کارگاه لینکسازی حرفهای و کمپین خرید رپورتاژ و بکلینک
در لینک بیلدینگ Link Building همیشه یک زنگ خطر برایتان وجود دارد و آنهم جریمههای گوگل است، اما با این کارگاه یاد میگیرید چطور لینکی بسازید که ارزش واقعی داشته باشد و شما را بین نتایج گوگل بالا بکشد! بدون اینکه خطری شما را تهدید کند، این یک کارگاه لینک سازی حرفه ای کلاه سفید و اصولی است!
چرا شما به کارگاه لینکسازی کلاهسفید نیاز دارید؟
- چون شما یک سایت دارید و میخواهید رتبه آن را در گوگل بالا بیاورید
- چون شما یک متخصص سئو هستید و میخواهید در سئو پیشرفت کنید
- چون شما بفکر خرید رپورتاژ و بک لینک اصولی هستید و نمیخواهید پولتون رو دور بریزید.
- چون یک مدیر سایت باید بتواند مدیریت لینک سازی سایتش را بعهده بگیرد
- چون باید بتوانید کارهای یک سئوکار و کمپینهایش را ارزیابی کنید
- چون شما هم برای کسب رتبه نیازمند خرید بک لینک خوب و قدرتمند هستید
- چون برای رقابت با رقیبان قدرتمند نیاز دارید کمپین لینک سازی و رپورتاژ داشته باشید
- چون باید از بازگشت سرمایه برای خرید رپورتاژ و بک لینک مطمئن شوید
- چون شما هم مثل ما به یادگیری اصول سئو علاقه دارید و میخواهید پیشرفت کنید
- چون این کارگاه لینک سازی همانی است که شما دنبالش جستجو میکنید
- چون دانش شما با شرکت در این کارگاه در مورد لینکها و افزایش قدرت سایت بروز میشود.
کارگاه کمپین لینکسازی چرا برای شما مفید است؟
این کارگاه از آموزشهای تئوریک ساخته نشده، ما بشما نشان خواهیم داد که اصلا تعداد لینکهایی که کسب میکنید در درجه اول اهمیت قرار ندارد و نیازی نیست لینکسازی انبوه انجام دهید. بلکه قرار است یاد بگیرید چطور با پول کمی که دارید بهترین بک لینک و رپورتاژ را برای سایتتان خریداری کنید.
ما بشما اصولی برای خرید رپورتاژ معرفی میکنیم که هیچکجای وب موردی مثل آن را پیدا نمیکنید. بشما نشان میدهیم چطور یک کمپین لینک سازی حرفهای برای سایت یا فروشگاهتان تشکیل دهید و در بازه زمانی برای گرفتن رتبههای اول با قدرت بک لینکها تلاش کنید و سایتتان را تقویت کنید.
چه مهارتهایی در کارگاه لینک سازی یاد میگیرید؟
آنالیز بک لینک خوب و بد در سئو و همینطور درون سایت
آنالیز و تحلیل پروفایل بک لینک وب سایت یا سایت رقیب
طراحی برنامه خرید رپورتاژ برای فاصله زمانی یک، دو و سه ماهه
طراحی کمین بک لینک برای سایت / فروشگاه / محصول و ...
تکنیک های پیشرفته لینک سازی بر اساس رقابت موجود در بازار
آنالیز کیفیت لینک و امتیاز دهی به بک لینک های یک سایت
توزیع صحیح انکرتکست و حرکت در منطقه امن جریمههای پنگوئن
بدورماندن از تمام جریمههای گوگل برای لینک سازی بیرویه و غیراصولی
کنترل جریان لینک سازی داخلی و توزیع صحیح قدرت درون سایت
کنترل امنیت لینک سازی درون سایت و استفاده از بدنه سایت
استفاده از لینک سازی داخلی برای گرفتن بهترین لینک از خود سایت
آنالیز بک لینک خوب و بد در سئو و همینطور درون سایت
لینکسازی داخلی Internal link
مهمترین قسمت کار اینست که چطور لینکسازی داخلی انجام میدهید! اگر یاد بگیرید لینکسازی داخلی را بدرستی انجام دهید سایت شما همیشه سرزنده و قبراق است، مثل یک ورزشکار که فعالیتهایش همیشه باعث افزایش قوای جسمانی میشود!
طراحی کمپین لینک سازی
ساختن لینک بصورت دستی، با شبکههای اجتماعی یا با وبلاگهای رایگان همه نیازمند یک برنامه صحیح هستند! یاد بگیرید چطور یک سلسله فعالیت مربوط به لینک سازی سایت خودتان را انجام دهید و با تغذیه درست سایت همیشه در حال رشد باشید
طراحی برنامه خرید رپورتاژ
پولی که برای خریدن رپورتاژ صرف میکنید مثل آبخوردن میتواند دور ریخته شود، باید یاد بگیرید وضعیت رپورتاژ رقیب را بررسی کنید، یاد بگیرید سایت خوب برای خرید رپورتاژ شناسایی کنید و بک لینکی خریداری کنید که ارزش پولش را چندبرابر داشته باشد
لینک سازی کلاه سفید White Hat
درامانماندن از جریمهها و پنالتی سنگین الگوریتمهای گوگل مخصوصا پنگوئن کار هر کسی نیست! اگر میخواهید در سئو رقابت کنید و صفحه اول برسید باید لینک سازی اصولی داشته باشید تا با چند تکنیک بتوانید بدون دور زدن قوانین اصلی دوپینگ داشته باشید.
مخاطبین کارگاه لینکسازی حرفهای چه کسانی هستند؟
این کارگاه به چه کسانی توصیه میشود؟
اگه خودتو بین یکی از این تیترها میبینی پس قطعا این کارگاه برات مناسبه…
- کسانی که میخواهند کمپینهای رپورتاژ برای شرکتهای مختلف طراحی کنند
- کسانی که میخواهند مشاور امور لینکسازی شرکتهای سئو باشند
- کسانی که میخواهند کمپینهای لینک سازی و رپورتاژ برای خودشان خرید کنند
- کسانی که میخواهند لینک سازی داخلی سایتشان را بهتر کنند
- کسانی که با مشکل رشد در سئو مواجه هستند و نیاز به بک لینک دارند
- کسانی که میخواهند از آژانس های سئو سرویس های لینک سازی خرید کنند
- کسانی که میخواهند برای محصولات / سایت / فروشگاهشان لینک سازی کنند
- کسانی که میخواهند در سئو رشد کرده و بالاتر از رقیبان قدرمند و سرمایهدار قرار بگیرند
- کسانی که میخواهند دانش خود در زمینه لینکسازی را بروز کنند
- کسانی که میخواهند در سئو رشد کرده و بصورت حرفهای آن را ادامه دهند
- و کسانی که فکر میکنند نیاز است دیدگاههای جدید در سئو را هم گوش کرد و شنید
این کارگاه به چه کسانی توصیه نمیشود؟
- کسانی که نیازی به دانش سئوی دیگران ندارند
- کسانی که نمیخواهند سئو را حرفهای بیاموزند
- کسانی که وافعا علاقهای به این موضوعات ندارند
- کسانی که دوست ندارد در کارشان پیشرفت کنند
- کسانی که تیم سئوی خوب دارند و نیازی به آموزش نمیبینند
- کسانی که خودشان هم نمیدانند واقعا میخواهند چکار کنند!
- و همینطور کسانی که از منطقه امن خود بیرون نمیان
- کسانی که حوصله آنالیز و تحقیق ندارن
- کسانی که همیشه خسته هستن 🙂
- کسانی که فکر میکنن درآمدشون خوبه
- کسانی که به درآمد آنلاین باور ندارن
- کسانی که روش های سنتی را ترجیح میدن
جلسات کارگاه کمپین لینک سازی White Hat
ما کارگاه لینک سازی را ساختیم تا بشما نشان دهیم لینک با چیزی که فکر میکنید کمی تفاوت دارد، اگر بفکر افزایش اعتبار کسب و کارتان و ارتقای رتبه سایتتان در گوگل هستید نیاز دارید لینک دریافت کنید و بدست بیاورید و بسازید.
ما تمام راهکارهای ممکن برای ساختن لینک را بررسی و آموزش میدهیم و برایتان مشخص میکنیم چطور یک بکلینک میتواند برای سایت شما مفید باشد! ما این کارگاه را ساختیم تا بشما نشان دهیم چطور لینکهای سایت خودتان را آنالیز کنید و ببینید کدام خوب و کدام بد است. اگر فکر میکنید به این کارگاه نیاز ندارید حق باشماست، شاید نخواهید از پولی که برای خرید لینک و رپورتاژ صرف میکنید بازگشت سرمایهای داشته باشید.
