کارگاه استراتژی سئو برای کسب و کار

اگر هیچ‌وقت به حال و آینده کسب و کار و وب‌سایتی که برای آن می‌سازید فکر نکرده‌اید،  وقت تغییر رسیده، کارگاه استراتژی سئو SEO Strategy بشما کمک می‌کند سایتی بر اساس اصول سئو با توجه به 3 شاخص آینده سایت، رضایت کاربر و استاندارد گوگل بسازید.

این کارگاه با تحقیق کلمه کلیدی شروع می‌شود و شما را تا ساختن یک سایت و استفاده صحیح از آنها همراهی می‌کند. با این کارگاه به یک استراتژیست سئو تبدیل می‌شوید و برای هر سایتی تصمیمات جدیدی در سئو می‌گیرید.

https://stream.mimos.ir/p4dm1gcknxg3/download/720p

چرا شما به یک استراتژی سئو برای کسب و کارتان نیاز دارید؟

  • چون بازار سئو در ایران بسیار رقابتی شده و هر روز هزینه ورود به‌این‌بازار سنگین‌تر می‌شود.
  • چون برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید نیازمند برنامه و راهکار هستید.
  • چون برای فعالیت‌های سئو به ورک فلو Workflow عملی نیاز دارید.
  • چون با کمک فلوچارت‌های Flowchart معرفی‌شده در کارگاه، می‌توانید تصمیم بگیرید چکاری در سئو انجام دهید.
  • چون هم ‌می‌خواهید بهترین نتایج سئو را با کمترین هزینه در بهترین زمان ممکن کسب بکنید.
  • چون هم می‌خواهید یک وب سایت ایده‌آل برای کاربر بسازید و مطمئن شوید در گوگل موفق می‌شود.
  • چون می‌خواهید وب سایت شما بصورت اصولی فعالیت کند و بهترین مشتریان را کسب کند.
  • چون می‌خواهید هزینه‌ زیادی برای رقابت با رقبا صرف نکنید و با هزینه مقرون بصرفه رتبه کسب کنید.
  • چون برای فعالیت روی سایت خودتان به برنامه و اصول و فرمول صحیح نیاز دارید.
  • چون می‌خواهید یک وب سایت داشته باشید که هم از نظر گوگل استاندارد است هم محتوای خوبی برای کاربر تولید می‌کند.
  • چون‌ می‌خواهید وب سایتی داشته باشید که برای مشتری هدف ساخته شده است.
  • چون شما نمی‌خواهید فردا روز شاهد افت و عدم پیشرفت کسب و کارتان باشید.
  • چون کسب و کار شما هدف مشخصی دارد و می‌خواهد سریعا مشتریانش را در بازار آنلاین جذب کند.
  • چون کسب و کار شما یک کسب و کار سنتی نیست که اول و آخر مسیر کسب درآمد و فروشش را روشن نکرده باشد.
  • چون دوست دارید بیشتر کسانی که وارد سایت‌تان می‌شوند مشتریان کسب و کارتان باشند.

این کارگاه، بعنوان پیش‌نیاز شامل کارگاه تحقیق کلمه کلیدی است! پس اگر از این کارگاه استفاده کنید، نیازی نیست کارگاه تحقیق کلمه کلیدی را جداگانه داشته باشید

کارگاه استراتژی سئو دقیقا چیست؟ و چرا برای همه ضروری است؟

کارگاه استراتژی سئو از کارگاه کامل “استراتژی تحقیق کلمه کلیدی” و “استراتژی ساختار سایت” تشکیل شده است. در کارگاه استراتژی تحقیق کلمه کلیدی طی 3 ساعت شما یاد می‌گیرید بهترین کلمات ممکن را برای کسب و کار شناسایی کرده و یک برنامه یک ساله یا 6 ماهه برای فعالیت روی آنها تنظیم کنید. در این کارگاه شما کار با ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی را یاد می‌گیرید و چند تمپلیت آماده استخراج کلیدواژه هم خواهید داشت.

