشته خواهد شد.

 

۲. تصمیم بگیرید که از توانایی های عالی تان به خوبی بهره بگیرید.

مساله این است، همیشه کسی هست که شدیدا به کار شما احتیاج دارد. افراد شدیدا گشنه ارتباط، الهام، سرگرمی، زیبایی، خندیدن، عمق، جهت دهی های آنی، و احساس گرم و خوشایند خاطراتی هستند که هنر برایشان به ارمغان می آورد. اگر شما درمانی برای سرطان پیدا کنید، نگه داشتن آن برای خودتان، یک کار خطاست، اینطور نیست؟ شما یک وظیفه اخلاقی برای رساندن کارتان به دست آنهایی که به آن نیاز دارند، دارید. هنر ممکن است که مساله مرگ و زندگی نباشد، اما مطمنا تفاوتی بین یک سفر زیبا روی این سیاره یا یک بودن بی روح ایجاد می کند.

 

۳. تصور کنید که جایزه دستاورد عمرتان را دریافت می کنید.

برای چه خواهد بود؟ به چه دستاوردی رسیده اید؟ با این نگاه به آن بیاندیشید که کارتان چه تاثیری روی مردم خواهد داشت. شما به تصویری برای حرفه کارآفرینی و تجارت هنرتان که شما در زمانهای سخت بکشاند،نیاز دارید. شما احتیاج دارید بدانید،که چه کسی خواهید بود، چه کار برای مخاطب تان می توانید بکنید، و به کدام سمت می روید تا از اهداف اصلی تان منحرف نشوید.

 

۴. متعهد به کشش در درازمدت  باشید

با خودتان مهربان و صبور باشید. راهتان همیشه آسان نخواهد بود. و بله، برای آموختن مطلب بسیار هست. اما پیچیده نیست. شما حتما می توانید این کار را انجام بدهید. قلعه تان را آجر آجر و یک دیوار یک دیوار بسازید.

 

۲# خصوصیات هیجان انگیزتان را بشناسید

اگر مطمینُ نیستید آنچه که انجام می دهید ارزش بلیط اسپانسرها برای زمان اوج تلویزیون را دارد یا نه، برخی از این تاکتیک ها را امتحان کنید:

۵. این را بفهمید که همین حا هم شجاع هستید.

از دوستان، طرفداران، و مشتریان بپرسید که شما جرات انجام چه کارهایی را دارید که آنها تحسین می کنند. شما احتمالا توانایی آهنگ سازی برای پیانو یا نمایشنامه نویسی را کم اهمیت فرض می کنید، ولی چند نفر به شما تا حالا گفته اند که، آنچه شما انجام می دهید، آنها قادر به انجامش نیستند؟ شما می توانید با آنها بطور خصوصی صحبت کنید یا برایشان ایمیل بفرستید با چند سوال ساده. شما ممکن است پاسخ های حیرت انگیزی دریافت کنید.

 

۶. جایگاه استقبال از خودتان را بازبینی/مرور کنید.

به عقب نگاه کنید—زمانیکه کاری کردید که طرفداران، مشتریان یا موکلینتان به وجد آمدند؟ چه کار کردید که مردم به پایتان پول ریختند و شما را ستودند؟ آنها را بنویسید و بطور هدفمند، برخی را انجام بدهید.

 

۷. در زیر نورافکن با افتخار بایستید. 

شما منحصر بفردید. این را مهم بشمارید. چند ویژگی کلیدی که شما را از رقبا متفاوت می میکند، لیست کنید و آنها را ابراز کنید. هدف شما باید این باشد که مردم بگویند، ‘ من آنها را می شناسم، این کارها را می کنند!

 

۸. به یک خواننده ذهن ها تبدیل شوید.

به فکر و داخل سر مشتریان تان وارد شوید. البته نه واقعا. اما از خودتان بپرسید که چه دوست دارند، چه چیز را نمی پسندند، زمانشان را چطور سپری می کنند، کجا پاتوق می کنند، احساسشان چگونه است، و چه چیز در شب آنها را بیدار نگه می دارد. با چند طرفدار و مشتری مصاحبه کنید تا بفهمید که چرا از شما خرید می کنند. از چند نفر سوال کنید که آیا تمایل دارند در قبال دریافت هدیه ای کوچک، به چند سوال کوتاه پاسخ بدهند. سپس همین سوالات را از یک گروه بزرگتر در یک سایت نظرسنجی بپرسید. به پاسخ شان گوش فرادهید.

۳# طرفداران مشتاق و گشنه هیجان تان را پیدا کنید

همه ماجرا پیرامون تنش، هیجان و انرژی جمعیت است، اینطور نیست؟

۹. مرکز فرماندهی مرکزی تان را بسازید.

اگر وب سایت واقعی ندارید، یکی درست کنید. سایت های اجتماعی همه باید به مرکز اصلی فعالیت شما در وب سایت هدایت بشوند.

 

۱۰. داستان های گیرا بسازید. داستان اینکه چطور به اینجا رسیده اید را بگویید.

ابرقهرمانان با پرش از دره ها شروع نمی کنند. آنها با تپه های سی- سانتی شروع می کنند. داستانها راههای قدرتمندی هستند برای ساختن ارتباطات و همچنین آنها همه گیر اند. چگونه به جایی که هستید، رسیده اید؟ نقاط اوج گیری شما کجاها بوده اند؟ چه چالش هایی را پشت سر گذاشته اید؟ چه آموخته اید؟ از احساس و شوخی بهره بگیرید.

 

۱۱.همه را عریان کنید. البته بعنوان مثال. ماموریت شما چیست؟

چه کار می خواهید انجام بدهید؟ چطور می خواهید به مردم کمک کنید؟ درباره چیزهایی صحبت کنید که شما را به سمت اداره و سازماندهی هنری جویای هیجان هدایت می کنند.

 

۱۲. دوربین را زمانیکه مردم برای شما شلوغ می کنند، روشن کنید.

شهادت ها را جمع کنید — آنها می توانند رسمی یا غیر رسمی یا )حتی بهتر از آن( ترکیبی از هر دو باشند. این می تواند به سادگی درخواست یک ویدیو کوتاه برای دفعه بع که کسی از کار شما تعریف کرد، باشد. دیگران درباره شما چه می گویند، قوی تر از آنچه که شما درباره خودتان می گویید است. پس فشار را از روی خودتان بردارید. این به معنی ف زدن نیست. شهادت ها به شما این اجازه را می دهند که با طرفداران ایده ال بیشتری ارتباط برقرار کنید.

