رپورتاژ آگهی چطور به سئو کمک می کند؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

رپورتاژ آگهی از مهم ترین عواملی است که سئو سایت تان را مورد هدف قرار می دهد. با خرید رپورتاژ از وب سایت های پربازدید بک لینک های باکیفیت و سفارشی دریافت خواهید کرد. این بک لینک ها در طولانی مدت باعث بهبود سئو و نهایتا افزایش رتبه و رنک شما در نتایج گوگل خواهند شد.

رپورتاژ آگهی یعنی چه؟

رپورتاژ آگهی که اینجا توضیح دادیم یکی از حرفه ای ترین شیوه های تبلیغات است که در بستر اینترنت، نشریات و رسانه ها به صورت یک مقاله یا گزارش تلفیق شده با عناصر بصری به منظور معرفی یا فروش کالا های یک کسب و کار به مصرف کننده تولید و در رسانه هایی مثل وب سایت ها، مجله ها، روزنامه ها، کانال تلگرام، صفحات اینستاگرام، تلویزیون و شبکه های رادئویی منتشر می شود. .

رپورتاژ آگهی چطور به بهبود رتبه سایت کمک می کند؟

از وقتی که رتبه 1 گوگل به بهترین روش برای جذب مشتری برای کسب و کار های آنلاین کوچک و بزرگ تبدیل شده است، بازار رقابتی عظیمی ایاد شده است به همین دلیل بسیاری از این کسب و کار ها به دنبال بهترین روش برای سئو و بهبود رتبه سایت خود هستند. همانطور که قبلا هم گفتیم رپورتاژ یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در سئو یک وب سایت است. زمانی که در سایت های معتبر و قدیمی رپورتاژ ثبت می کنید این سایت ها کمی از اعتبار خود را از طریق لینک به سایت شما قرض می دهند.

در واقع چون برای آگهی رپورتاژ هزینه می کنید پس این امکان را هم دارید که در محتوا خود چند لینک فالو یا DoFollow سفارشی قرار دهید. از آن طرف گوگل به سایت هایی که دارای بک لینک قوی فالو از سایت های مرتبط و پربازدید هستند اعتماد بیشتری دارد و همین موضوع دلیل اصلی تاثیر رپورتاژ روی رنک سایت و افزایش رتبه است.

مزیت دیگر رپورتاژ آگهی؛ افزایش بازدید سایت

قصه این است که وب سایت های درج کننده آگهی معمولا قدیمی و معتبر هستند به همین علت مخاطب اعتماد بیشتری به این سایت ها و محتوای آن ها دارد. از این رو وقتی در این رسانه ها رپورتاژ خریداری می شود مخاطبین بسیاری آگهی را مطالعه می کنند و از این طریق وارد سایت آگهی دهنده می شوند.

هر چه متن آگهی رپورتاژتان آموزنده، کاربردی و تاثیر گذار تر باشد بازدیدکننده بیشتری وارد سایت شما خواهد شد و نهایتا ترافیک سایت تان رو به افزیش می رود.

کمپین تبلیغاتی رپورتاژ و تاثیر آن روی رتبه سایت

اگر میخواهید رپورتاژ آگهی تاثیر گذاری چند برابری روی سئو و رنکینگ سایت تان داشته باشد باید کمپین خرید رپوتاژ به پا کنید. با راه اندازی کمپین در وب سایت های پر مخاطب می توانید محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و بک لینک های بیشتری از سایت های تاثیر گذار در قالب رپورتاژ دریافت کنید.

نامحدود بودن رپورتاژ آگهی به چه معناست؟

در آگهی رپورتاژ محدودیت زمانی بی معناست چراکه آگهی ثبت شده برای همیشه در وب سایت نشر دهنده باقی خواهد ماند. در واقع برخلاف خرید بک لینک که در صورت عدم تمدید تاثیر خود در سئو را از دست می دهند، تاثیر رپورتاژ برای همیشه در سئو باقی می ماند.

رپورتاژ آگهی چه نقشی در لینک سازی سایت ایفا می کند؟

به لینک سازی، لینک بیلدینگ هم می گویند و رپورتاژ امروزه در ایران بهترین روش لینک سازی است. فقط بک لینک های فالو در سئو ارزشمند هستند. به هممین خاطر در وب پارسی، تقریبا تنها راه تهیه لینک فالو خرید رپورتاژ است. هزینه ثبت رپورتاژ در سایت های مختلف وابسته به مواردی چون رتبه، تعداد بازدید و قدمت نام دامنه وب سایت است.