 

در پارت دوم کارگاه استراتژی سئو به خود سئو و همینطور “استراتژی ساختار سایت” خواهیم پرداخت. در ساختار سایت خواهید آموخت چطور از کلمات کلیدی روی وب سایت استفاده کرده و چطور دسته‌بندی، برچسب، نوشته و حتی طبقه‌بندی جدید در سایت خود تعریف کنید، چطور سلسله مراتب را رعایت کرده و چطور ساختار سئوی هدفمندی برای سایت خودتان داشته باشید. در این قسمت از کارگاه یاد می‌گیرید چطور اسکلت درستی برای سایت بسازید و برای سئوی هر نوع وب‌سایتی چطور تصمیم گرفته و فعالیت کنید.

چه مهارت‌هایی در این کارگاه یاد می‌گیرید؟

استراتژی سئو برای کسب و کار

استراتژی کلمات کلیدی صحیح و هدفمند برای کسب و کار

تهیه لیست کلمات کلیدی برای فعالیت در طول بازه زمانی دلخواه

ارزش‌گذاری و انتخاب کلمات کلیدی بر اساس شاخص‌های رقابت، جستجو، درآمد و …

طراحی برنامه فعالیت برای کسب و کار در طول 12 ماه

کار عملی با ابزار گوگل کیورد پلنر Google Keyword Planner

کار عملی با ابزار کلمه‌یاب KWFinder

کار عملی با ابزار کلمه‌ساز Keywordtool.io

کار با کلمات کلیدی اصلی کسب و کار Head Keywords

توسعه کلمات طولانی و دنباله‌دا ر Long Tail Keywors

شناخت صحیح و استفاده از کلمات مرتبط معنایی LSI

ساخت کمپین کلمات کلیدی و بررسی پتانسیل ترافیک و مخاطب و …

طراحی ساختار اصولی یک سایت برای انواع کلمات، مخاطب و همینطور گوگل

تصمیم گیری استراتژیک در سئوی انواع وب سایت بر اساس منابع کارفرما، منابع، اهداف و فعالیت

آشنایی با انواع سئو و تمام زمینه‌ها و فعالیت‌های سئو و همینطور روش‌های آن

آشنایی با انواع فضای بهینه‌سازی روی وب‌سایت و انواع راهکارهای اصولی

آشنایی با فلوچارت FlowChart و ورک‌فلو WorkFlow در سئو و طراحی نمونه‌های اختصاصی

طراحی اصولی و صحیح دسته‌بندی و رعایت ساختار قدرتمند سئو

ساخت اصولی و استفاده صحیح از برچسب و تعریف مبتنی بر پتانسیل سئو در سایت

هدفگیری کلمات کلیدی روی بدنه وبسایت، از جمله صفحه اصلی، طبقه‌بندی‌ها و اسکلت وب سایت

آشنایی با معماری اصولی سایت، بررسی نمونه‌های موردی و طراحی نمونه اختصاصی برای سایت

ساخت لیست کلمات کلیدی و استفاده از آن

ما در نمونه پروژه‌ توانستیم بیشتر از 3000 کلمه کلیدی بیاوریم که حداقل 2000 مورد از آنها را می‌توانیم استفاده کنیم. البته این حداقل است و شما می‌توانید چندهزار کلمه دیگر را به این لیست اضافه کنید

ساخت استراتژی اختصاصی

بدور از چشم تمام رقیب‌های سئو، سراغ فعالیت‌هایی می‌روید که با کمترین هزینه سعی در کسب بهترین نتایج دارند و کمک‌تان می‌کنند در طول یک‌سال بهترین نتایج ممکن را در کسب و کار و سئو بدست بیاورید.

تصمیمات استراتژیک

کم هستند کسانی که موافق نباشند لازمه موفقیت در سئو استراتژی صحیح و برنامه‌ریزی اصولی است. اگر می‌خواهید یک “استراتژیست سئو” باشید و بعنوان یک سئوکار یا حتی مدیر سئوی سایت خودتان فعالیت کنید، باید این کارگاه را ببینید 

سئوی قدرتمند و اصولی

این کارگاه، متفاوت‌ترین کارگاه سئو ما و سایت‌های ایرانی ست، چرا که ما سراغ مباحثی رفته‌ایم که اصلا کسی به آنها نپرداخته و البته راهکارهایی را در اختیارتان قرار داده‌ایم که برگ برنده شما در سئوی وبسایت محسوب می‌شوند، یک کارگاه ضروری برای همه

مخاطبین این کارگاه چه کسانی هستند؟

این کارگاه به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگه خودتو بین یکی از این تیتر‌ها می‌بینی پس قطعا این کارگاه برات مناسبه…

  • کسانی که می‌خواهند کمپین‌های تولید محتوا بسازند یا برنامه‌ریزی کنند
  • کسانی که می‌خواهند از روند تولید محتوای کسب و کارشان بیشترین بازدهی را کسب کنند
  • کسانی که می‌خواهند از بازاریابی محتوایی برای مجله یا بلاگ سایت و فروشگاهشان بازخورد بگیرند
  • کسانی که مالک یک وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند و به کسب ترافیک هدفمند و مشتری درست اهمیت می‌دهند
  • کسانی که فکر می‌کنند سایت‌شان آنطور که باید مشتری جذب نمی‌کند و نرخ تبدیل پایینی دارد!
  • کسانی که می‌خواهند سایتی مبتنی بر اصول سئو داشته و همیشه از نظر سئو قدرتمند باشند
  • کسانی که می‌خواهند یکبار برای همیشه پرقدرت سراغ مشکلات سئو بروند و نتایج مثبت و عالی کسب کنند
  • کسانی که می‌خواهند آینده کسب و کارشان را از همین امروز با ساختن یک سایت هدفمند درست آغاز کنند

این کارگاه به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

  • کسانی که از منطقه امن خود بیرون نمیان
  • کسانی که حوصله آنالیز و تحقیق ندارن
  • کسانی که همیشه خسته هستن 🙂 
  • کسانی که فکر می‌کنن درآمدشون خوبه
  • کسانی که به درآمد آنلاین باور ندارن
  • کسانی که روش‌های سنتی رو ترجیح میدن

جلسات کارگاه استراتژی سئو برای کسب و کار

جلسه 1: معرفی کارگاه تحقیق کلمه کلیدی مدرن

کارگاه تحقیق کلمه کلیدی بشما کمک می‌کند مشتریان خودتان را بشناسید، آنها را با محتوای درست هدف بگیرید و سایتی بسازید که دقیقا با نیاز مشتریان کسب و کار و خریدار محصولات تطبیق دارد! می‌خواهیم در جلسه اول بشما بگوییم چطور کلمات کلیدی می‌تواند سرنوشت سایت شما را تغییر دهد!

جلسه 2: تحقیق بازار > درک صحیح زمینه فعالیت

برای هر دونده‌ای یک مربی خوب نیاز است تا به وی راه را نشان دهد و روش تمرینات را بشناسد، اگر شما هم یک سایت در زمینه‌ای تخصصی راه‌اندازی کرده‌اید و تخصص شما نیست مطمئنیم راه سختی پیش‌رو دارید، اگر می‌خواهید یک فروشگاه یا سایت در زمینه‌ای راه‌اندازی کنید و شماره 1 آن حوزه باشید، باید تخصص‌تان در پس‌زمینه مدیریت سایت هم خودش را نشان دهد. ما می‌خواهیم بجز این مورد برایتان در مورد اهمیت تخصص و همین‌طور تخصص‌گرایی صحبت کنیم. اگر شما هم بتوانید Niche Marketing خوبی انجام دهید، می‌توانید خیلی زود رقابتی که ندارید را برنده شوید و شماره 1 حوزه خودتان باشید.

جلسه 3: تحقیق بازار > شناسایی فرصت‌های کسب و کار

قطعا شما رقیب امروزی یک سایت بزرگ و غول نیستید! اگر بودید به این دوره نیازی نداشتید چون کسب و کارهای بزرگ خودشان سئوکار دارند! با این حال، اگر ندانید فرصت در فضای آنلاین کجاست هیچ‌وقت نمی‌توانید مجالی برای عرضه محصولات‌تان پیدا کنید و دلیلش اینست که شما فرصت‌های جدید را پیدا نمی‌کنید، وارد اقیانوس قرمز می‌شوید و مجبور به رقابت هستید، اما برای فعالیت درست در اقیانوس آبی، نیازمند مسیر صحیح هستید و ما کمک‌تان می‌کنیم مسیرتان را پیدا کنید.

جلسه 4: تحقیق بازار > آنالیز حوزه، کلمات و رقیب

وارد یک حوزه می‌شوید ولی رقیب‌ها بشدت در آنجا فعالیت می‌کنند پس باید یاد بگیرید خلوت‌ترین حوزه‌ها را انتخاب کنید و ساده‌ترین رقیب‌ها را برای رقابت انتخاب کنید. این مسیر را با بررسی کلمات کلیدی اصلی کسب و کار و آنالیز رقیب، ارزش‌گذاری کلمات کلیدی و سپس استفاده از آنها در بدنه سایت پیش می‌بریم و بشما مسیر صحیح فعالیت را نشان خواهیم داد.

جلسه 5: کار با برنامه‌ریز کلیدواژه گوگل Google Keyword Planner

سخت بتوان این ابزار را نادیده گرفت، در پروژه ساده‌ای که از آن صحبت می‌کنیم تنها با این ابزار، بیشتر از 1000 کلمه کلیدی بدست آوردیم و در قالب یک کمپین پتانسیل ترافیک و ارزش آنها را بررسی کردیم. نزدیک به 1 ساعت کار با این ابزار کمکتان می‌کند ناشناخته‌های آن را کشف کنید و با استفاده از کمپین و فیلتر و … بتوانید بهترین لیست ممکن را آنلاین بسازید یا در یک فایل شیت دانلود کنید.

جلسه 6: کار با کلمه‌یاب Keyword Finder

کلمه‌یاب که kwfinder.com آدرس اصلی آن است، تقریبا مبنای اصلی فعالیت ما روی کلمات کلیدی است، و دلایل خوبی برای آن داریم، اول اینکه این شرکت به بازار وب پارسی توجه زیادی دارد، دیتای بروزی دارد و البته اطلاعات آن واقعا خوب و تاحدی قابل اتکا هستند و می‌توان برای انواع پروژه سئو از آن استفاده کرد. پس ما هم از دیتای این سایت استفاده می‌کنیم، فیلم آموزشی ساخت لیست کلمات کلیدی و… را هم برایتان تهیه کرده‌ایم تا بدون مشکل با این ابزار کار کنید و بهترین لیست ممکن را بسازید.

جلسه 7: کار با کلمه‌ساز Keywordtool.io

دیگر ابزاری که برای ساخت لیست از آن استفاده خواهیم کرد، همین ابزار keywordtool.io است، ابزاری که هر کلیدواژه‌ای را تا چندصد کلیدواژه توسعه می‌دهد و کار را برای تولیدکنندگان محتوا و محققین کلمه کلیدی خیلی لذت‌بخش کرده است. ما فیلم آموزشی کار با این ابزار را در هم در حدود چنددقیقه آماده کرده‌ایم که در کار با آن مشکلی پیدا نکنید.

جلسه 8: تمپلیت و فایل‌های آماده کار برای شما

چند فایل اکسل برای تحقیق کلمه کلیدی اصولی برایتان آماده کرده‌ایم تا در شروع کارتان هیچ مشکلی نداشته باشید. ما این فایل‌ها را همراه با توضیحات لازم در اختیار شما قرار می‌دهیم تا یک فایل آماده برای کارتان داشته باشید و سریع استارت کارتان را بزنید، بدون مشکل، با برنامه و اصولی.

جلسه 9: شروع استراتژی سایت – شناخت پتانسیل‌ها در سئو

چند فایل اکسل برای تحقیق کلمه کلیدی اصولی برایتان آماده کرده‌ایم تا در شروع کارتان هیچ مشکلی نداشته باشید. ما این فایل‌ها را همراه با توضیحات لازم در اختیار شما قرار می‌دهیم تا یک فایل آماده برای کارتان داشته باشید و سریع استارت کارتان را بزنید، بدون مشکل، با برنامه و اصولی.

جلسه 10: طراحی سایت و هدفگذاری در سئو و کلمات کلیدی

منظور ما از طراحی سایت، کدنویسی یا ساخت برگه نیست، قرار است یاد بگیرید چطور سایت را با اهداف کسب و کار و همینطور کلمات کلیدی صحیح و کاربردی از نظر سئو طراحی کنید و در طراحی “معماری وب‌سایت” به یک فرد خبره تبدیل شوید. کسی که می‌تواند برای ساختمان هر نوع وبسایتی متمایز از دیگر سایت‌ها و رقیب‌ها تصمیم متمایز بگیرد و یک چیدمان جدید پیاده کند. در مبحث معماری به چیزهایی می‌پردازیم که تابحال در وب پارسی بصورت کامل در موردش صحبت نشده ولی بشما کمک می‌کنند خیلی سریع در سئو رتبه کسب کنید.