 

۱۳. صحنه مرکزی را به اشتراک بگذارید.

ویدیو ها و تصاویر از تجربه های مشتریان راضی را گردآوری کنید. از آنها بخواهید که عکسهای خودشان را در حال استفاده از کار شما، به اشتراک بگذارند. طرفداران جدید با آن ارتباط برقرار خواهند کرد و خودشان را در همان حال متصور خواهند شد.

 

 

۱۰ درس مهمی که در رابطه با داستان موفقیت مشتری باید بیاموزید

 

 

۱۴.کلیپ های تان در رسانه ها را جمع آوری کنید.

کلیپ های تان در توییتر،فیسبوک، و ایمیل طرفداران در وبسایت تان را جمع آوری کنید و به اشتراک بگذارید. همه چیزهای خوبی که مردم آنلاین یا آفلاین به شما می گویند (با اجازه از خودشان، البته) را گرد آوری کنید، این کار آسان و خیلی به نفعتان است.

 

فراموش ناشدنی شوید. تنها جلوی مردم ظاهر شدن کافی نیست. کار بعدی که باید بکنید، به وجد آوردن آنهاست. شما می توانید. با این ایده ها شروع کنید:

۱۵. به آدمهای دور و برتان آنچه را که می خواهند بدهید.

دانستن اینکه طرفداران شما چه می خواهند، وظیفه شماست، نه آنها. و شما می دانید، یا خواهید دانست، اگر تا به حال نمی دانسته اید — که آنها واقعا شی را خریداری نمی کنند. 

آنها خیلی درباره خود فیزیکی کتاب، یا سی دی یا مجسمه روی میز قهوه خوری اهمیت نمی دهند. آنها یک احساس را می خرند، یک تجربه، تجربه ای درازمدت برای زندگی، یک ارتباط احساسی.

 

۱۶. طرفداران را با بزرگترین ترسشان روبرو کنید.

البته آنها واقعا در معرض خطر نخواهند بود، اما آنها این را نمی دانند. نگرانی ها و کلافگی های آنها را متصور شوید. کار شما چطور به طرفدارنتان در راحت کردن خیالشان کمک خواهد کرد؟ شما می توانید به آنها کمک کنید تا دچار بی حوصلگی نشوند، برای بوییدن رزها وقت بگذارند، به مسخرگی ها بخندند، یا تا وقتیکه هنوز بلدند، برقصند.

 

۱۷. دل طرفدارنتان را با حداکثر هیجان، آب کنید.

نیاز موکلین تان است که آنها را به جلو می کشاند، مشکلات، یا خواسته ها یشان را بشناسید. جرقه ای که لازم است تا مردم واقعا برای خواندن آنچه که نوشته اید، وقت بگذارند، کارتان را ببیند، برای یک نمایش بیایند، و نهایتا کیف پولشان را دربیاورند و از شما خرید کنند. شما باید آن را بشناسید، که چه زمانی زذه می شود. آیا هیجانی است که کار شما ایجاد می کند؟ تمنای کسب و تجربه دوباره و دوباره برای یک خاطره فوق العاده؟ احساس بودن، درون یک جنبش؟

 

۱۸. آنها را با عمیقترین خواسته هایشان، غلغلک بدهید.

زمانیکه کشف کردید که واقعا چه می فروشید، آن را جلوی چشم مردم تکان بدهید. آنها را با آنچه که می خواهند به آن برسند، وسوسه کنید. آن را برایشان غیر قابل گذشت کنید.

 

۱۹. در کنترل ذهن، استاد شوید.

عمق روح شان را هدف قرار بدهید و با فردی در بازاریابی تان صحبت کنید. این کار را می توانید را با ایجاد یک پروفایل مشتری ایده آل و تصور خودتان در حال ارتباط با آنها، بکنید. اگر این کار در گذشته کرده باشید، تکرار آن هرگز ضرر ندارد. اگر اصلا این کار را نکرده اید، کوهی از اطلاعات در مورد آن وجود دارد. حتما ارزشش را دارد.

 

 ۲۰. مبهوت کننده و غیر قابل پیش بینی باشید.

محدودیت ها را کنار بزنید. کارها را متفاوت انجام بدهید. مردم را با غافل گیری مداوم سر پا نگه دارید. احساس نکنید که کارها را باید به روش خاصی انجام بدهید چون بقیه هم آنها را اینطور انجام می دهند.

 

۴# هوادارانتان را به صف کنید

هیچکس کارهای برجسته را به تنهایی انجام نمی دهد. معمو یک تیم کامل پشت صحنه مشغول کار هستند تا همه چیز بدون مشکل پیش برود.

مهم نیست که حا اندازه تیم شما چقدر کوچک است، شما می توانید و باید یک باشگاه فوق-حمایت کننده داشته باشید.

 

۲۱.  طرفدارانتان ویژه تان را جمع کنید. آنهایی را که تا آخر دنیا دنبال شما خواهند آمد را جمع کنید.

به آنها جذبه تان را با ارایه پیشنهادی خاص، نشان بدهید— یک قطعه خیلی خاص، یا یک جلسه قدردانی آن ین یا حظوری از طرفداران. آنها کارتان را به افراد بیشتری نشان خواهند داد، تا این گروه رشد کند.

 

۲۲. پشتیبان ها را پیدا کنید.

افراد تاثیرگذار گروهتان را بشناسید و با آنها رابطه خالص برقرار کنید. ا ن شروع کنید، زیرا این زمان بر خواهد بود. هنوز هیچ تقاضایی نداشته باشید; فقط بخشنده و باحال باشید. اگر کارتان برای مخاطب آنها مناسب است، پشتیبانهای شما نه تنها چیزهای عالی برای دنبال کننده هایشان خواهند داشت، بلکه برای اساس طرفداری شما هم یک محرک خواهند بود.

 

۲۳. داوطلبان را بکار بگیرید. بگذارید مردم به شما کمک کنند.

این به سادگی، یک درخواست است—بیشتر اوقات، به فکر این کار نمی افتیم. شاید کسانی دور و برتان وجود دارند که در طراحی پوستر، برگزاری مراسم، گش در محله ها یا سر زدن به کسبه های محلی و پخش اگهی یا کارت ویزیت، خوب هستند، فقط بپرسید!

