دسته: افزایش فروش و مشتری

Category: افزایش فروش و مشتری

نقش انجمن در کسب و کار
افزایش فروش و مشتری

چرا نقش انجمن در کسب و کار موفق پر رنگ است؟

با توجه به کمبود انجمن کسب و کار در زمینه خدمات مشتری، در خارج از کشور مشاهده می کنیم که Loyal به بنیان‌گذاری سارا جاد بلش، یکی از

روانشناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش و مشتری

روانشناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی

روان شناسی در فروش همیشه به کمک بازاریاب ها و Marketer ها آماده است. امروز میخواهیم از نظر روان شناسی در مورد رنگ و تاثیر

نکات مهم ایمیل مارکتینگ
افزایش فروش و مشتری

نکات مهم ایمیل مارکتینگ | 4 نکته در مورد ارسال ایمیل انبوه برای تازه کارها

با وجود این که ایمیل مارکتینگ روشی قدرتمند در بازاریابی اینترنتی است، اما تنها استفاده از آن ضامن موفقیت شما نیست. ایمیل مارکتنیگ زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ

مشتری ناراضی
افزایش فروش و مشتری

چگونه با مشتری ناراضی و خشمگین صحبت کنیم؟

در ارتباط با مشتری ناراضی کلمات خشن نشان دهنده درون افراد است. شکایات مشتریان هم همیشه نشانه اینست که چیزی اشتباه است. پس دست به

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید یا با شماره های ما تماس بگیرید