این جلسه را مخصوص مبتدیترین افراد ساختیم. کسانی که حتی با سابقه لینکسازی در وب آشنا نیستند و نمیدانند واقعا لینک سازی حرفه ای چه کمکی به کسب و کار میکند. حدود 5 دقیقهای به این موضوع میپردازیم که واقعا لینکها در سئو چقدر تاثیر دارند چرا باید به لینک سازی اهمیت بدهیم
لینکها برای سئوکارها یک شاخص اصلی در سئو محسوب میشوند. آناتومی یک لینک را بررسی میکنیم و تمام برچسبهای یک لینک را تحلیل میکنیم و تاثیری که روی خود لینک خواهد داشت را برایتان توضیح میدهیم. اگر لینک را بدرستی بشناسیم خیلی ساده میتوانیم آن را کنترل کنیم.
- تعریف اسپم اسکور Spam Score، اقتدار Authority، اعتماد Trust Flow، ارتباط لینک Link Relevancy
- تعریف تگ های html روی هر لینک و تاثیرات آن
- صحبت در مورد انکرتکست و شناخت انواع مختلف
- آموزش اصول تعریف انکرتکست برای کلمه کلیدی هدف
- آموزش توزیع اصولی بک لینک با ترکیب انکر تکست در کمپین لینک سازی
جایگاه یک لینک در برگه اول سایت ما آنطور که باید برایمان مشخص نیست. پس سراغ این موضوع رفتیم و برایتان توضیح میدهیم وقتی یک لینک در هدر سایت یا فوتر قرار میگیرد چطور عمل میکند و چه تاثیری روی سایت و خود ارزش لینک دارد. به موارد زیر میپردازیم:
- جایگاه لینک در هدر و تاثیر آن بر ارزش لینک
- جایگاه لینک در محتوا و روش استفاده از آن
- جایگاه لینک در سایدبار و تاثیران آن بر سئوی سایت
- جایگاه لینک در فوتر و روش لینکسازی داخلی با فوتر
- بررسی وضعیت ارزشگذاری لینک بر اساس جایگاه
- بررسی وضعیت لینکسازی در هر بخش از بدنه سایت و پیامدهای آن
قطعا با توجه به تنوع لینکها و تاثیرات متفاوت هر کدام در سئو به بازشناسی انتقال قدرت توسط لینک نیاز داریم. باید ببینیم چطور لینکها قدرت انتقال میدهند و میتوانند برای ما مفید باشند. اینجا در مورد لینکها بخوبی صحبت میکنیم.
- تعریف دقیق قدرت لینک (عصاره لینک)
- تعریف شاخص ارزش گذاری لینک
- تعریف لینک های فالو و تاثیر آن روی خود لینک و سایت لینک گیرنده
- توضیح تفاوت های نوفالوی سابق گوگل و نوفالوی جدید
- صحبت در مورد دو نوفالوی جدید بنام Sponsored & User Generated Content
فکر میکنید چطور میشود با یک رقیب قدرتمند رقابت کرد؟ باید حامیان بزرگتری داشته باشید و در سئو هم اگر لینکهای باکیفیت داشته باشید بهتر از اینست که صدها لینک بیکیفیت داشته باشید. اصلا مقایسه کیفیت با کمیت در لینک سازی معنی خاصی ندارد! ما اینجا با چارتهای گرافیکی تماما بشما نشان میدهیم که یک لینک چطور میتواند کیفیت داشته باشد و اگر خواستید لینک بسازید چطور بهترین لینک ممکن را برای سایتتان بسازید.