توجه داشته باشید معمولا در وب سایت ها می توانید 3 الی 5 عبارت لینک دار استفاده کنید. اگر با نشریه ای مواجه شدید که محدودیتی در تعداد لینک نداشت سریع هیجان زده نشوید! تعداد استاندارد لینک در رپورتژ همان 3 تا 5 لینکی است که گفتیم! ثبت تعداد زیاد لینک در رپورتاژ به شدت برای سئو مضر است و باعث اسپم شناخته شدن لینک ها و جریمه گوگل می شود.

پیشنهاد می کنیم برای تاثیر گذاری بیشتر رپوتاژ روی سئو یکی از واژه ها را به صفحه اصلی و مابقی را به صفحات داخلی مرتبط سایت تان لینک کنید.

روش خرید رپورتاژ آگهی

امروزه سایت های زیادی اقدام به فروش رپورتاژ می کنند. برای انتخاب بهترین وب سایت برای درج رپورتاژ عوامل مختلفی وجود دارد که باید به طور تخصصی بررسی شوند. اگر بررسی این عوامل برای شما دشوار است یا وقت انجام آن را ندارید می توانید این کار را به ما بسپارید. ما تمام مواردی که برای انتخاب یک سایت رپورتاژ مهم است را بررسی می کنیم و پکیجی شسته رفته از بهترین سایت های فروش رپورتاژ را در اختیار شما قرار می دهیم. با خرید این پکیج یک استراتژی لینک سازی کاربردی و مشاوره خرید نیز به عنوان هدیه به شما ارائه خواهد شد.

چطور با خرید رپورتاژ، پنالتی هم نخریم؟

در خرید رپورتاژ زیاده روی نکنید! حدود 5 سال پیش یک وب سایت انگلیسی فروش اینترنتی گل به نام interflora، در بازه زمانی یک ماهه حدود 5000 رپورتاژ خریداری کرد و موفق به دریافت لینک های زیادی برای سایت خود شد به همین دلیل اختلال بزرگی در پیج رنک گوگل ایجاد شد. در تمام رپورتاژ های این وب سایت از کلمات کلیدی بهینه به همراه لینک های فالو استفاده شده بود تا به بهترین رتبه در نتایج گوگل برسد. وقتی گوگل متوجه این مسئله شد، وب سایت interflora و وب سایت های درج کننده آگهی آن را جریمه کرد.
موضوع دیگری که در آگهی های رپورتاژ برای گوگل مهم است مشخص بودن جنبه تبلیغاتی رپورتاژ از همان ابتدای آگهی است. گوگل نمیخواهد کاربران خود را به وب سایت های نامعتبر هدایت کند به همین خاطر توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

پنالتی گوگل برای سایتی که حجم زیادی بک لینک خریداری کرده است
پنالتی گوگل برای سایتی که حجم زیادی بک لینک خریداری کرده است

چطور در جای صحیحی رپورتاژ بخریم؟

اگر هدف تان از رپورتاژ کسب رتبه در گوگل است باید از سایت های قوی با یک استراتژی درست خرید کنید چون نبود استراتژی یا استفاده از استراتژی های نادرست ریسک پنالتی گوگل را برای شما ایجاد خواهد کرد. اگر هدف تان جذب مشتری است اولین چیزی است که برای خرید رپوتاژ باید به آن توجه کنید، شناخت مشتری است. هرچه مشتریان هدف تان را بیشتر بشناسید بهتر می توانید سایتی با درصد بازدهی بیشتر پیدا کنید. موضوع فعالیت شما نیز در انتخاب سایت درج کننده رپورتاژ بسیار مهم است. اگر موضوع فعالیت تان خاص نباشد می توانید در سایت های پرطرفدار (حتی نامرتبط) رپورتاژ بخرید اما اگر حوزه کاری شما تخصصی است بهتر است در سایت های نزدیک به موضوع کسب و کارتان رپورتاژ بزنید. به عنوان مثال اگر در کار پوشاک کودک هستید نباید برای رپورتاژ سراغ وب سایتی در زمینه ی حقوق بروید!

کی رپورتاژ بخریم؟

اگر به تازگی سایت تان را استارت زده اید فعلا زمان درستی برای خرید رپورتاژ نیست. پیشنهاد می کنیم زمانی که در کلمه کلیدی هدف خود حداقل به نتایج صفحه اول یا دوم گوگل رسیدید برای خرید رپورتاژ اقدام کنید. تنها در این صورت است که رپورتاژ می تواند به شما برای گرفتن رتبه بهتر (رتبه های اول) کمک کند.

از کجا رپورتاژ بخریم؟

امروزه سایت های بسیاری هستند که اقدام به فروش رپورتاژ می کنند. ثبت آگهی در تمامی این سایت ها در سئو سایت شما تاثیر گذار نیست. تنها درج رپورتاژ در سایت هایی که از لحاظ مواردی مثل قدمت، رتبه الکسا و نرخ بازدید در جایگاه قابل توجهی هستند، می تواند برای شما مفید باشد.

