استراتژی تولید محتوا

بازاریابی با تولید محتوا = فروش بیشتر

با بازاریابی محتوا کاری کنید هر بازدیدکننده سایت شما تبدیل به یک خریدار وفادار بشه…

با یک شناخت درست از مخاطب،داشتن استراتژی درست و رعایت کردن اصول و استاندارد های سئو محتوا به سادگی صفحات اول گوگل رو برای برند خود تسخیر کنید و با یک بازاریابی اصولی محتوا کاری کنید بازدیدکننده های سایت شما تبدیل به علاقمند برند و خدمات شما بشن و فقط از شما خرید کنن…

چرا محتوا تولید کنیم؟

تولید محتوای خلاقانه باعث تعامل کاربر با سایت و برند می شود. از این رو خاص بودن هر چه بیشتر محتوا، از لحاظ روانشناسی و هم از لحاظ بازاریابی تاثیر خوبی روی مخاطب می گذارد، مشتریان همیشه یکی از مقالات سایت را قبل از خرید می خوانند سپس برای خرید خود تصمیم می گیرند، از این رو تولید محتوای صحیح و برجسته میتواند بنیانگذار یک فرهنگ باشد که تاثیر زیادی روی جامعه کاربر سایت و همینطور روی کارمندان شرکت می گذارد.

برند و برندینگ

هویت برند خود را بسازید.
یک شرکت با تولید محتوا میتواند برای خود نامی دست و پا کرده و خدمات خود را پوشش دهد، چه از لحاظ بازاریابی و چه از لحاظ مخاطب سازی

رشد

رشد خود را تضمین کنید.
تولید محتوا مثل میوه درخت می ماند، هر چه درخت میوه بیشتری بدهد مخاطب زیادی برای استفاده از آنها خواهد داشت که باعث رشد درخت می شود.

داستان برند

داستان خود را بیان کنید.
با تولید محتوا شرکت ها میتوانند آنچه که در چنته دارند را معرفی کرده و ماموریت خود در فضای اینترنت و وب را برای کاربران بازگو کنند.

فرهنگ

فرهنگ خود را ترویج دهید.
قدرتمند ترین سلاح یک شرکت در اینترنت میتواند تولید محتوا باشد، چرا که گسترش آوازه یک شرکت از طریق محتوا موثرترین روش بازاریابی است.

اعتماد و اعتبار

آسودگی خاطر برای کاربران فراهم کنید.
با خواندن مقاله سایت شما مشتری میداند در کجا قدم گذاشته و چه چیزی در اختیار دارد، آسودگی خاطر مشتریان شما فقط زمانی حس می شود که آنها پا به سایتی غنی بگذارند.

پشتیبانی

از مشتریان خود پشتیبانی کنید.
از اصولی ترین روش های پشتیبانی از مشتریان؛ تولید محتوای مفید و دانش نامه ای به صورت محتوای آموزشی در سایت است، کاربران از آنها برای رفع مشکل استفاده می کنند.

وفاداری مشتری

در مشتری حس وفاداری ایجاد کنید.
مشتریان همیشه برای خواندن مقالات و همچنین سر زدن به سایتی که مطالب دسته اول هدفمند و مفید تولید می کنند را در اولویت قرار می دهند، چرا که به آن وفادار هستند.

بازار هدف

در بازار هدف حاضر و قدرتمند باشید.
بازاریابی محتوا محور کمک می کند مشتریانی سراغ شما بیایند که قصد خرید از شما داشته یا اینکه میخواهند مشتری شما شوند، به هر حال شما حوزه مشتریان خود را هدف گرفته اید.

تولید کننده محتوا
ترافیک و جستجو

کاربران بیشتری به سایت خود بیاورید
گوگل علاقه زیادی به محتوای با کیفیت دارد، از این رو تولید محتوای کاربردی و مفید بهترین گزینه برای افزایش رتبه سایت، کسب ترافیک، افزایش بازدید و افزایش سئو سایت است.

وارد فرایند بازاریابی داخلی شوید.
صحبت به زبان مشتری یعنی استراتژی محتوا داشته باشید تا بتوانید کاربران مهمان را به مشتری و مشتریانی که دارید را به مشتری دائمی و همیشگی خود تبدیل کنید.

محتوا

با محتوا، بازاریابی ربایشی داشته باشید.
بهترین روش برای صاحب شدن مشتریان شرکت های رقیب؛ اینست که آنها را با محتوای خود جذب کنید، بازاریابی ربایشی یعنی شما آنقدر خوب باشید که کاربران خودشان جذب شما شوند.