- زمان و تاثیر آن روی لینک سازی با کیفیت
- سایتها و تعداد تکرار مفید گرفتن لینک از یک سایت
- تفاوت سایت های جدید و قدیمی در کیفیت بک لینک
- تاثیر ارتباط سایتها روی لینک های خارجی و بک لینک ها
- توضیح تاثیر شاخص های مختلف مثل ارتباط، زمان، تکرار، قدرت و … روی رتبه و همینطور ارزش و کیفیت بک لینک
- و …
شما هم به یک کمپین لینک سازی خوب نیاز دارید. در این جلسه میخواهیم رقیبها را هم بررسی کنیم و لینک های آنان را شناسایی کرده سپس یک برنامه لینک سازی برای خودمان طراحی کنیم. اگر موافق لینک سازی نباشید این کارگاه بدرد شما نمیخورد، ولی ما اینجا از بهترین روش های لینک سازی، هدفگذاری، زمان بندی و همینطور آنالیز رقیب و تکنیک های پیشرفته صحبت میکنی.
این آموزش کمک میکند شما از همین امروز کلمات کلیدی خودتان را هدف بگیرید و برای آنها لینک سازی کنید.
- لینک سازی بر اساس استراتژی رقیب
- تشکیل کمپین لینک سازی حرفه ای و اصولی با برنامه ریزی صحیح
- ساخت بک لینک برای کلمات کلیدی هدف و ارتقای رتبه سایت
- ساخت اصولی بک لینک برای آدرس های مهم و اصلی سایت
- استخراج بهترین سایتها برای لینک سازی و همینطور رپورتاژ
- آموزش ساخت فایل کلمات کلیدی برای لینک سازی اصولی
- آموزش تارگت گذاری در لینک سازی و طراحی برنامه لینک سازی
- آموزش گردآوری منابع لینک سازی برای برنامه ریزی اصولی لینک سازی
رپورتاژ یعنی شما بخواهید تبلیغی از کسب و کارتان به واسطه پول و ارتباطات در دیگر سایتها منتشر کنید که برایتان لینک بسازد. لینکی که قرار است روی سایت خودتان و کلمات کلیدی کسب و کارتان کمک کند بالا باشید و رتبه بگیرید.
اگر قرار است پولی خرج کنید بهتر است برایش برنامه ریزی صحیح داشته باشید، اینجا در مورد برنامه ریزی صحیح رپورتاژ صحبت میکنیم و شما یاد خواهید گرفت چطور با کمترین پول بهترین رپورتاژها را تهیه کنید و برنامه ای اصولی حتی برای هر کسب و کاری طراحی کنید!
با داشتن یک برنامه برای لینک سازی خودتان هم متوجه میشوید هر زمان که میخواهید یک کمپین تشکیل دهید به چه چیزهایی نیاز دارید. در مسیر لینک سازی، مواردی را بررسی میکنیم که در طول لینک سازی همواره از آنها استفاده میکنید و این عناصر، همزمان با هم در لینک سازی نقش خودشان را بازی میکنند تا پروفایل لینک سازی سایت رشد کند و به اهداف دست پیدا کند.
همزمان با رشد سایت، لینک سازی هم رشد میکند و با گسترش آن نیاز ما برای تقویت سایت هم شدت پیدا میکند. هر زمان که ما تارگتهای خودمان را بیشتر کنیم به مراتب باید بدنه کمپین لینک سازی را هم گسترش دهیم، کلمات بیشتر، منابع لینک سازی بیشتر، رپورتاژ دقیقتر و سایتهای لینکدهنده متنوعتر همه در مسیر رشد لینک سازی موثر هستند. حالا قرار است با متدی که معرفی میشود یاد بگیریم چطور تعداد این موارد را گسترش دهیم تا سایت رشدی مناسب داشته باشد و گوگل به آن مشکوک نشود.
همزمان با رشد سایت، لینک سازی هم رشد میکند و با گسترش آن نیاز ما برای تقویت سایت هم شدت پیدا میکند. هر زمان که ما تارگتهای خودمان را بیشتر کنیم به مراتب باید بدنه کمپین لینک سازی را هم گسترش دهیم، کلمات بیشتر، منابع لینک سازی بیشتر، رپورتاژ دقیقتر و سایتهای لینکدهنده متنوعتر همه در مسیر رشد لینک سازی موثر هستند. حالا قرار است با متدی که معرفی میشود یاد بگیریم چطور تعداد این موارد را گسترش دهیم تا سایت رشدی مناسب داشته باشد و گوگل به آن مشکوک نشود.