اگر از مشاوره ما در خرید رپورتاژ استفاده کنید، ما سیر تا پیاز این وب سایت ها بررسی می کنیم و نهایتا در قابل یک پکیج شسته و رفته لیستی از بهترین ها به همراه تعرفه های آن ها در اختیار شما قرار می دهیم.

تاثیر رپورتاژ در برند سازی چگونه است؟

همان طور که گفتیم از کابرد های رپورتاژ برندینگ است که شرکت بامیلو این کار را به خوبی انجام می دهد. در تصویر زیر می بینید که بامیلو از طریق درج رپورتاژ در وب سایت زومیت برند خودش را تبلیغ می کند. همین روش توسط برند های بزرگ کشور مثل همراه اول، ایرانسل، دیجی کالا، اسنپ و… روز به روز به طور گسترده تری هم استفاده می شود.

تاثیر رپورتاژ در برندسازییکی از روش های برند سازی که در سطح اینترنت زیاد دیده می شود، محتوای حمایت شده است. محتوای حمایت شده یا اسپانسر دار محتوایی است که با اهداف مختلفی مثل جذب مخاطب، همکاری در تولید محتوا و موارد زیادی ازین دست منتشر می شود. دسترس پذیری ساده محتوای حمایت شده برای مخاطبین از دلایل اصلی تاثیر زیاد این روش در برندینگ کسب و کار است.

محتوای حمایت شدهرپورتاژ آگهی، راهی باور نکردنی برای افزایش فروش!

هرچه برندینگ بهتری داشته باشید راحت تر و قدرتمند تر می توانید فروش خود را بیشتر کنید. تبلیغات صحیح و افزایش مخاطب از اصلی ترین راه های افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر است. ثبت آگهی های رپورتاژ شما در سایت های پر بازدید برابر با دسترسی بیشتر مخاطبین و آشنایی بیشتر با برند شماست. شما باید در جای درستی آگهی بزنید.

نمونه هایی از تاثیر رپورتاژ در افزایش فروش

بسیاری از برند های بزرگ و کوچک برای افزایش میزان فروش و درآمد روی به برگذاری کمپین های تبلیغاتی و جشنواره های تخفیف فصلی و مناسبتی آورده اند. دیجی کالا یکی از این برند هاست که با برگزاری کمپین “جمعه به خرید” همزمان با بلک فرایدی یا جمعه سیاه (روزی استثنایی که تمامی فروشگاه ها در سراسر دنیا تخفیف های هنگفتی به مشتریان خود می دهند) و خرید تعداد بالایی رپورتاژ از سایت های محبوب و پربازدید توانست در فروش امسال خود رکوردشکنی کرد.

نمونه هایی از رپورتاژ همزمان دیجی کالا در چندین سایت
نمونه هایی از رپورتاژ همزمان دیجی کالا در چندین سایت

جشنواره فود پارتی اسنپ فود و ارائه آفر های ویژه مثل تخفیف 50 درصدی برای بیش از 50000 غذا نمونه ای دیگر از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش است.

رپورتاژ آگهی اسنپ فودتوجه داشته باشید بازدهی رپورتاژ آگهی تنها با حفظ ارتباط موضوعی با سایت پذیرنده آگهی امکان پذیر است. در واقع ارتباط موضوعی هم در سئو و هم در افزیش تعداد مشتریان شما تاثیر گذار است.

نتیجه ای که من گرفتمنتیجه گیری

از هر طرف که نگاه کنیم رپورتاژ آگهی اصولی و صحیح جز منفعت چیزه دیگری برای شما و کسب و کارتان نخواهد داشت. در واقع با خرید رپورتاژ چند نشان را با یک تیر زده اید. بهبود رتبه سایت، افزایش ترافیک، بهبود سئو، افزایش فروش، درآمد بیشتر، لینک سازی و برندینگ همه و همه از مزیت های استفاده از رپورتاژ هستند. من سعی کرده ام تا جای ممکن پاسخ تمام پرسش ها را داده باشم، اما خیالتان راحت، هر چی در این مورد بپرسید به آن پاسخ میدهم.

آموزش خود را ادامه دهید
0/5 (0 دیدگاه)
Share on facebook
0
Share on linkedin
0
Share on twitter
Share on telegram
Share on facebook
0
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on skype

اگر این مقاله برای شما مفید بود ....

لطفا با نظر دادن ما را در بهتر کردن مطالب آموزشی یاری کنید.

به دنبال سئو حرفه ای وردپرس هستید ؟!

میموس با تدوین استراتژی و ساختار اصولی شما را تا رسیدن به رتبه 1 یاری خواهد کرد.

اگر شماهم به فکر رشد کسب وکار خود هستید

حتما در خبرنامه میموس عضو شوید

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *