مشتری مداری

راه های بسیاری در نشریات کسب و کارهای مختلف ارائه می‌شود، ولی در هر صورت، ارائه سطوح مختلف خدمات به مشتری، جزو نیازهای هر کسب و کاری است. اگر پایگاه های بررسی کسب و کاری نظیر Forbes / BusinessWeek و Harvard

در محیط کسب و کار بسیار رقابتی امروز، یک کارآفرین یا شرکت با چالش های زیادی روبه رو بوده و به طور مستمر در حال فعالیت است. کسب و کارهایی که می توانند خود را با این محیط تطبیق دهند

داستان موفقیت مشتری از سلاح های سرد شرکت ها برای جذب مشتری جدید است، در واقع، ما هم به دنبال استفاده از این سلاح ساکت بودیم، بنابراین تصمیم گرفتیم بخش داستان موفقیت مشتری ها را در شرکت خود راه اندازی

تقریبا برای همه ما احساسی ناخوشایند در پی ناراحت کردن یا غمگینی دیگران وجود دارد، گرچه هر بار کوشیده ایم آن را نادیده بگیریم و مزه آن را تا آخر نچشیم، یا اینکه با سرکوب آن تصمیم گرفته ایم اراده

تصور کنید به خونه رسیدید و با یک نامه ی واقعی غافلگیر شده اید – یک نامه واقعی – نامه ای واقعی در آمیخته با نامه های الکترونیکی شما - که از میان انبوه ایمیل های تبلیغاتی روزانه توانسته در صندوق

یکی از بزرگترین اشتباهات کسب و کارها اینست که فکر می کنند تنها کاری که مشتریان در آن خوب هستند یا تنها منفعتی که مشتریان برای یک کسب و کار دارند اینست که محصولات آنان را خریداری کنند. خرید کردن

وقتی پای کانال های پشتیبانی از مشتری در میان است، شما میتوانید از نحوه پشتیبانی در این گفتگوها با استدلال کافی مشخص کنید که چه نتیجه ای در انتظار شما و مشتری شماست. در پشتیبانی زنده در سایت که از

توجه به مشتری هنری فراموش شده است، اما امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. در ادامه به هفت راه درخشان و مطمئن نگاهی خواهیم داشت که کمک می کنند بدون اینکه در جریان پشتیبانی شما ریتمی جابجا شود،

5 راهی که برای تولید فرهنگ مشتری محور بودن در کسب و کار به آن نیاز پیدا می کنید و ما در ادامه همین مقاله به بحث این موضوع پرداخته ایم. یکی از بهترین راه ها برای حصول اطمینان از

ارسال ایمیل به مشتری مهمترین ایمیل های شما هستند یا به عبارت دیگری بالاترین ریسک و یا پاداش در ارسال ایمیل، زمانی است که آن را برای مشتریانتان ارسال می‌کنید. یک ایمیل عالی و موفق چالش‌ها را کاهش می‌دهد، تمایل مشتریان

User Registration

Reset Password