قطعا برنامهها و تاکتیک های شما باید با تکنیک های حرفه ای ترکیب شود تا بتواند سایت را به صفحه اول و نتایج برتر برساند. در جلسه نهم تماما در مورد تکنیک هایی صحبت میکنیم که کمکتان میکند برنامه اصولی لینک سازی را به ویژگی هایی مجهز کنید که دلیل برتری کمپین شما در مقایسه با رقیب خواهد بود. البته که استفاده از این تکنیکها تنها زمانی اثربخش است که کل کمپین را در کنترل خود نگه داشته باشید.
- تکنیک جریان پیوستگی Citation Flow و بدست آوردن استاندارد بالا
- تکنیک میانگین قدرت رقبا در صفحه اصلی و برنامه تقویت در سطح رقیب
- تکنیک امتیاز طلایی و مستمر همیشه مثبت پروفایل بک لینک
شبکه های اجتماعی یک سیگنال سئو محسوب میشوند و گوگل دوست دارد از اعتبار آنها برای پشتیبانی سایتها و حضورشان در صفحه اول استفاده کند. اگر فعالیت خوب و اصولی در شبکه های اجتماعی داشته باشید و باعث شوید برندتان در سطح وب ویروسی یا وایرال viral شود، آن وقت گوگل به اعتبار کارتان در شبکه های اجتماعی استناد میکند و به سایت شما بیشتر توجه میکند
- برنامه فعالیت و ارسال پست در فیسبوک، لینکدین، توئیتر و اینستاگرام
- ارائه برنامه مناسب انواع بیزینس برای فعالیت در شبکه های اجتماعی
- ارائه راهکارهای لینک سازی و محبوبیت در شبکه های اجتماعی
- ارائه برنامه زمانی بهترین تایم برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی
سوالات متداول:
ما توجه ویژهای به عملکرد لینک و کیفیت آن داریم و واقعا بشما بگویم، اصلا کلیشه در کارگاههای ما جایی ندارد، نه این کارگاه و نه کارگاههای دیگر، ما همچنان سعی کردهایم در مفیدترین حالت ممکن، از زمان استفاده کنیم و بهترین اطلاعات را کاربرد خوبی دارند برایتان مشخص کنیم تا ازشان استفاده کنید
فهرست جلسات را که میتوانید ببینید، ما کارگاه لینک سازی را ساختیم تا بشما نشان دهیم چطور از هدر دادن زمان، نیرو و پولتان در خرید رپورتاژ یا ساختن لینک خودداری کنید و با کمترین کار بر بهترین رقیبان سئو در مسئله لینک سازی پیروز شوید.
واقعا دلیل مشخصی برای اینکار وجود دارد و آن هم اینست که ما نه تنها مسئله لینک سازی را بصورت عملی برایتان توضیح میدهیم بلکه شما روش عملی کنترل و مدیریت پروسه لینک سازی و تشکیل کمپین را هم یاد میگیرید.
اگر شما بعنوان یک مدیر لینک سازی در تیم سئو فعالیت میکنید این کارگاه بهتان کمک میکند بتوانید کمپین های لینک سازی تشکیل دهید و برای خرید رپورتاژ هم به دیگر سئوکارها یا تیم های اجرایی مشاوره بدهید.
ما نه تنها برایتان مشخص میکنیم که چطور لینک های رقیب را بدست بیاورید، بلکه شدت و روند فعالیتشان در لینک سازی را هم برایتان مشخص میکنیم تا بتوانید از کارشان آگاه شوید، ما برای نمونه اول سراغ دیجیکالا هم رفتیم.
پشتیبانی کارگاه:
- تمام مشکلات و سوالات شرکتکنندگان کارگاه به صورت رایگان در بخش درسها در پنل کاربری جواب داده خواهد شد.
مدرس کارگاه:
فرشید امین زاده
بیش از 4 سال تجربه تخصصی سئو سایت های وردپرسی
- مدیر سئو سایت میموس با رتبه 700 ایران بعد از 1 سال فعالیت
- مدرس سئو در کارگاه 0 تا 100 دیجیتال مارکتینگ آغازینو
- استراتژیست متدهای آنالیز و سئوی پلتفرم مانگو
- مشاور سئو شرکت طراحی سایت آنلاینر
- مشاور سئو مارکت وردپرسی استورینا
- نویسنده کتاب پیکربندی کامل سایت وردپرسی با یوست سئو
- نویسنده کتاب سئو وردپرس به زبان ساده
- نویسنده ۱۰۰ مقاله تخصصی سئو وردپرس
بهانههایی برای تهیه نکردن این کارگاه عالی:
موقعیتی که الان داری نتیجه تصمیمات گذشتهاس اما موقعیت فردات نتیجه تصمیمهای امروزته
اگر هیچ وقت شروع نکردی پس باید این جملهها برات آشنا باشن:
- بعدا چک میکنم
- از شنبه شروغ میکنم
- الان نباید این کار رو انجام بدم، به موقعاش
- سر فرصت انجام میدم
- حالا چه عجلهایه؟ باشه بعدا!
