دوره آموزشی لینک سازی حرفه ای و کلاه سفید (بهترین تکنیک ها)

در لینک بیلدینگ Link Building همیشه یک زنگ خطر برایتان وجود دارد و آن‌هم جریمه‌های گوگل است، اما با این کارگاه یاد می‌گیرید چطور لینکی بسازید که ارزش واقعی داشته باشد و شما را بین نتایج گوگل بالا بکشد! بدون اینکه خطری شما را تهدید کند، این یک دوره آموزش لینک سازی حرفه ای کلاه سفید و اصولی است!
دوره
اطلاعات تکمیلی

دوره آموزشی لینک سازی حرفه ای و کلاه سفید

برای کسب بهترین رتبه های سئو نیازمند اعتبار Authority هستید، برای کسب اعتبار باید دیگر سایت ها بشما لینک بدهند و این الگوریتم اصلی موتور جستجوی گوگل برای اعتباربخشیدن به وب سایت هاست. از اولین روزی که گوگل شروع به کار کرده تا به امروز، بک لینک ها را اصلی ترین فاکتور رتبه بندی وب سایت ها قرار داده است.

اهمیت لینک ها به حدی زیاد است که حتی خود گوگل امتیاز کلی سایت ها را با شاخصی بنام پیج رنک Page Rank تا سال 2014 نمایش میداد. این قدرت؛ اهمیت لینک است و اگر میخواهید این فاکتور سئو را برای سئو سایت استفاده کنید در این دوره میتوانید یاد بگیرید.

لینک ها، اصلی ترین فاکتور رتبه بندی در گوگل

از زمانی که گوگل شروع به کار کرده بک لینک های یک سایت نقش تعیین کننده ای در رتبه و رنک آن سایت داشته است. امروزه اصلی ترین چالش سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برای حضور در فضای پررقابت صفحه اول نتایج جستجو و کسب رتبه، لینک سازی مدرن است. اما واقعا لینک سازی چطور تعریف میشود.

ساخت لینک یا لینک بیلدینگ چیست؟

“لینک بیلدینگ Link Building یا ساخت لینک” فرایندی است که طی آن ما با درخواست های مختلف، یا سطح دسترسی هایی که داریم میتوانیم کاری کنیم در یک سایت (سایت خودمان یا دیگر سایت ها) به ما لینک داده شود. ممکن است ما با صاحب سایت وارد رابطه دوستی شویم، ممکن است سایتی را کامل خریداری کنیم یا اینکه بصورت دستی در یک فروم یا سایت اجتماعی با محتوای آزاد اقدام به لینک ساختن کنیم.

کدنویسی بک لینک

اجزای تشکیل دهنده یک لینک در موارد زیر خلاصه میشوند:

  1. آدرس مقصد
  2. کلمه لینک شده
  3. عنوان لینک
  4. کدهای html

هر زمان درک درستی از آناتومی یک لینک داشته باشیم میتوانیم یک لینک را کامل مورد بررسی قرار دهیم. لینک ها در 2 حالت در کدنویسی دیده میشوند هر چند برای کاربر و گوگل هم 2 کاربرد ارائه میدهند اگر در شرایطی که خواهیم گفت قرار بگیرند.

  1. لینک مستقل Absolute
  2. لینک وابسته Relative

لینک مستقل یک لینک کامل با آدرس دقیق مقصد یا سایت است و برای کاربر قابل کلیک است، کاربر را به داخل یا خارج سایت انتقال میدهد و خاصیت سئو آن هم کامل است. در مقابل، لینک وابسته فقط برای لینک سازی داخلی کاربرد دارد، خاصیت سئو ندارد، برای لینک دادن به سایت های دیگر کاربرد ندارد و گوگل هم از آن استفاده ای نمیکند.