 

۲۴. یک تیم خیابانی بسازید.

بگذارید وفادارترین و پرصداترین طرفدارانتان جزیی از تیم باشند. آنها می توانند کمک کنند تا اع ن ها و کارهایی که هیجان زده شان می کنند را منتشر کنند. می توانند پوستر بزنند، پیشنهادات ویژه را پخش کنند و افراد جدید را به رویدادها بیاورند.

 

۲۵. دوستان و فامیل تان را بپذیرید.

آنها شبکه حامیان شماره یک شما هستند. آنها ممکن است که همیشه درک تان نکنند. آنها ممکن است بعضی اوقات بیش از حد حمایت گر باشند. اما آنها در زمان پیروزی و شکست همیشه کنارتان می مانند و تشویقتان می کنند. و به همه خواهند گفت که چقدر به شما افتخار می کنند.

 

۲۶٫ تیم های ویژه سرهم کنید.

ذخیره های منتظر تماس داشته باشید برای زمانیکه نیاز به کمک اضافی دارید. بدانید که کدام دوستان مهارت و تمایل دارند که در پروژه های ویژه به شما کمک کنند. یک دستیار حقیقی پیدا کنید قبل از آنکه واقعا به یکی احتیاج داشته باشید. یک پروژه بر روی سایت دورکاری قرار بدهید.

 

 ۲۷. هلهله کنید، سرود بخوانید و موج راه بیاندازید.

اشکی که هم را در تیمتان بسیج کند به راه بیاندازید، یک دشمن مشترک، یک رویا یا هدف که همه تان دارید. آن را موجز و خاطره انگیز کنید. هیو مک لیود، ‘ هنر دفتری که واقعا مهم است. ‘ را دارد، شما می توانید از چیزی مثل ‘ما برای زمان طولانی اینجا نیستیم، ما برای یک زمان خوش اینجا هستیم‘ ‘عکسهایی که خنده بر لبان شما می نشانند’ یا ‘ داستانهای کوتاه که شما را به عمل وا می دارند’ استفاده کنید.

شعله های هیجان را بیشتر کنید

وقتیکه سراغ چیز شیرینی مثل دادن آنچه مردم می خواهند می روید، آنها به دنبال بیشتر باز خواهند گشت. آنها یک نفس منتظر حرکت بعدی شما می مانند. آنها به همه دوستانشان خواهند گفت و برای دیدن شما می کشانندشان.

 

۵#  پس آتش آنها را شعله ور تر کنید

۲۸. به طرفداران از جاذبه های در راه، پیش زمینه هایی نشان بدهید.

رونمایی ها، نمایش ها، و جاهای جدیدی که کارتان را در آنها ارایه خواهید داد. به رویدادی که حتما باید-دید تبدیلش کنید، با ضرورتی واقعی و نه الکی. مردم موعد های کاذب را بو می کشند—از ضرورت عاقلانه استفاده کنید.

 

۲۹. کارت های ورود به پشت صحنه بدهید.

استودیوی خودتان را باز کنید، چه فیزیکی یا مجازی یا هر دو. چیدمانتان، ابزارها، زمینه مورد علاقه یا مواد مورد علاقه تان را توضیح بدهید. می توانید به جریان کارتان بپردازید، چیزهایی که برایتان الهام بخش هستند، یا اینکه چطور ایده هایتان را بدست می آورید. اینها همه برای مردم جالب هستند.

 

۳۰. مراسم بریدن روبان برگزار کنید.

یک مراسم حقیقی افتتاحیه با، با دعوت نامه های امضا شده برگزار کنید. تور ارایه کنید. آن را با یک ویدیوی کوتاه تبدیل به یک رویداد مجازی کنید و استودیو و ابزارتان را نمایش بدهید. یک کنفرانس خبری بگذارید و از روزنامه های محلی دعوت کنید.

 

۳۱. پرده ها را بالا بکشید.

یک ویدیو کوتاه یا پست بلاگ درست کنید و در آن روند خلاقانه کارتان را توضیح بدهید. یک سری کامل از پست های خبری برای یک پروژه بزرگتر مثل یک کتاب یا سی دی بسازید. یک پروژه را از ابتدا تا پایان دنبال کنید و مراحل آن را با عکس، ویدیو یا یک ژورنال ثبت کنید. این را در بلاگ خود یا در یوتیوب به اشتراک بگذارید.

 

۳۲. به طرفداران جدید اجازه امتحان کردن بدهید، بگذارید به همه جای دوره سرک بکشند.

چیزی انحصاری، غیر قابل گذشت و ارزشمند (که حداقل بتوانید برای آن مبلغی قابل توجه بگیرید) درست کنید که طرفدارانتان می بایست نسخه چاپی، کتاب الکترونیکی یا یک سی دی یا دی وی دی ساده از آن را داشته باشند. در قبال تبادل برای یک آدرس ایمیل، آنها را بدهید تا رابطه تان را با آنها بسازید.

 

۳۳. مرتبا ملاقات و دید و بازدید بگذارید.

با طرفداران تان بصورت حظوری قبل و بعد از مراسم ها دیدار کنید. دیدار و گفت و گو های آن ین مثل چت توییتر، گوگل و غیره برگزار کنید. در فضای مجازی واقعا درگیر شوید. تنها مردم را برای افزایش تعداد دوستان تان اضافه نکنید; تا آنجا که می توانید با آنها رابطه برقرار کنید. مکا ه داشته باشید و واقعا افراد رابشناسید.

 

۳۴. برای مراسم حظور عمومی مداوم، برنامه ریزی کنید.

مصاحبه ها یا صفحه پاسخ به سوالات را روی سایت تان بگذارید. اگر کسی را در مطبوعات برای مصاحبه ندارید، یک دوست خوش صحبت را که با وی راحت هستید انتخاب کنید و برای تبلیغ سایت تان با او چت کنید. اگر جلوی دوربین خجالتی هستید، هم به این کار تن در بدهید. نتیجه آن را روی سایت بگذارید.

 

۳۵. در برنامه (گفتگوی تلویزیونی) یا بهترین برنامه ای که ممکن هست ظاهر شوید.

