2022-04-06

سئو خارجی چیست : به فعالیت هایی گفته میشود که در خارج از سایت انجام میشود؛ اما می تواند تاثیر خوبی بر روی بهینه سازی داخلی داشته باشد. در ادامه این مطلب از شرکت سئو میموس بیشتر در رابطه با اینکه سئو خارجی سایت با شما صحبت می کنیم.

سئو خارجی چیست؟

برای سئو کردن سایت، تنها تولید محتوا کافی نیست؛ فرد سئوکار یا کسی که میخواهد روی سئو سایت کار کند باید با تمامی تکنیک ها آشنایی داشته باشد و انواع سئو  را به خوبی بشناسد. برای شمایی که به تازگی آموزش سئو را شروع کرده اید، خواندن < مقاله سئو چیست؟ > خالی از لطف نیست.

سئو به دو دسته کلی خارجی و داخلی تقسیم میشود :

  • سئو داخلی فعالیت هایی است که بر روی صفحات داخل سایت انجام میشود و شامل متا تگ ها، عنوان، توضیحات، تگ عکس و متن میشود.
  • سئو خارجی شامل ترفندها و تکنیک هایی است که در فضای بیرون از سایت برای بهینه سازی داخلی انجام میشود مانند لینک سازی در سایت های دیگر و یا فعالیت کردن در شبکه های اجتماعی.

مهم ترین تکنیک های سئو خارجی :

فعالیت در شبکه های اجتماعی :

امروزه اکثر افراد بیشتر تایم خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. شما می توانید با ساختن اکانت در شبکه هایی مثل فیس بوک، لینکدین، توییتر، فیس بوک و … ورودی های زیادی بگیرید.

تولید محتوا ارگانیک :

تولید محتوا با توجه به اصول سئو یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن ترافیک و بازدید سایت است. با تولید محتوا می توانید کاربرانی که به دنبال موضوعات مرتبط به حوزه کاری شما هستند را به سمت سایت خود جذب کنید.

حتما بخوانید :  نکاتی اساسی در نوشتن پیام تبلیغاتی

موتورهای جستجوگر مدام در حال بروزرسانی هستند و آپدیت های جدیدتری را ارائه می دهند. هر چه بتوانید محتوا جدیدتر و تاپ تری را تولید کنید، در نزد گوگل ارزش بیشتری دارید.

بازاریابی محتوا :

بهترین راه برای بازاریابی محتوا، نوشتن نظر به همراه لینک اصلی سایت در بلاگ هایی سایت های دیگر است. حتی می توانید لینک اصلی سایت خود را در سایت های دیگر قرار دهید.

بوکمارت کردن عکس ها :

یکی از بهترین تکنیک ها برای افزایش رتبه سایت بوکمارک کردن است. برای اینکار می توانید آخرین پست و صفحات سایت خود را در سایت های بوکمارک مانند ردیت و … قرار دهید.

اشتراک گذاری عکس :

اگر در سایت خود برای محصولات و یا مقالات از عکس استفاده می کنید؛ می توانید این عکس ها را در وب سایت های اشتراک گذاری قرار دهید. با اینکار بقیه افراد می توانند عکس های شما را ببینند و برای آنها نظر دهند.

بازاریابی ویدئو :

برای کسب و کارهای اینترنتی بازاریابی ویدئو تاثیر بسیار زیادی دارد. شما می توانید ویدئوهای مربوط به کسب و کار خود را در سایت های ویدئویی مثل آپارات، تماشا و … قرار دهید.

نقد کردن و نظر دادن درمورد کسب و کار :

میتوانید در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کنید و از کاربران بخواهید درمورد کسب و کار شما نظر بدهند. یا لینک صفحات سایت خود را قرار دهید و بخواهید آن را ببینند و نظر بدهند.

شبکه های فروش آنلاین :

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید می توانید برای افزایش سئو و فروش محصولات از شبکه های اجتماعی و سایت ها کمک بگیرید. مثلا می توانید یکی از محصولات خود را در سایت دیجی کالا، میهن مارکت و … معرفی کنید.

حتما بخوانید :  رپورتاژ آگهی چیست؟ چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟

نتیجه گیری :

به پایان مقاله سئو خارجی چیست رسیدیم. سعی کردیم با معرفی یکسری از تکنیک ها قدم موثری در جهت اموزش سئو خارجی برداریم. اما ترفندهای سئو آف پیج تنها به موارد گفته شده محدود نمیشود و شما باید برای بهینه سازی سایت خود انواع سئو داخلی و خارجی را بشناسید.

منبع : d-help.com

مطهره نسیمی

مطهره نسیمی

مطهره نسیمی هستم؛ کارشناس محتوا و دیجیتال مارکتر! حسِ خوب نوشتن و خلق محتوا باعث شده که من محتوانویسی رو به عنوان شغل و حرفه خودم انتخاب کنم. به یادگیری و به خصوص یاد دادن علاقه زیادی دارم و همیشه در تلاشم تا بتونم به بقیه کمک کنم! (سعی میکنم ملکه محتواهایی باشم که پادشاه میشن!)