جریان ارزش گذاری لینک، تفاوت انواع لینک، کلید ماجرا چیست؟

لینک ها برای انتقال کاربران بین صفحات و همینطور وصل کردن کل اینترنت بهمدیگر هستند. گوگل این جریان اتصال بین سایت های مختلف با لینک ها را رهگیری میکند و برای هر لینک از یک سایت یک ارزش در نظر میگیرد که به آن عصاره لینک Link Juice هم گفته میشود. این خاصیت لینک از یک صفحه به صفحه دیگر انتقال داده میشود.

ماجرای ارزش گذاری اما زمانی شروع میشود که ما بدانیم گوگل چطور این لینک ها را ارزش گذاری میکند؟ چون اگر ارزش لینک ها با فرض اینکه برابر باشد، هر سایتی که لینک های بیشتری داشته باشد معمولا میتواند رتبه بهتری در سئو هم کسب کند. اما این مسئله منطقی نیست! هرکه بامش بیش برفش بیشتر اینجا صدق نمیکند.

عصاره لینک

بهمین خاطر گوگل بجز اینکه برای تغییر ارزش لینک ها، سایت ها و معیارهای مختلف دیگری را در نظر میگیرد، جایگاه لینک در برگه و همینور انواع لینک را هم به معادله پیچیده اضافه کرده است. از آنجایی که لینک با الگوریتم پنگوئن گوگل کنترل میشوند، باید انواع لینک را بشناسیم تا بتوانیم ماجرا را حل کنیم. کلید ماجرا کلید ساختن لینک های خوب و تاثیر گذار است.

انواع لینک که در حال حاضر توسط گوگل پشتیبانی میشود:

  1. لینک معمولی (یا فالو Follow)
  2. لینک غیرمعمولی یا سفارشی (نوفالو NoFollow)
    1. لینک تولیدی کاربر UGC – User Generated Content
    2. لینک حمایت شده S- Sponsored

این لینک ها قبلا و الان چطور برای گوگل عمل میکنند؟ و اینکه چه تاثیری در آینده سئو و لینک سازی دارند؟ اگر بتوانید تاثیرگذاری و جریان لینک اینها را کامل بررسی کنید میتوانید لینک های خوب و بد را از هم جدا کرده و لینک مخرب نسازید.

مکانیزم تاثیرگذاری لینک، چه نوع لینکی بسازیم؟

مکانیزم گوگل و چرخه ای که برای ارزش گذاری لینک و تاثیر لینک روی رتبه در نظر گرفته است یک فرمول یا الگوریتم پیچیده است و همینطور گوگل یک مامور ناظر بر آن را هم معرفی است.
الگوریتم پنگوئن گوگل مسئول نظارت بر لینک سازی سایت ها و تلاش آنها جهت کسب رنک و رتبه بهتر در نتایج جستجو با استفاده از قدرت و تاثیرگذاری لینک هاست.

خب این قضیه کاملا مشخص و عادی است، مردم دوست دارند با کمی دارو و تقویت کننده کاری که یک بدنساز معمولی درست کار در طول 2 سال انجام میدهد را در 2 ماه انجام دهند. گوگل این موضوع را تا اینجا از هر نظر غیرقانونی یا دارای مشکل نمیبیند.

گوگل با این قضیه مشکل دارد که بدنسازِ 2 ماهه بخواهد در مسابقه جهانی شرکت کند. پس اجازه نمیدهد یک سایت با مدت فعالیت خیلی کم و همینطور بدون محتوای باکیفیت بخواهد به صفحه اول نتایج دست پیدا کند.

پس باید مکانیزم یا چرخه تاثیر لینک را شناسایی و بررسی کنیم. طبق تحلیل هایی که بدست آمده، ویژگی مشترک بهترین لینک ها از نظر متخصص های سئو اینها بوده است:

  1. انکرتکست مرتبط برای لینک دهی
  2. محتوای مناسب در همسایگی انکرتکست
  3. محتوای مناسب در خود محتوا
  4. استفاده از محتوا برای لینک دهی
  5. ارتباط قوی بین سایت مبدا و مقصد
  6. قدرت بالای سایت مبدا
  7. قدرت بالای سایت مقصد
  8. کیفیت محتوایی سایت مبدا و مقصد
  9. تعداد کمِ لینک خارج شده از محتوا
  10. تعداد کمِ لینک خارج شده با انکرتکست ما از کل سایت مبدا

خب الان تصمیم شما برای ساختن لینک چیست؟ میخواهید چه لینکی بسازید؟ بیایید با کیفیت و قدرت لینک ها بشکل اصولی در این دوره آموزشی آشنا شوید. آنچه ما سعی کرده ایم و یک بخش گرافیکی و طرح‌ واره ای بشما نشان دهیم که واقعا لینک ها چطور روی سایت ما تاثیر میگذارند.