- حالا کو تا فردا
- کی با یه کارگاه تغییر کرده من دومیش باشم
- ارزون حساب کن مشتری شیم
- فک نکنم انقدر ارزش داشته باشه
همه این جملهها میتونن جوابی اشتباه برای یک تصمیم درست باشن…
پس درست انتخاب کنید…
مشخصات کارگاه
درخواست مشاوره رایگان
ما در آکادمی میموس کنار شما هستیم تا سرمایه گذاری درستی برای آینده خود داشته باشید…
از 9 صبح تا 9 شب منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم
میخوای ما باهات تماس بگیریم؟
مشخصات کارگاه:
- مدت زمان کارگاه : 4 ساعت
- کیفیت ویدیو : 1080,720,480 (عالی)
- سبک تولید کارگاه: فیلم از دسکتاپ به زبان فارسی
- دسترسی به کارگاه: دانلود کارگاه بدون محدودیت
- امتیاز تکمیل کارگاه : 150 امتیاز معدل 15 هزار تومان تخفیف برای شرکت در کارگاه های دیگر
چه کسانی مارا برای آموزش انتخاب کردهاند؟


































































































































































































سلام خدمت مهندس فرشید امین زاده و اعضای محترم میموس
من چند روزی میشه دوره رو خریدم و شروع کردم لینک سازی های داخلی سایتم رو درست کردم و حتی لینک سازی خارجی هم شروع کردم اینکه نتیجه میگیره باید صبر کنم فکر کنم 20 روزی تا تاثیر بذاره (جای خوندم) اما خواستم اینجا بیام ازتون تشکر کنم واقعا مشخص تمام تلاشتون رو کردید تا هر چیزی چیزی که میتونید توی این دوره آموزش بدید تا ما بهترین نتیجه رو بگیرم من واقعا لذت بردم از صبوری شما و تلاشتون امیدوارم بتونم با کارهای که میکنم روی سایت رسالت و زحمت های شما رو بتونم با نتایجم جبران کنم
بازم خیلی ممنون از شما
سلام آقای بهادری عزیز، واقعا خوشحالیم که این دوره براتون مفید بوده و امیدواریم فیدبک هاتون رو دوباره برای ما کامنت کنید و مارو در جریان پیشرفت سایتتون قرار بدین. خیلی خوشحالمون کردین با این کامنت پرانرژی. مرسی
سلام و دروووود
برای شرکت تو این دوره نیازی به برنامه نویسی و استفاده از افزونه ی خاصی هم هست؟
سلام پوریاجان، نه برنامهنویسی میخوای نه افزونه. اما ابزارهای رایگانی هستن که اونهارو معرفی کردیم که میتونی ازش استفاده کنی.