یک کانال یوتیوب / آپارات بسازید. آیا فکر می کنید یوتیوب تنها وقت تلف کردن است؟ این هم ممکن است باشد، ولی در عین حال یکی از بزرگترین موتور های جستجوی دنیاست. این بدان معناست که مخاطبان شما آنجا حظور دارند، بدنبال آنهایی که آنچه شما انجام می دهید. یک معرفی نامه و یک ساختار شناسی در یوتیوب بگذارید. ویدیو هایی از برنامه ها و رویدادها بگذارید. اینها همه محتوی باارزش هستند که می توانید برای ارتباط موثر با مردم و هدایت آنها به سایت اصلی خود از آنها بهره ببرید.

 

۳۶. باشگاه طرفدارانتان را منظم کنید.

یک لیست ایمیل واقعی درست کنید و برای مردم مشوق ایجاد کنید تا در آن ثبت نام کنند. به محتوی انحصاری خود دایما بیافزایید تا افراد را درگیر نگه دارید. مداوما مواظب محتوا های کوچک باشید و آنها را در بین مطالب بزرگتر به اشتراک بگذارید. بگذارید هویت شما پرواز کند.

 

۳۷. به انتخاب اول طرفدارانتان بدل شوید.

وقتیکه زمانش رسید و مخاطب تان آماده کمی هیجان، سرگرمی یا حواس پرتی بود، اطمینان حاصل کنید که شما اولین کسی هستید که به ذهنشان خطور می کنید. این را به سادگی با در ارتباط ماندن از طریق لیست تان با شبکه های اجتماعی انجام دهید.

 

۳۸. حتی بهتر از آن، تنها انتخاب ماندنی آنها بشوید.

یک استراتژی بازاریابی به کار آفرینان این نصیحت را می کند که به طرفداران کوهی از ارزش مندی ارایه کنند تا آنها زیرکانه در زمان لازم احساس کنند که مجبور به خرید از شما هستند. این تاکتیک کارآمد است، و به خوبی جواب می دهد. اما حتی برای آنکه اثرش را قوی تر بکنید، ثابت کنید که به طرفدارانتان اهمیت می دهید، بیشتر از هر کس دیگر. رابطه را بسازید. دوست یا مربی آنها بشوید.

 

۳۹. برنامه هفتگی تان را پر کنید.

به روزرسانی اشتراک گذاری ها را در اولویت قرار دهید، با طرفداران ستایش کننده تان، بوسیله گذاشتن قرار ملاقات در برنامه هفتگی تان و به روز رسانی در همان روزها.

شرایط را بسنجید و فضا را بررسی کنید

ابری یا آفتابی، تند باد، باران—این شرایط همه بر گرایش شما برای روز بزرگ تاثیر می گذارند. بدانید که در اطرافتان چه می گذرد و استراتژی شما برای هر احتمالی در جای مناسب قرار دارد.

 

۴۰. رقیب را بشناسید، اما مرعوب او نشوید.

بفهمید که رقیب چیز خوبی است; آن به معنای وجود یک نیاز و یک بازار بالقوه است. مردم برای آنچه که ارایه می کنید، پول می دهند. زمانیکه مردم قدر کار شما را می دانند، برای فروش آن خیلی نباید تلاش کنید. تنها کار لازم این است که با یک محصول عالی جلوی چشمانشان ظاهر شوید.

 

۴۱. تکلیف تان را با رقیب مشخص کنید و سپس نادیده بگیریدش.

شما همه چیز هستید، عملکرد شما، و طرفداران شما. زیاد به رقیب و اینکه چه عملکردش چطور است، بها ندهید. به اینکه شما بهتر هستید اشاره کنید، و اینکه چقدر بیشتر به آنها اهمیت می دهید. روی منحصر بفردی خود و شوق و شور خودتان تمرکز کنید. به دام رقابت نیافتید، چون هر بار که این کار را می کنید، در آخر احساس زنندگی و ناکافی بودن خواهید کرد.

 

۴۲. قدردان ستایش باشید و به آن پاسخ بدهید.

بطور مداوم طرفداران و حامیانتان را چک کنید. ستایش آنها را {خاضعانه) ببینید و از آنها تشکر کنید. زمانیکه واکنشی خوب، نقد مناسب یا ایمیل دریافت می کنید، آنها را به همان سان پاسخ بدهید.

 

۴۳. برای ستایش های شب به شب تشکر کنید.

بطور مدام خودتان را بازآفرینی کنید و حاصل کارتان را تکامل ببخشید. مردم را برای بیشتر و بیشتر دیوانه کنید.

ابزار ایمنی تان را آماده کنید: کلاه، عینک و چتر نجات یا زرهی کامل، نمی خواهید که تصادف کنید و بسوزید، درست است؟ پس تا آنجا که می توانید احتیاط های لازم را اعمال کنید.

 

۴۴. کمک راننده های خود را دست چین کنید.

تنها افراد یک تیم مسابقه، ماشین را سرپا و قبراق نگه می دارند، تیم شما همین کار را برایتان خواهد کرد. افراد با تجربه ای را پیدا کنید که به محض نیاز بتوانید با آنها تماس بگیرید—و زمان تان را با چرخیدن چرخهایتان از دست ندهید. یک گروه ناظر رسمی یا غیر رسمی از افراد قوی، با دانش و ارتباط هایی که ندارید، بسازید.

 

۴۵. افراد ارشد  انتخاب کنید.

شما در ذهنتان تردیدی برای اینکه مربی ها و مشاورانتان، به همان جایی که باید بروید، می برندتان، نمی خواهید. مربی ندارید؟ کسی را که می ستایید، دیدگاه و ارزشهایش هایش به شما نزدیک است انتخاب کنید. آنها حکمت و خردی را که به سختی به دست آورده اند با شما سهیم خواهند شد و از اشتباهات سهمگین و زمان بر جلوگیری خواهند کرد. همانطور که رشد می کنید، دایره مشاوران معتمدتان هم رشد خواهد کرد.

 

۴۶. جاسوس شوید.

روند بازاریابی را زیرنظر داشته باشید. مطالعه کنید. سایت های صنعت، ژورنال ها، کتاب ها و غیره را بخوانید. چشم بچرخانید — و با رقیبان و هنرمندان مرتبط مشغول باشید. )هشدار: بهترین شناسایی تان را برای اطمینان از عملکرد عالی و نه فقط خوب، انجام بدهید.( همه این ها منابع مناسبی از ایده های نو هستند). برای نوش آگهی های موثر، مطالعه کنید.