پاسخ پرسشی که مطرح کردیم خیلی ساده است. اگر از شما بپرسند چه نوع لینکی بسازیم باید پاسخ دهید لینکی که کیفیت لازم را دارد. کیفیت لینک را چطور بررسی کنیم؟ ما اینکار را در محتوای دوره و فیلم آموزش انجام داده ایم. اگر قسمت ارزش گذاری لینک را یاد بگیرید میتوانید بهترین لینک ها را برای سایت خودتان بسازید.

بررسی کیفیت لینک

افزایش تعداد سایت لینک دهنده یا تعداد بک لینک ها؟! کدام بهتر است؟

گاهی اوقات یک تکنیک شفاف و روشن میتواند برای سال ها در سئو استفاده شود. افزایش تعداد سایت هایی که به ما لینک میدهند همیشه میتواند قدرت سایت را افزایش دهد. این یک تکنیک ساده و همیشگی است. اگر تعداد سایت هایی که بما لینک میدهند Referring Domain را بالا ببریم و از سایت های بیشتری بک لینک دریافت کنیم میتوانیم رتبه بهتری کسب کنیم.

این تکنیک در مقابل تعداد بک لینک Total Backlinks قرار میگیرد. مثلا در نظر بگیرید یک سایتی که از 100 دامنه مختلف در کل 200 بک لینک کسب کرده (2 بک لینک به ازای هر دامنه) در مقابل سایتی که از 10 دامنه مختلف 2000 بک لینک بدست آورده است قدرت بیشتر و رتبه بهتری خواهد داشت (200 بک لینک به ازای هر سایت). پس سعی کنید بجای بک لینک های بیشتر، از سایت های بیشتری لینک بگیرید. البته هزینه خرید لینک هم برای شما زیاد خواهد شد.

متدهای لینک سازی

خرید بک لینک و خرید رتبه گوگل، توهم یا واقعیت

خرید و فروش لینک در فضای وب امروز و بازار جهانی بشدت داغ است. سایت هایی که اگر به موقعیت خوبی در رتبه های گوگل دست پیدا کنند میتوانند تا میلیون ها دلار پول بسازند. یک فروشگاه اینترنتی اصلا از هزینه کردن برای خریدن لینک واهمه ای ندارد، بشرطی که دچار جریمه نشود.
جریمه های گوگل خیلی سخت گیرانه هستند ولی راه های زیادی برای دورزدن جریمه و کسب رتبه و اعتبار وجود دارد و یکی از آنها خریدن لینک بصورت مهندسی شده است. مظنور از مهندسی شده ایجاد یک مسیر لینک سازی صحیح است که اگر در این دوره آن را یاد بگیرید میتوانید برای سایت خودتان و تقویت آن یک جهش درست و حسابی را تجربه کنید.

خریدن لینک یک راه آسان برای کسب رتبه در گوگل است، اما مکانیزم خرید و فروش آن به قدری پیچیده است که بیشتر اوقات سایت ها در دام جریمه های گوگل می افتند و توانایی رهایی از آن را هم ندارند.

در خریدن لینک باید به چند چیز توجه کنید:

  1. ارتباط سایت مبدا و مقصد
  2. قدرت و اعتبار سایت مبدا و مقصد
  3. رتبه سایت در نتایج جستجو
  4. سابقه فعالیت در هر دو سایت از نظر محتوا
  5. میزان فعالیت هر دو سایت در لینک سازی و خرید و فروش
  6. میزان کیفیت کلی هر دو سایت از هر نظر

اگر بتوانید سایتی پیدا کنید که حاضر است یک بسته لینک اختصاصی برای شما بسازد که میتواند روی نتایج سایت شما تاثیر مثبت بذارد بهتر است آن را خریداری کنید. اما چرا وبمسترها برای خریدن لینک اقدام میکنند؟

خریدن لینک راهی آسان تر از لینک سازی دستی یا صبر و انتظار برای بک لینک های دیگران است. صاحبان وب سایت ها کم و بیش به همدیگر لینک میدهند چون میتوانند از این راه کسب درآمد کنند. بنابراین چون لینک ها باعث رشد و پیشرفت نسبی سایت ها میشوند، چرخه اقتصادی بزرگی هم در پس پرده آن قرار دارد.

پس خریدن لینک میتواند رتبه سایت را تا حد زیادی بهبود بدهد ولی به این معنی نیست که بتوانید رتبه های گوگل را خریداری کنید، هیچ شخصی نمیتواند بشما وعده دهد که لینک 1 گوگل را در اختیار شما قرار میدهد. گوگل الگوریتم های سختگیر و پیچیده ای برای این محاسبات راه اندازی کرده است و گذر موفق از آنالیز این الگوریتم ها نیازمند مهندسی حرفه ای است.

تکنیک دایره طلایی در لینک سازی

در هر صورت، گوگل به پروفایل لینک سایت ها نگاهی عمیق دارد چون همه چیز آنجا گردآوری میشود. خریدن لینک یک راه آسان برای بدست آوردن حجم زیادی از بک لینک و افزایش قدرت پروفایل لینک Link Profile است. منظور از پروفایل لینک، در واقع اینست که اگر ما تمام لینک های کسب شده یک سایت را جمع آوری کنیم و در یک جا مثل پرونده یا داشبورد آنالیز قرار دهیم چه چیزی بدست می آید. منظور از پروفایل لینک گردآوری تمام لینک های بدست آمده یک سایت در سراسر وب است.

در پروفایل لینک به این موارد دست پیدا میکنیم:

1. چند عدد بک لینک دریافت کرده ایم
2. از چند عدد وب سایت بک لینک دریافت کرده ایم
3. قدیمی ترین و جدیدترین بک لینک هایی که بدست آورده ایم
4. این بک لینک ها به چه صفحاتی از سایت ما داده شده اند
5. با چه کلماتی بک لینک دریافت کرده ایم
6. بیشترین سایتی که بما بک لینک داده است
7. بهترین و بدرترین سایت ها و کلماتی که بما لینک شده اند
8. پرقدرت ترین سایت ها و ضعیف ترین سایت هایی که لینک داده اند
9. برگه هایی که بیشترین و کمترین بک لینک را گرفته اند
10. قدرت و اعتبار کلی سایت ما و سایت هایی که بما لینک داده اند

چطور بک لینک های سایت را آنالیز کنیم؟

برای بدست آوردن تمام بک لینک هایی که سایت ما کسب کرده است از ابزارهای مختلفی میتوان استفاده کرد ولی ظاهرا جامع ترین ابزاری که تمام بک لینک ها را با دقت جزئی بالایی بما نشان دهد ابزار رایگان خود وبمستران یعنی سرچ کنسول گوگل است.

ابزار آنالیز بک لینک

ابزارهای رایگان و تجاری که از پروفایل لینک گزارش ارائه میکنند:

  1. بک لینک چکر ابزار Ahrefs Backlink Checher
  2. لینک یاب ابزار ماز Moz Link Explorer
  3. پروفایل ساز سایت Mangools Site Profiler
  4. تحلیل لینک سایت SEMRush
  5. سایت آمار الکسا Alexa Site Info
  6. ابزار حرفه ای جادویی سئو Majestic SEO

لینک سازی تجاری PBN یا رپورتاژ مدرن! کدام موثرتر است؟

شبکه خصوصی لینک سازی Public Private Network یعنی سایت هایی در اختیار شما باشد یا توانایی لینک سازی در آنها را داشته باشید که تاحد امکان به سایت دیگری غیر از سایت اصلی خودتان لینک ندهید. این سایت ها از نظر گوگل سایت های معتبری شناخته نمیشوند چونکه روی آنها فعالیت خاصی صورت نمیگیرد اما چون فعال هستند میتوان از بک لینک آنها استفاده کرد.