جلسه 11: ساخت معماری صحیح سایت با بررسی نمونه موردی

به بررسی موردی یک وب‌سایت عالی از نظر ساختار می‌پردازیم و اهداف دقیق سئوکارش را بررسی خواهیم کرد. این بما و شما دید کلی بررسی معماری را داده و در درک اهداف اصلی معماری‌های مختلف کمکمان می‌کند. همینطور فرمول صحیح و دقیق ساخت معماری را کاملا مورد پیاده کرده و حتی نمونه‌های موردی بزرگ و کوچک دیگری را بررسی خواهیم کرد و به کارهای درست و نادرست در معماری می‌پردازیم. در این جلسه قرار است شما هم بصورت عملی برای سایت خودتان معماری بسازید و اگر دوست داشتید، در پنل کاربری خودتان برای ما ارسال کنید تا روی آن با هم به بررسی بپردازیم.

جلسه 12: آشنایی با فلوچارت و ورک‌فلو و راه‌حل‌ها در سئو سایت

قطعا یکی از بخش‌های جذاب ماجرا همین فرمول‌ها، فلوچارت‌ها و چرخه‌های کاری مشخصی است که برایتان کامل آماده کرده‌ایم. هر چند این فلوچارت‌ها بشما در پیشروی سئو کمک شایانی خواهند کرد، ولی هدف اصلی آنها، کمک بشما در طراحی نمونه اختصاصی کسب و کارتان است. جایی که خود شما هم سعی خواهید کرد نمونه‌های ایده‌آل برای کسب و کارتان بسازید و در اختیار تیم خودتان قرار دهید.

سوالات متداول :

کارگاه استراتژی سئو از کجا شروع می‌شود؟ نتیجه آن چه می‌شود؟

بخش اول کارگاه شما را با تحقیق کلمه کلیدی آشنا می‌کند، کلمه کلیدی را ریشه‌یابی می‌کند، مسیر فعالیت را برایتان ترسیم کرده و بهتان یاد می‌دهد وقتی می‌خواهید کلمه کلیدی را بدست بیاورید، از چه ابزاری برای چه نوع جستجویی استفاده کنید و چطور کلمات را رتبه‌بندی کنید! سپس بهتان کمک می‌کند از همین کلمات در طول یک سال، روی بدنه سایت، تولید محتوا و… هم استفاده کنید.

چرا کارگاه استراتژی سئو بعنوان پیش‌زمینه کارگاه های سئو معرفی شده است؟

کارگاهی تشکیل شده از “تحقیق کلمه کلیدی” و “استراتژی سئو کسب و کار” که بهتان کمک می‌کند هم کلمات درستی انتخاب کنید، هم به درستی از آنها روی سایت‌تان استفاده کنید. این یعنی شما دو نیمه بازی را در اختیار دارید، هم ابزار هم شکل استفاده از آن را بلد هستید. این همان برگ برنده شما در مقایسه با رقیب‌هاست.

کارگاه استراتژی سئو چه تفاوتی با سایر کارگاه‌های سئو دارد؟

ما به کار عملی پرداخته‌ایم، فیلم آموزشی 3 ابزار اصلی تحقیق کلمه کلیدی مناسب وب پارسی و بازار ایران را برایتان کامل تهیه کرده‌ایم و چند فایل آماده کار هم برایتان ساخته‌ایم تا کارتان را بلافاصله پس از شروع تماشای ویدیوی کارگاه استارت بزنید.

آیا ما نمونه معماری‌های طراحی شده توسط کاربران را بررسی خواهیم کرد؟

ما در طول کارگاه از دو پروژه و چندمثال گوناگون استفاده می‌کنیم. مثال‌های ما زیاد هستند و این کمک می‌کند انواع وب‌سایت در مثال‌های ما جا بیافتد و کاربر درک درستی از کلمات کلیدی برای انواع وب‌سایت پیدا کند. پس این کارگاه یک کارگاه واقعی و عملی روی پروژه محسوب می‌شود.