 

۴۷. سرقت کنید.

سرقت ادبی نکنید تا به دردسر نیافتید. اما به دیگر صنایع برای دیدگاه های مختلف، الهام، و فرصتهای همکاری نگاه بیاندازید. بفهمید که چطور می توانید دیدگاه دیگری را برای که به نفع شما کار کند، بچرخانید. مثال: یک عکاس ممکن است با یک موسیقی دان برای کنار هم قرار دادن نمایشگاه های هنری و کنسرت ها همکاری کند تا از هر دو طیف مخاطب، سود ببرد.

 

۴۸. در متقاعد ساختن دیگران ، استاد شوید.

بیاموزید که چگونه رونوشتی عالی و مقاومت ناپذیر برای وب سایت تان و همه موارد بازاریابی تان بنویسید. اگر نوشتن نقطه قوت شما نیست، کسی را استخدام کنید تا صفحات آنلاین و موارد بازاریابی آفلاین را راست و ریست کند.

 

چگونه با مشتری ناراضی و خشمگین صحبت کنیم؟

 

۴۹. گروهی انحصاری برای خودمانی تر ها تشکیل بدهید.

بازخورد نسبت به پیشنهادات جدید را بر روی یک گروه کوچک متمرکز امتحان کنید. نمایش های خصوصی با دعوت از افراد داخل لیست، برگزار کنید. آنها را می توانید آن ین یا آف ین برگزار کنید.

 

۵۰. نمونه های اولیه با تکنولوژی بالا بسازید.

موارد جدید و جهت های هنری را با صرف حداقلی سرمایه امتحان کنید. برای مثال، یک دموی آکوستیک از آهنگی جدید بسازید، وب سایتی برای پیش نمایش از یک کتاب عکاسی قبل از چاپ آن ایجاد کنید، و چندین پست بلاگ یا مقالاتی قبل از انتشار یک کتاب الکترونیکی بنویسید. قبل از صرف پولی زیاد برای تولید یک محصول، بفهمید چه چیز با سلیقه مردم جور است.

 

۵۱. از افسار استفاده کنید قبل از آنکه به خطر بیافتید.

مشخص کنید که چه مقدار پول، معقولانه می توانید روی بازاریابی هزینه کنید. این زمانی است که می توانید بدترین حالت ممکن را متصور شوید—که در آن هیچ بازخوردی دریافت نکنید. می توانید بایستید و این پول را دور بریزید؟ پس، از بودجه معین شده تخطی نکنید. شما به سادگی می توانید روی تبلیغات پولی، ضرر کنید. من در سالهای ابتدایی، پول زیادی از دست دادم. محتاط باشید، در مقیاس کوچک کار کنید و منعطف باشید.

 

۵۲. تمرین ایمن در اولویت تان باشد.

تبلیغات را امتحان کنید (پولی یا غیر پولی)، و جای کلمات و زمان تماس ها برای کارکرد را مرتب تغییر بدهید تا فرمول مناسب برای خودتان را بیابید. شما می توانید نمایش گاهها و رویداد ها را در نشریات رایگان مثل دیوار، یا فیسبوک یا توییتر و در تقویم محلی اع م کنید. از بازاریاب هایی که ت ش می کنند شما را برای صرف مبلغی زیاد و یکباره برای دسترسی به مخاطبان عام و پراکنده، قانع کنند، بپرهیزید.

 

۵۳. به سیرک ملحق شوید.

با دیگر هنرمندان در مراسم ها برای افزایش قدرت نفوذ روی طرفدارن و صحنه ای تماشایی، تا حد ممکن همکاری کنید.

 

۵۴. یک میلیون بار امتحان کنید.

در راه رسیدن به استادی بازاریابی با زمان گذاشتن در فعالیت ها مرتبط، هر روز، بدون توجه به اینکه چقدر مشغله دارید، استوار باشید. ارتباطات و رابطه سازی را بخشی از وجودتان کنید. ثبات قدم در تلاشهای بازاریابی تان، بهترین بیمه تجاری برای زمان های رکود است.

 

۵۵. کار فراوان بسازید.

ساخته تان را راست و ریست کنید و برای آن کاتالوگ بسازید. یکبار شنیدم که بهترین راه بازاریابی برای اولین سی دی شما، سی دی دوم است، و این کام منطقی بنظر می رسد. طرفداران حقیقی شما می خواهند که با خرید همه چیز، از شما حمایت کنند.

 

۵۶. در حیله گری، استاد شوید.

یاد بگیرید که چطور داستانهای گیرا بنویسید و در نشریات حظور پر رنگ داشته باشید و از آنها تا حد ممکن، چه در وب سات تان، موارد بازاریابی و انتشارات محلی استفاده کنید.

 

۵۷. یک تور ایمنی ببافید.

در یک استراتژی گیر نکنید، بخصوص اگر نتیجه ای بدست نمی آورید. چیزهای گوناگون را امتحان کنید و تاثیرشان را بررسی کنید. آسان ترین راه برای این کار، پرسیدن این از مردم است که شما را چطور می بینند. اگر نتایج خوب بدست می آورید، تبریک! به همان کار بچسبید. من سه تا چهار تا از بهترین استراتژی هایم را برای بازاریابی محلی دارم و همیشه از آنها بهره می گیرم. سپسآنچه که جدیدا بیرون آمده را هم، امتحان می کنم.

 

۵۸. مرتبا کارتان را وزن کنید و دایما آن را بررسی کنید.

بدانید که در کجا قرار دارید. بطور بی رحمانه ای با خودتان صادق باشید. اگر کارتان حداقل کمی هیجان برایتان ندارد، به تخته وایت بورد برگردید و بیشتر روی آن کار کنید. اگر می خواهید که به سطح بالاتر برسید، کارتان را هم به سطحی بالاتر ببرید. افرادی را پیدا کنید که در این راه به شما کمک کنند. و یاد بگیرید که با شرایط ناعادلانه کنار بیایید.

 

۶# از روی دره عمیق بپرید

روز بزرگ فرا رسیده است! شما آماده کسب فواید همه تلاش زیادی هستید که انجام داده اید. مطمین شوید که رابطه سازی تان در سرتاسر این فرایند و در آینده ادامه داشته باشد. شما می خواهید که این طرفداران برای مدتی طو نی بمانند، درست است؟ آنها را سر شوق نگه دارید…

 

۵۹. ازدحام جمعیت را هدایت کنید.