استفاده از PBN از نظر گوگل کاملا غیرقانونی بوده و با جریمه های سنگین پنالتی سایت و کلمات کلیدی همراه است و الگوریتم پنگوئن شدیدا روی این موضوع تمرکز میکند. برای داشتن یک شبکه خصوصی لینک سازی باید هزینه کنید تا سایت هایی که میخواهید از آنها برای تقویت و تغذیه کردن سایت اصلی استفاده کنید را هیمشه بروز نگه دارید. بروز رسانی مداوم سایت های PBN و افزایش قدرت آنها هم ریسک بالایی نیاز دارد و هم اینکه شما نیازمند فعالیت و هزینه زیادی هستید.

بنابراین از خودتان بپرسید چرا باید سراغ PBN بروید؟

  • سایت های خصوصی PBN همیشه در اختیار شما هستند
  • میتوانید از آنها برای تقویت سایت اصلی استفاده کنید
  • شما مالک این سایت ها هستید پر هر استفاده ای میتوانید داشته باشید
  • میتوانید از آنها برای پروژه های سئو استفاده کنید
  • میتوانید برای کسب درآمد و فروش بک لینک سایت PBN داشته باشید

ولی مسئله اصلی اینست که چطور میخواهید این سایت ها را با هزینه زیاد و خطراتی که برای سایت ایجاد میکند مدیریت کنید؟ ممکن است گوگل PBN های شما را پیدا کرده و پس از آزمون و خطا سریعا سایت شما را پنالتی کند. پس چالش های خودتان را بشناسید:

  • طبیعی جلوه دادن شبکه خصوصی سخت است
  • طراحی یک شبکه PBN قدرتمند زمان بر است
  • فعالیت در سایت های PBN هزینه بردار است
  • برای بهبود وضعیت PBN ها به تولید محتوا نیاز دارید
  • باید آنها را به سایت های واقعی تبدیل کنید
  • فعالیت درست و تعداد زیاد، خیلی مهم است
  • گاهی اوقات نداشتن PBN به داشتن آن می ارزد
  • برای سایت های PBN نیازمند خرید لینک و تقویت مجدد هستید

از نظر ما شبکه سایت های شخصی PBN مثل دینامیت هستند برای استخراج معادن طلا، پس آماده تلفات هم باشید. 😉

در آن طرف ماجرا، یک حرکت خوب بنام رپورتاژ قرار دارد. رپورتاژ نویسی حرفه ای و اصولی میتواند برای مدت ماندگاری تضمین کند سایت شما در رتبه های بالا حضور داشته باشد. اما برای رپورتاژ نویسی به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

  • از چه سایتی رپورتاژ میخریم؟
  • چقدر برای رپورتاژ باید هزینه کنیم؟
  • چه تعداد رپورتاژ در ماه داشته باشیم خوب است؟
  • از چه زمانی میتوانیم برای سایت خودمان رپورتاژ بخریم؟
  • با چه کلماتی به چه مقالاتی لینک بدهیم؟
  • آیا میتوانیم برای محصولات و صفحات رپورتاژ بخریم؟
  • در هر رپورتاژ چند لینک باید داشته باشیم؟
  • به کدام سایت ها غیر از سایت خودمان لینک بدهیم؟

در یک آنالیز ساده ای که از سری رپورتاژهای دسته بندی محصولات لباس زنانه دیجی کالا انجام دادیم، متوجه شدیم تیم سئو دیجی کالا تصمیم گرفته در هر رپورتاژ حداقل 1 لینک به سایت خارجی و 2 لینک به دسته بندی های دیجی کالا ثبت کند.