افزایش فروش و نرخ تبدیل

با تبدیل کاربر به مشتری فروش خود را چند برابر کنید.
درصد از مشتریانی که از شرکت ها خرید کرده اند در ابتدا یکی از مقالات سایت آنها را خوانده اند و این یعنی محتوای سایت بیشترین آمار نرخ تبدیل با رقم 82% را دارد.

تاثیر محتوا روی کسب و کار

وقتی صحبت از تاثیرگذاری محتوا می شود، فقط موفق ترین شرکت ها را میتوانید ببینید، فرایند تولید محتوایی که با مخاطب ارتباط برقرار کند بزرگ ترین مهره مار یک کسب و کار برای رشد و پیشرفت است، مخاطب سازی و افزایش فروش، جذب مشتریان رقیب و حتی افزایش رتبه سایت در گوگل همه مدیون محتوایی هستند که با نگرش و رویکرد هدفمند میخواهد بازار مشخصی را هدف بگیرد و از دل آن مشتریان مخصوص خود را بیرون بکشد. فقط با نوشتن درست

چرا میموس

استراتژی

استراتژی تولید محتوا
نداشتن برنامه کارتان را به جایی نمی رساند. ما معتقد به استراتژی و برنامه ریزی هستیم و برای مهم ترین بخش کار شما یعنی محتوا یک استراتژی خوب و چیدمان وبلاگ تنظیم میکنیم.

محتوای مفید

حفظ کاربرد و فواید محتوا
کاربردی بودن محتوا دقیقا مساوی با مفید بودن آن است، با حفظ بالانس بین کیفیت و کمیت شما میتوانید محتوایی در وبلاگ سایت خود بخوانید که بجز استفاده از آن لذت هم می برید.

بهینه سازی و سئو محتوا
هر محتوایی نیاز به بهینه سازی و ویراستاری دارد، بعد از اتمام کار یک مقاله، تازه وارد مرحله بهینه سازی آن می شویم و کاری میکنیم گوگل و مخاطب هر دو از شما راضی باشند.

تحقیق کلمه کلیدی

تحقیق کلمه کلیدی
در سئو و جستجو هر چیزی با کلمه کلیدی شروع می شود، ما مهم ترین کلمات کلیدی و مربوط به بازار هدف شما را برایتان مشخص میکنیم و طبق برنامه آن محتوا مینویسیم.

خدمات تولید محتوای میموس

ما برای ده ها سایت در زمینه های مختلف و همینطور حوزه کاری نزدیک به خودمان تولید محتوای اختصاصی و ترجمه داشته ایم. از این رو با طراحی ساختار بلاگ سایت، استراتژی بلند مدت و همینطور روش جذب مخاطب آن آشنا هستیم. همینطور با به کار گیری روش های بهینه سازی کاری میکنیم که محتوای شما تاثیرگذار و در جذب مشتری موفق باشد.

راهکارهای تولید محتوای میموس

ما برای مشتریان ویژه خود یک استراتژی تولید محتوا می سازیم. این استراتژی یک نقشه راه کامل برای روش تولید محتوا و چگونگی آن است که همراه با یک تقویم محتوایی تاثیرگذاری را به اوج می برد، با این برنامه به اهداف خود در کسب ترافیک یا مخاطب دست پیدا می کنید.

میموس آماده است تا کارمندان شرکت شما را برای نوشتن محتوای درست و اصولی آموزش دهد، طوری که بیاموزند کمپین کسب ترافیک ایجاد کنند، برنامه ریزی کرده و تقویم محتوایی درست کرده و همینطور کلمات کلیدی مشخصی را هدف بگیرند.

برای شرکت هایی که نیاز به محتوای خوب و هدفمند دارند، تیم ما دست به قلم می شود و طبق یک برنامه اصولی به صورت ماهانه برای شما محتوای خوب و مفید تولید می کند که با مخاطب شما تعامل برقرار کرده و باعث جذب و درگیر شدن کاربر با سایت می شود.