ما کارگاه استراتژی سئورا بصورت عملی ساخته‌ایم، بجز طراحی مسیر فعالیت کسب و کارتان بر اساس کلمات کلیدی صحیح، بشما یاد می‌دهیم چطور به کلمات خودتان امتیاز بدهید، چطور آنها را ارزش‌گذاری کنید و بتوانید انتخاب درستی بین آنها داشته باشید. سپس از همین کلمات روی سایت استفاده کنید. سایتی که اصولی ساخته شده و کلمات را درست هدف گرفته، سایتی که معماری صحیحی دارد و برای کاربر و گوگل در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن ساخته شده است. اگر دنبال تکه‌پازل‌های موفقیت در سئو هستید، این کارگاه برای شما بهترین کارگاه ممکن است. همینطور، از نظر ما این کارگاه، پیش نیاز تمام کارگاه های سئو در آکادمی میموس و همینطور همکارانمان است.

پشتیبانی کارگاه :

  • تمام مشکلات و سوالات شرکت کنندگان کارگاه به صورت رایگان در بخش درس ها در پنل کاربری جواب داده خواهد شد.

مدرس کارگاه:

فرشید امین زاده

بیش از 4 سال تجربه تخصصی سئو سایت های وردپرسی

  • مدیر سئو سایت میموس با رتبه 700 ایران بعد از 1 سال فعالیت
  • مدرس سئو کارگاه 0 تا 100 دیجیتال مارکتینگ آغازینو 
  • استراتژیست متدهای آنالیز و سئوی پلتفرم مانگو
  • مشاور سئو شرکت طراحی سایت آنلاینر
  • مشاور سئو مارکت وردپرسی استورینا
  • دارنده گواهی نامه های سطح سئو حرفه‌ای آنالیتیکس گوگل، مارکتینگ هاب اسپات، ماز، یوست و…
  • نویسنده کتاب پیکربندی کامل سایت وردپرسی با یوست سئو
  • نویسنده کتاب سئو وردپرس به زبان ساده
  • نویسنده ۱۰۰ مقاله تخصصی سئو وردپرس

بهانه‌هایی برای تهیه نکردن این کارگاه عالی :

موقعیتی که الان داری نتیجه تصمیمات گذشته‌اس اما موقعیت فردات نتیجه تصمیم‌های امروزته

اگر هیچ وقت شروع نکردی پس باید این جمله‌ها برات آشنا باشن:

  • بعدا چک می‌کنم
  • از شنبه شروغ می‌کنم
  • الان نباید این کار رو انجام بدم، به موقع‌اش
  • سر فرصت انجام می‌دم
  • حالا چه عجله‌ایه؟ باشه بعدا!
  • حالا کو تا فردا
  • کی با یه کارگاه تغییر کرده من دومیش باشم
  • ارزون حساب کن مشتری شیم
  • فک نکنم انقدر ارزش داشته باشه

همه این جمله‌ها می‌تونن جوابی اشتباه برای یک تصمیم درست باشن …

پس درست انتخاب کنید…

مشخصات کارگاه

معرفی کارگاه

مخاطبین کارگاه

جلسات کارگاه

پرسش‌های پرتکرار

پشتیبانی کارگاه

مدرس کارگاه

بهانه‌‌ها

دیدگاه‌ها

شرایط ثبت‌نام

مشخصات کارگاه:

  • مدت زمان کارگاه: 5 ساعت کامل
  • کیفیت ویدیو: 1080 (عالی)
  • نحوه برگزاری کارگاه: دسترسی به کارگاه به صورت آنلاین + فایل دانلودی
  • امتیاز تکمیل کارگاه: 100 امتیاز معادل 10 هزار تومان تخفیف برای شرکت در کارگاه‌های دیگر

 ثبت نام در دوره آنلاین:

دسترسی به دوره در مانگو

مشاهده دوره آنلاین

اعتماد حق شماست…

نظرات شرکت‌کنندگان کارگاه های حضوری سئو مانگو

نظرات بیشتر

خدمات دیجیتال مارکتینگ میموس


اضافه کردن دیدگاه