اما واقعا رپورتاژ چطور میتواند به سئو کمک کند؟

زمانی که سایت شما کارش را خوب انجام داده باشد و در صفحه اول گوگل حضور بین 10 نتیجه اول باشید میتوانید برای برنده شدن رقابت صفحه اول و کنار زدن رقبای سئو، در دشوارترین کلمات کلیدی به خرید رپورتاژ اصولی اعتماد کنید. ما تصمیم گرفتیم بخشی از دوره را به طراحی کمپین رپورتاژ بپردازیم.

در دوره آموزشی ما یک بورد یا نمودار خرید و تنظیم کمپین رپورتاژ طراحی کردیم که کمکتان میکند با خیالی آسوده از بهترین سایت های ایران، بهترین رپورتاژها را با مناسب ترین قیمت پیدا کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. چطور؟

ما از اصول و استانداردهایی برای طراحی بورد یا تخته کار مورد نظر استفاده کرده ایم که روی صدها پروژه سئو برای ما مفید بوده است. کنار اینها تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که داشته ایم کمک کرده است اصولی را برای شما پیاده کنیم که با آنها بتوانید کمپین رپورتاژ هدفمند و موثری داشته باشید.

حرکت روی لبه پرتگاه جریمه گوگل، انکرتکست درست چیست؟

شروع لینک سازی انبوه هر سایت با یک چیز شروع میشود. “انتخاب کلمات کلیدی برای لینک سازی”

اگر بخواهیم از انواع کلمات کلیدی استفاده کنیم تا تاثیر زیادی در سئو و افزایش رتبه سایت بدست بیاوریم، باید انکِر تکست Anchor Text مناسب سایت خودمان را پیدا کنیم. انکر تکست ها دارای تنوع و تقریبا بر 6 نوع هستند:

  1. انکر تکست کاملا منطبق Exact Match
  2. انکر تکست نیمه منطبق Partial Match
  3. انکر تکست عریان Naked URL Anchor
  4. انکر تکست خالی (تصاویر) Elements / Image ALT
  5. انکر تکست عمومی Generic
  6. انکر تکست برند Barnd

ترکیب صحیح این انکر تکست ها در بک لینک های یک آدرس مشخص، میتواند ماجرای اصلی رتبه گرفتن با بک لینک را حل کند. در واقع نوع انکر تکست بر کیفیت لینک ها تاثیر مستقیم دارد.
چه زمانی از اینها و چطور استفاده کنیم؟ نیازمند کارهای زیادی هستید که در دوره آموزشی توضیح داده ایم.

 لینک سازی داخلی

نحوه ساخت لینک رایگان با لینک سازی داخلی چطور است؟

“لینک سازی رایگان” یک مبحث جذاب است و همه دوست دارند بدون پرداخت هزینه بهترین بک لینک های ممکن را بدست بیاورند. از آنجایی که خرید بک لینک فرایند دشواری دارد و گرفتن بک لینک از دیگر سایت ها میتواند دشوار باشد. پس لینک سازی رایگان چطور صورت میگیرد؟

دریافت بک لینک رایگان از مانگو

بسیاری از وبمستران و سئوکارهای اجرایی دست به پروفایل سازی میزنند. پروفایل های عمومی در انواع دایرکتوری ها و سایت های مختلف میتواند یک نوع لینک سازی رایگان باشد. شما همین الان هم میتوانید از پلتفرم مانگو یک بک لینک رایگان بگیرید، کافیست سری به ویرایش پروفایل خودتان بزنید و قسمت بیوگرافی سایت خودتان را تکمیل کنید. 😎

چطور از سایت خودتان بهترین بک لینک را بگیرید؟

لینک سازی داخلی میتواند بهترین کار ممکن در روند لینک سازی حرفه ای باشد. اگر بتوانید مرزبندی محتوایی خاصی در سایت خودتان ایجاد کنید و موضوعات متفاوت را از هم دیگر غربال و جدا کنید میتوانید بین مرتبط ترین محتوای ممکن در سایت خودتان لینک سازی حرفه ای انجام دهید.