بطور واضح به طرفدارانتان بگویید که چه قدمهایی باید در ادامه بردارند. آیا می خواهید که هدیه رایگان شما را دریافت کنند؟ کتاب، چاپی هایتان یا دی وی دی شما را بخرند؟ از شما به دوستانشان بگویند؟

 

۶۰. فجایع و طرح های احتمالی را دور کنید.

برخورد های احتمالی خریداران بالقوه خود را بشناسید و از قبل بطور شفاهی و در صفحه سوا ت متداول سایت تان برای آنها آماده باشید.

 

۶۱. به آنها صندلی های ردیف جلو بدهید.

پیشنهادی کم هزینه یا هر چه می خواهید-بپردازید ارایه کنید تا تمام کسانی که می خواهد به شما کمک کنند، بتوانند از عهده اش برآیند. این انتخاب ها را تنظیم کنید و چند تا از آنها بسازید. برای مثال، کسانی که آخرین سی دی من را قبلا خریده اند اغلب قبلی اش را هم می خواهند. افرادی که موسیقی من را دارند، می خواهند که گردنبند ساز دهنی و تیشرت من را هم بخرند.

 

۶۲. دنباله های لوکس بفروشید. روی صورت ترس بخندید.

قیمت تان را بالا ببرید و یک پیشنهاد ویژه برای آنهایی که نزدیک شما کار می کنند داشته باشید. بگذارید برای یک کار شخصی کمیسیون بپردازند، یک رویداد را در خانه شان میزبانی کنند، یا بخشی از فرایند خلاقیت شما باشند.

 

۶۳. برای اسپانسرهای تان تبلیغ و از آنها تشکر کنید.

این می تواند بصورت تجاری یا خیرانه باشد. اگر فکر می کنید که برای اسپانسرها کوچک هستید، تجدید نظر کنید.همیشه  کسی می خواهد که به مخاطب شما دسترسی پیدا کند. من این را از اسپانسر شدن یک کافی شاپ محلی که مشتاق برگزاری یک سری کنسرت در محوطه آزاد به ازای ۶۰ د ر در ماه های تابستان بود، فهمیدم، که این مبلغ برای اجاره یک ویلا کافی بود. موسسات خیریه ای مثل هولت بین ا للی، مجریانی که حداقل ۲۵ برنامه در سال، داشته باشند را اسپانسر می شوند.

 

۶۴. شراکت های استراتژیک بسازید.

هنرتان را در یک کافه محلی یا مراکز دولتی نمایش بدهید. با کسبه های محلی برای برگزاری برنامه های هنری و صنایع دستی، موسیقی، فستیوال های فیلم و غیره همکاری کنید. از ترکیب کردن هر کدام از این موارد با هم نترسید.

 

۶۵. کار آموزان را آموزش بدهید.

به رشد زمینه کاری تان با آموزش نسل بعدی کمک کنید. دانش جویان شما ضمیمه های طبیعی به پایگاه طرفداران شما خواهند بود. باز هم، هرگز فکر نکنید که شما خیلی کوچک هستید یا برای آموزش به مقدار کافی نمی دانید. شما بیش از آنچه که فکر می کنید، می دانید، و تنها چیزی که لازم دارید، تنها یک مطلب بیشتر از یک مبتدی است.

 

۶۶. کلینیک ها را میزبانی کنید.

به دیگر افراد با جرات دیگر برای رسیدن به مراحل بالاتر توسعه فردی شان از طریق برگزاری کلینیک ها با موضوع – خاص کمک کنید. این راهی عالی برای جذب دانش جویان و موکلین در طولانی مدت است. اگر در آموزش تازه کار هستند، همکارانی را استخدام کنید.

 

۶۷. میز محصولات تان را بترکانید.

محصولات مرتبط را بفروشید. بگذارید بگوییم که شما یک عکاس با یک سری کتاب از فنجان های قهوه یا لیوان یا گلهای بهاری هستید. شما می توانید همان فنجان ها یا لیوان ها یا گلها را هم علاوه بر چاپ هایتان بفروشید. یک بند موسیقی که تعداد زیادی ساز پرکاشن در برنامه شان داشتند، میله های درام بسیاری بعد از کنسرت فروختند.

 

۶۸. شتاب حرکت را بالا ببرید.

درست بعد اراینکه طرفداران از شما خرید کردند و خوشحال بودند، از آنها برای به اشتراک گذاری و ارجاع درخواست کنید. از اینکه این کار را بیش از یکبار بکنید، نترسید. چیزهای تشویقی برای تشکر از این کارشان درنظر بگیرید. مرتبط با شماره ۱۷ در همین مقاله، از طرفداران بخواهید که در حال لذت بردن یا نشان دادن کا ی شما از خودشان عکس یا ویدیو، در وب سایت تان و در نوشته های بلا گ منتشر کنند. این راهی عالی برای ساختن ارتباط است.

 

۶۹. یک مهمانی بزرگ، پس از مراسم ترتیب بدهید.

جایزه ها یا هدایایی محشر برای طرفداران و نشان دادن قدردانی تان از حمایت آنها در نظر بگیرید. یک مهمانی واقعی برای طرفداران محلی بگیرید.

 

۷۰. تشویق ها را پاسخ بدهید.

در سرتاسر سال از طرفداران تشکر کنید. تاریخ تولد آنها را )می تواند تنها ماه و سال باشد( برای ارسال هدیه بپرسید. سپس سیستمی برای ارسال پیغام های تبریک، آهنگ، عکس، کارتون، شعر یا داستان کوتاه در نظر بگیرید.

 

چگونه یک تقدیرنامه جادویی برای مشتری بنویسیم و ارسال کنیم

 

۷# همه رکورد های فعلی را در هم بشکنید

در تاریخ بعنوان یک تغییر-دهنده بازی بمانید

۷۱. محدودیت ها را کنار بزنید.

یک مورد حیاتی را بهتر از رقیبتان انجام بدهید. چیزی را پیدا کنید که نیاز بازار است اما اغلب موجود نیست و بفهمید که چطور می توانید آن را فراهم کنید. این می تواند به سادگی روش شخصی شما یا بردن یک سرویس به سطحی بالاتر باشد.

 

۷۲. افق های جدید بگشایید.

چیزی را که قبلا سابقه ندارد، امتحان کنید. یک روش جدید، استفاده از رسانه نامتعارف یا یک شیوه ارسال رمان.