بسته‌ها و تعرفه‌های بازاریابی محتوا‌

طراحی استراتژی
برنامه 1 ساله تولید محتوا
3.200
میلیون تومان

تحقیق جامع کلمات کلیدی

ارائه ساختار کلی وبلاگ

مشاوره ایجاد پرسونای مشتری

سفارش دهید

طراحی استراتژی
برنامه 1 ساله تولید محتوا
3.200
میلیون تومان

تحقیق جامع کلمات کلیدی

ارائه ساختار کلی وبلاگ

مشاوره ایجاد پرسونای مشتری

سفارش دهید

طراحی استراتژی
برنامه 1 ساله تولید محتوا
3.200
میلیون تومان

تحقیق جامع کلمات کلیدی

ارائه ساختار کلی وبلاگ

مشاوره ایجاد پرسونای مشتری

سفارش دهید

طراحی استراتژی
برنامه 1 ساله تولید محتوا
3.200
میلیون تومان

تحقیق جامع کلمات کلیدی

ارائه ساختار کلی وبلاگ

مشاوره ایجاد پرسونای مشتری

سفارش دهید

ویژگی خدمات تولید محتوا در میموس

تحقیق کلمه کلیدی مهم ترین قسمت اجرای یک پلن در بهینه سازی وب سایت، تولید محتوا، لینک سازی و سئو است. ما توجه زیادی به این قسمت داریم و با تکنیک های پیشرفته ای، بهترین کلمات کلیدی ممکن را برای مقالات شما استخراج و هدفگیری میکنیم
تحقیق کلمه کلیدی
بدون هیچ چشم اندازی، شما به هیچ جایی نمی رسید، پس استراتژی محتوا وظیفه سازمان دهی هزینه های شما در تولید محتوا را بعهده میگیرد تا اهداف برنامه مشخص شده و مواردی که در این نقشه راه باید بکار گرفته شوند نیز تعیین شود
استراتژی و برنامه ریزی
در مورد هرم محتوایی شنیده اید، ما برای شما 3 نوع مقاله بنیادی، اصلی و تعریفی مشخص می کنیم تا برنامه شما برای هدفگیری هر نوع کلمه کلیدی و هر نوع زمینه فعالیت مشخص شود. بهترین راه برای تولید محتوای وبلاگ و وب سایت اینست که محتوا طبقه بندی شود
طبقه بندی محتوایی
شما نیازی به ترافیک زیاد ندارید، شما به ترافیک درست و دقیق نیاز دارید، چیزی که مشتریان درستی برای شما به ارمغان بیاورد، این هدف اصلی بازاریابی محتوایی است و با هدفگیری مخاطب و پیاده سازی اسلوب درست میتوان به آن دست یافت
هدفگیری مخاطب
ما خوب مینویسیم و مطمئن می شویم که مقاله های شما از هر لحاظ بهینه سازی شوند، همه آنچه که نیاز است تا مخاطب را درگیر کند را با آنچه کیفیت اصولی محتوا نامیده می شود تماما در مقاله های شما قرار میدهیم، این باعث رشد کیفی ما و شما هم می شود
بهینه سازی و سئو
پس زمینه

ارتباط با ما

 

سوالات متداول

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی یک نوع برنامه ریزی برای پیشبرد کار و در نهایت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است. استراتژی یک نقشه راه است که روش، چگونگی و زمان انجام کارها را مشخص می کند.

ساختار پردازی در محتوا چیست؟

ساختار پردازی یا حفظ اصول مقدس بر اساس هویت برند و مشخصات سازمانی، یعنی بر اساس نیاز و همینطور درک درستی از رفتار مخاطب دست به ساختار پردازی در تولید محتوا بزند.

داستان پردازی در محتوا چیست؟

شرکت ها همیشه در بیان آنچه که انجام داده اند، مثلا گزارش های مالی و … موفق ظاهر می شوند، اما نداشتن یا مشخص نبودن منظور باعث می شود مخاطب گیج شود و مقصود از پیش تعیین شده نیز منتقل نشود، پس داستان سرایی وارد ماجرا می شود تا بیان کند چه چیزی از کجا شروع شده و برای آن چه رخ داده و میخواهد به کجا و به چه جایی برسد!

منظور از پرسونای مخاطب چیست؟

مخاطب یک سایت کودک، با یک سایت مربوط به داده های زیست شنایی و همینطور یک سایت مطالعات کیهانی زمین تا آسمان متفاوت است، پس پرسونای مخاطب دست به کار می شود تا مشخص کند برای چه کسی، چطور و چه زمانی بهترین نوشته را منتشر کنیم!

تولید محتوای دیجیتال چیست؟

نویسنده ها همیشه کسانی هستند که دست به قلم می شوند و نهایتا نوشتار آنها روی کاغذ است، اما مولف های تحت وب کسانی هستند که به شکل های گوناگون شامل محتوای سایت و وبلاگ، تصاویر و داده نگار ها، پادکست و ویدیو و … دست به تولید محتوای دیجیتال می زنند.

5/5 (2 دیدگاه)