چطور مرزبندی محتوایی یا سیلو سازی انجام دهیم؟

فرض کنید در وبلاگ سایت شما 2 دسته بندی مختلف محتوا وجود دارد، در هر دسته بندی محتواهای مرتبط با همان دسته بندی منتشر میشوند. بهترین کار در لینک سازی چیست؟ بجای لینک سازی بین تمام مقالات سایت خودتان، باید بین مقالات یک دسته بندی لینک سازی های داخلی انجام دهید، و بین مطالب دیگر دسته بندی هم فقط با خود آن مقاله ها تبادل لینک داشته باشید.

این سیلوسازی یا مرزبندی کمک میکند همیشه نزدیک ترین مقاله ها به همدیگر مرتبط باشند و لینک های داخلی یک دسته بندی با دیگر دسته بندی تداخلی پیدا نکند.

این کار کمک میکند:

• همیشه لینک سازی داخلی مرتبط داشته باشید
• کیفیت لینک سازی را در طولانی مدت حفظ کنید
• کلیک پذیری لینک ها و میزان کلیک کاربران روی لینک ها را بالا ببرید
• از خاصیت سئو لینک ها و عصاره لینک بهتر استفاده کنید
• باعث بهبود قدرت محتوای مرتبط شوید
• از خاصیت تجمع محتوایی و اعتبار استفاده کنید

بنابراین ما فکر میکنیم شما اینجا با یک دوره عالی آموزش لینک سازی همراهمان هستید. اگر دوست دارید همین امروز تغییری به وضعیت سئو سایتتان بدهید و اعتباری که نیاز دارید را جمع آوری کنید تکنیک ها و متدهای ما را یاد بگیرید و این کار را برای خودتان انجام دهید.

لینک سازی در مسیر آموزشی رودمپ سئو

پرسش های پرتکرار دوره آموزشی لینک سازی کلاه سفید

آیا این دوره آموزشی از صفر تا صد لینک سازی را بررسی میکند؟

ما سعی کرده ایم دوره ای متفاوت و البته اصولی برای لینک سازی پیاده کنیم. زمانی که صرف لینک سازی برای سایت ها میشود اصولا زمان زیادی است بنابراین برای کسب بهترین نتایج در سئو از طریق لینک سازی ابتدا باید سایت شما آماده باشد. ما با این رویکرد سعی کرده ایم تمام مکانیزم لینک سازی را بررسی کرده و اصولی ترین روش های لینک سازی را کامل آموزش دهیم.

در دوره آموزشی لینک سازی، چه تکنیک هایی آموزش داده میشود؟

تمام تلاش ما در مسیر حفظ سلامت لینک و کسب بهترین و با کیفیت ترین بک لینک ها برای وب سایت است.

  • اصول لینک سازی داخلی حرفه ای
  • ساخت بک لینک رایگان و کم هزینه
  • بررسی و تحلیل حرفه ای پروفایل لینک
  • آنالیز فرایند و برنامه لینک سازی رقیب
  • تحلیل لینک های رقبا و طراحی مسیر لینک سازی
  • پیاده سازی بورد طراحی و خرید کمپین رپورتاژ قدرتمند
  • طراحی متد لینک سازی با ترکیب انکر تکست
  • ارائه چند مورد لینک سازی تئوریک برای کسب رتبه
  • ارائه روش های لینک سازی در شبکه های اجتماعی

چه زمانی میتوانیم موارد گفته شده در دوره آموزشی را روی سایت پیاده کنیم؟

بهترین زمان برای لینک سازی زمانی است که شما اولین لینک ها را بصورت طبیعی دریافت کرده اید یا اینکه از سایت های هم تراز با خودتان میتوانید بک لینک با کیفیت بگیرید. اگر به نقطه ای رسیدید که نتایج زیادی در بین 10 نتیجه برتر گوگل داشته باشید میتوانید لینک سازی یا خرید رپورتاژ را برای گرفتن های اول با شرط حضور پیش فرض در نتایج 10 تایی گوگل را شروع کنید.