 

۷۳. یک رقیب سرسخت باشید.

حتی اگر به تنهایی کار می کنید، یا اگر خودتان را بیشتر همیار می دانید، تا مبارز ، همیشه در حال بهبود خود قبلی تان باشید.

 

۷۴. سطح کار را برای آینده بالاتر ببرید، استانداردی جدید برای دیگران بسازید تا دنبال کنند.

پریدن ار روی سه ماشین، خیلی هیجان انگیز نیست، زمانیکه پریدن از روی بیست تا متداول است. همه راههایی را که مردم به شما می گویند که کار شما زندگی آنها را کمی بهتر کرده است، لیست کنید. بطور مداوم این کارها را انجام بدهید، تا در بازار متداول بشوند.

 

۷۵. غیر ممکن را انجام بدهید.

این مثل شکس رکورد دنیا برای ثبت بیشترین زمان زیر آب ماندن است. همه راههایی راکه می توانید بیشتر اهمیت بدهید را لیست کنید. اشتیاق، از خود گذشتگی و یک خواست حقیقی برای دادن آنچه که هوادارانتان می خواهند، منجر به یک وفاداری دیوانه وار خواهد شد.

 

۷۶. لباس یک قهرمان را به تن کنید.

مثل سوپرمن، کاراکتر، شخصیت و برند خودتان را بسازید، و با افتخار آن را همه جا نشان بدهید.

 

۷۷. یک جنگجوی خشن باشید.

شجاعانه برای چه خواهید جنگید؟ برای چه اصول و اساسی خواهید ایستاد و به چه باور دارید؟ از اینکه درباره آنها صحبت کنید، نترسید. در عین حال، این می تواند برخی افراد را از شما دور کند و برخی را به سمت تان بکشاند.

 

۷۸. گرسنه باشید.

به موفقیت های گذشته قانع نباشید. جشن بگیرید، بله، سپس، دیدتان را وسیع تر کنید و برای چالش بعدی آماده شوید.

 

 ۷۹. یک قهرمان باشید.

چه چیز درباره زندگی و هنر برای شما ارزشمند است؟ برای دفاع از آن، تا کجا پیش خواهید رفت؟ رفاقت؟ رابطه ای را که با مردم می سازید، پررنگ کنید، و با همه طرفداران تان مثل دوست رفتار کنید. کار خیرانه؟ حرف آن را پخش کنید. حمایت از موسیقی؟ سود مشترک می تواند باعث ارتباط نزدیک شود.نترسید از اینکه پشت چیزی بایستید.

 

۸۰. منحصر بفرد باشید.

مجبور نیستید که همه را به باشگاه تان راه بدهید. درک سیورز، آن را اینطور بیان می کند، ‘ مستثنی با افتخار’ . شما ممکن است که تنها طرفدارن دو آتیشه واقعی را بخواهید، نه الکی ها را. شما ممکن است که به والدین جوان گرایش داشته باشید که می خواهند خاطرات بچه شان را ثبت کنند. شاید هیچکس کار شما را احتما درک نکند بجز خل وچلها.

 

۸۱. تبعیض قایل شوید.

زمانیکه فهمیدید که طرفداران ایده آل تان چه کسانی هستند، به پاتوق آنها بروید. زمان و انرژی تان را در کافه ها به دنبال سخت گیر ها، تلف نکنید. هنرتان را در جاهای باکلاس به نمایش بگذارید. همه جا باشید، بله، اما تنها در جاهایی که مناسب شماست باشید.

 

۸۲. بحث برانگیز باشید.

اکر می خواهید که همه را جذب کنید، هیچکس را جذب نخواهید کرد. اما، اگر برخی را برانید، وافاداری بقیه را خواهید داشت. آنطور که بلاگ نویس معروف می گوید، ‘ هر آنچه را که در سرتان باید انجام بدهید تا مردم شما را دوست نداشته باشند، انجام دهید. ‘

 

۸# پرواز محبوبیت تان را تماشا کنید

شهرت و ثروت، همه چیز نیست. هر چه افراد بیشتری را به سمت خودتان می کشانید، زندگی های بیشتری را بهبود می بخشید. کار شما بدین صورت شروع به بهتر کردن دنیا می کند،  شما گوشه ای از آن هستید.

هر چه تاثیر بیشتری بگذارید، کار شما بیشتر رشد خواهد کرد و در سنین پیری از شما مراقبت خواهد کرد.

 

۸۳. یک ماشین روابط عمومی باشید.

محتوی آموزشی، اطلاعاتی و سرگرم کننده فراونی بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید. طرفدارانتان را بطور مرتب از طریق ایمیل، بلاگ، و شبکه های اجتماعی باخبر نگه دارید. تجربه شان را عمیق تر کنید و نگذارید که شما را فراموش کنند.

 

۸۴. برای نمایش های بزرگتر و بزرگتر، حق الزحمه بگیرید.

بیاموزید که چطور نویسنده مهمان باشید—نوشتن برای بلاگ دیگران، راهی برای رشد پایگاه طرفداران تان است. بله، هنرمندان می توانند از این فرصتها بخوبی بهره ببرند، و خیلی ها واقعا می برند.هیو مک لیود که کاریکاتوریست و نویسنده است، جانی بی ترانت و جف گوینز که نویسنده هستند، و جاش پیز که بازیگر است، مثال های خوبی برای تقلید کردن هستند.

 

۸۵. زمانیکه مطبوعات سر می رسند،

آماده باشید. پروفایل و نمونه کارهای آنلاین و فیزیکی تان را تمام یا راست و ریست کنید.

 

۸۶. ایمیل همه طرفدارانتان را بخوانید.

مردم از چه چیز شما خوششان می آید؟ چه کار می کنید که پاسخ خوب می گیرید؟ چطور به آنها الهام می دهید؟ تا جایی که می توانید پاسخ شان را بدهید و رابطه ها را بسازید.

 

۸۷. امضا بدهید.

طرفداران تان چطور با شما ملاقات می کنند؟ چطور با شما یک رابطه صمیمی برقرار می کنند؟ مردم با آدمهای واقعی خیلی بیشتر از برند ها یا شرکت ها ارتباط برقرار می کنند. یک مهمانی سالانه برای قدردانی از طرفداران بگیرید، با آنها بولینگ یا قایق سواری بروید. چت و وبینار برگزار کنید، و به نظرات بلاگ تان پاسخ بدهید.