سلام روز پاییزیتون به خیر. من دو تا سوال درباره دوره تون دهنمو مشغول کرده. خواستم قبل از تهیه دوره بپرسم ازتون. یکی اینکه تو این دوره روش جستجوی تخصصی و سایتای مد نظر برای لینک سازی مثه کامنت و بلاگ و فروم و رپورتاژ بک لینک هم آموزش داده شده و اینکه به لینک سازی از طریق pbn و به صورت هرمی هم اشاره شده ؟ مرسی
سلام نازنین خانم، دوره لینک سازی PBN هزارتا روش داره ولی خب هزینه زیادی رو شما باید متحمل بشین تا یک سرویس خوب برای خودتون بسازین. معمولا در این زمینه دوستان زیادی هستن که کارشون فقط فروش لینکه، زمانی که شما این دوره رو طی کنید، میتونید تشخیص بدین که چه لینکی خوبه و چه لینکی بد! ولی در مورد خرید لینک یا رپورتاژ، باید بگم یه چارتی در اختیارتون قرار میدیم که میتونید هر سایتی رو با ویژگی های مطرح شده در اون چارت آنالیز کنید، این چارت بهتون کمک میکنه با بودجه ای که دارین ویژگی های ایدهال اون سایت رو واسه خرید بک لینک پیدا کنید.
اما در دوره آموزشی سئوی پیشرفته این مباحث مطرح میشه و در مورد راه اندازی PBN Web 2.0 هم استراتژی ارائه میدیم و روش معرفی میکنیم. در مورد لینک سازی درفروم هم، شما بر اساس روش های طراحی کمپین یاد میگیرین همون لینکی که دستی میسازین رو توی فروم و کامنت و … انجام بدین.
برای سئو و کسب رتبه یه سایت توی گوگل خیلی از سایت ها میگن که بیشتر تمرکز باید روی خرید رپورتاژ باشه؟ واقعا این روش درسته یا باید بک لینک هم خرید؟ یا کلا فقط با خرید بک لینک باید رفت جلو؟ رپورتاژ و بک لینک خیلی شبیه به هم دیگه ان.مطمئنا خیلی ها مثله من متوجه تفاوتشون نمیشن. ممنون میشم یه توضیحی بدید.
شکوری جان، تو این دوره یاد میگیری چطور تشخیص بدی رپورتاژ خوب و بد چه تفاوتی دارن و چطور باید بک لینک خوب رو پیدا کنی و بخری یا دستی بسازی. توضیحات کامل تو دوره هست.
سلام وقت تون به خیر
لینک سازی سایت بنده رو یه فردی انجام داده که زیاد تو این زمینه وارد نبوده و متاسفانه سایت من نتونست رتبه خوبی تو گوگل بگیره. با این دوره من خودم میتونم لینک سازی سایتمو انجام بدم؟ و یه سوال دیگه این که اون لینک های اشتباهی که از قبل برای سایتم ساخته شده راهی برای جبرانشون هست؟
با سلام، باید بگم که خوشبختانه راه حل های خوبی برای شما در این کارگاه وجود داره و شما یاد میگیرید لینک خوب و از بد غربال کنید. با آنالیز لینک سازی سایتتون میتونید بک لینک های مخرب رو شناسایی و اونهارو Disavow کنید، پس نگران نباشید این دوره بهتون کمک میکنه اشتباهات لینک سازی رو هم جبرانش کنید
سلام خدمت تیم خوب میموس. یه سوال داشتم ازتون
من تو زمینه لینک سازی هیچ اطلاعاتی ندارم و میخوام اونو از صفر یاد بگیرم. این دوره میتونه برام مفید باشه یا فقط مخصوص کساییه که با این زمینه از قبل آشنا بودن؟
سلام محمدرضای عزیز، این دوره برای همه مناسبه، از ابتدا شروع میکنه به توضیح خود لینک، سپس ارزش واقعی لینک و فاکتورهای درگیر با این مسئله رو واستون مشخص میکنه و در نهایت کمک میکنه یک کمپین لینک سازی بسازید.
همیشه برام سوال بود که چرا لینک سازی های من به نتیجه نمی رسه اما سایت های رقیبم هر روز با لینک سازی پیشرفت میکردن. این دوره واقعا کمکم کرد ایراد کارمو پیدا کنم و روش اصولی لینک بیلدینگ و یاد بگیرم. واقعا به آقای امین زاده خسته نباشید میگم عالی بود
خانم مریم احمدی عزیز، منم واقعا خوشحالم که این دوره تونسته بشما کمک کنه توی لینک سازی شروع خوبی داشته باشید. منتظر آپدیت دوره هم باشین که از محتوای جدید بهرهمند بشین. با آرزوی موفقیت برای شما 💪🏿✌🏿