 

۸۸. در قلب شان جایی ثابت پیدا کنید.

به لیست شماره یک آنها راه پیدا کنید و به کسی تبدیل شوید که همیشه پاسخ ایمیل اش را می دهند. به قدمهایی که باید بردارید تا بتوانید چنین صمیمت، دوست داشتنی بودن و اعتمادی را با طرفداران تان بسازید، فکر کنید.

 

۸۹. طرفداران را بخشی از فامیل کنید.

شمول، بخشی از یک چیز بزرگتر بودن، هیجان انگیز و غیر قابل قیمت گذاری است. به بزرگترین طرفداران تان درباره جنبش تان، و اینکه چطور در حال تغییر دنیا هستید بگویید. بگذارید بدانند که چطور می توانند به شما ملحق شوند، و اینکار را برایشان آسان کنید.

 

۹۰. بفهمید که چه چیز جواب می دهد.

این عادت را پیدا کنید که از مشتریان تان بپرسید، چطور درباره شما شنیده اند. این اطلاعات را دنبال کنید. اگر از فرم ثبت نام یا ایمیل برای رویدادها، برنامه ها یا کارگاه ها استفاده می کنید، فرصتی عالی برای جمع آوری این اطلاعات در اختیار دارید. همچنین می توانید بخشی از فروش باشید، یا زمانیکه تماس تلفنی یا درخواست های ایمیلی دریافت می کنید.

 

۵ راه برای دستیابی به فرهنگ مشتری محوری در کسب و کار

 

۹۱. همه جا دیده شوید.

درباره ابزاری که برای به اشتراک گذاری مابین رسانه های اجتماعی وجود دارند، یاد بگیرید. شروع به استفاده از آنها کنید. از ابزارهای لیست کردن در گوگل، بینگ، یاهو و امثال آنها، استفاده کنید.

 

۹۲. همه دنیای یک خانواده بشوید.

میل تان را مشخص کنید تا واضح باشد که چه کار و برای چه کسی می کنید. از فرمی شبیه به اینها استفاده کنید: {من این را برای این افراد} ، {من فکر می کنم که اشتباه است که } این شرایط هست، {پس من ماموریت دارم برای } چیزهایی که تغییر می دهید.

 

۹۳. یک تبلیغات چی استخدام کنید یا خودتان تبلیغات کنید.

یک بیوگرافی قوی بسازید. این یک بازسازی از رزومه شما نیست. این درباره داستان شماست، آنچه شما را به جلو می راند، و مهمتر از همه، اینکه چطور به شما کمک می کند تا با طرفداران تان ارتباط برقرار می کند و زندگی شان را تغییر می دهید.

 

۹۴. یک نظر نویس استخدام کنید یا خودتان نظرات بنویسید.

نگاهی دقیق به صفحه درباره ما سایت تان بیاندازید. مطمین شوید که همه اش درباره شما نباشد، بلکه کاری که برای مردم انجام می دهید، تجربیاتی که خواهند داشت، و چیزی که می توانند از شما انتظار داشته باشند.

 

۹# ادعای تان را به قله کوه ببرید

برای جایگاهی که به آن رسیده اید سخت کار کرده اید.آن را مال خودتان کنید.ادعای تان را به قله کوه ببرید

۹۵. از خودتان با شنل و کلاه عکاسی کنید.

یک لوگوی خوب طراحی شده، جذاب یا عکسی از آنچه که می کنید را می رساند بگیرید. لزوما نباید گران قیمت یا دست ساز باشد، فقط تصویری که هزاران سخن بگوید.

 

۹۶. لباس فاخر تان را همه جا بپوشید.

همه پروفایل های شبکه های اجتماعی تان را به روز رسانی کنید و آنهایی را که استفاده نمی کنید، حذف کنید. به خودتان این اجازه را بدهید که فقط به تعداد محدودی سایت که واقعا از آنها لذت می برید، سر بزنید و درگیر شوید. پروفایل های بی استفاده را دور بریزید، و لینک ها و محتوی هایی که مردم را به سایت هایی که شما در آنها فعالیت می کنید، به روزرسانی کنید.

 

۹۷. عکس تان را تا درخشش آن، پولیش بزنید.

گاها همه صفحه ها و لینک ها یتان را چک کنید، و مطمین شوید که همه درست کار می کنند. اگر برای این کار به کمک احتیاج داشتید، درخواست کنید. افراد جدید را به صفحه ای که جلب ترجه کننده است، هدایت کنید.

 

۹۸. غنایم را به اشتراک بگذارید.

با افرادی که شما را به جایی که حا قرار دارید، رسانیده اند، جشن بگیرید. سخاوتمندانه همه چیزهایی را که آموخته اید با آنها شریک شوید.

 

۹۹. حقیقتا متواضع باشید.

درباره گذشته تان و چالش های کنونی گشوده رو باشید. مردم واقعا با یک ابر-انسان ارتباط برقرار نمی کنند. آنها می خواهند آدمهای واقعی راببینند که از همان موانعی که آنها در پیش رو دارند را عبور کرده باشند.

 

بازاریابی خودش یک هنر است. باور داشته باشید یا نه، شما بخش بزرگی از مهارت ها را حالا هم در اختیار دارید. بقیه اش آموختنی است که از راه کار سخت و فداکاری بدست می آید. شما آموخته اید که مطالعه کنید، تمرین کنید، استمرار داشته باشید، پوست کلفت باشید، به مخاطبتان گوش بدهید.

و با آنها رشد کنید. به بازاریابی به دید دنباله ای برای هنرتان نگاه کنید بجای چیزی در تضاد با آن. شما می توانید در خودتان بسازید و شاید بعد از مرگ هم ستایش شوید.

اما من برای شما بهتر از آن را می خواهم— اگر، البته، شما هم برای خودتان و هنرتان هم بیشتر بخواهید، و نمی خواهید در زندگی به عقب نگاه کنید و فکرکنید که،  ‘چه میشد اگر؟‘

پس بزنید بیرون ، ترس ها و بدگمانی ها را به تسخیر خودتان درآورید، با هر آنچه که می خواهد سد راه شما شود مبارزه کنید، و آنچه را که حق شماست بدست بیاورید!

0/5 (0 دیدگاه)
دیدگاه شما