پس از این دوره چطور کار خودمان را شروع کنیم؟

پس از بررسی راهکارهای مطرح شده در آموزش، ابتدایی ترین کاری که باید انجام دهید غربال محتوایی داخل سایت و سیلوسازی بین محتواهای مرتبط داخل سایت است. با لینک سازی داخلی اصولی میتوانید سایت را به پیشرفت قابل توجهی برسانید. پس از آن میتوانید کمپین لینک سازی خودتان را شروع کنید.

آیا ما تضمینی در قبال کیفیت دوره و کارهای انجام شده میدهیم؟

مسلم است که ما تجربیات خودمان و همینطور اصول و تکنیک های آزمایش شده را در اختیار شما قرار میدهیم. ما همواره سعی داریم استانداردهای مشخصی پیاده کنیم که بصورت ثابت و ماندگار بتوان از آن استفاده کرد. بنابراین محتوای این آموزش برای شما صد در صد کاربردی خواهد بود.

تاثیر لینک روی رتبه گوگل انواع انکر تکست اعتبار بک لینک کمپین لینک سازی تئوری لینک سازی طبیعی تاثیر لینک ها روی هم بررسی کیفیت لینک  انواع روش های لینک سازی درخواست بک لینک خرید بک لینک لینک سازی بدون خطر پنالتی برنامه لینک سازی برنامه رپورتاژ متدهای خرید رپورتاژ متدهای خرید رپورتاژ

ن

محتوای دوره

فصل اول - معرفی و شروع تخصصی کار با لینک‌ها
فصل دوم - بررسی عملکرد لینک و طراحی کمپین لینک‌سازی
فصل سوم - لینک سازی با کیفیت و برنامه خرید رپورتاژ
فصل چهارم - لینک سازی و رشد سایت با برنامه اصولی
فصل پنجم - لینک سازی عملیاتی

درباره مدرس

+198 ثبت نام شده
شما عضو این دوره نیستید

دوره شامل

  • 13 درس‌ها
  • 1 آزمون

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام. با توجه به این که بعضی روش های بک لینک سازی هزینه داره، آیا تو این دوره روش های گرفتن بک لینک رایگان هم آموزش داده میشه؟

  2. اگر دوره رو بخریم و بعدش بعضی قسمتاش رو متوجه نشیم به سوالاتمون جواب میدید؟

    1. shamim عزیز ما از زمانی که دوره رو خریداری میکنید تا 6 ماه شما رو کامل پشتیبانی می کنیم. گروه های پرسش و پاسخ، تماس تلفنی، تلگرام، چت آنلاین، تیکت، ایمیل و … همه راه هایی هستن برای ارتباط شما با ما تا به تمام سوالاتون جواب بدیم. مطمئن باشید تا ابهامتون برطرف نشده باشه بیخیال نمیشیم😉

  3. سلام این دوره مخصوص لینک سازی خارجیه؟ یا داخلی رو هم پوشش میده؟

  4. سلام. من کمی از سئو میدونم و قصد دارم که بک لینک سازی رو یاد بگیرم. این دوره آموزشی رو ثبت نام کنم خوبه یا از یه دوره دیگه باید اول شروع کنم ؟

    1. سلام سمانه عزیز،
      بهتر هست از دوره رایگان برای اشنایی با سئو و همینطور متدهای اموزشی ما شروع کنید سپس وارد مبحث لینک سازی بشین. در هر صورت این دوره خیلی مهمه و کمک زیادی بشما میکنه

  5. در این دوره لینک سازی PBN هم اموزش میدین؟

  6. سلام ببخشید من یه سوالی برام پیش اومده. مگه نمیگن که تاثیر لینک ها در سئو خیلی کم شده ؟ چرا هنوز لینک سازی رو آموزش میدید؟ یعنی کسی که بخواد سئو کنه با محتوا می تونه دیگه

    1. سلام نگار عزیز؛
      ببینید سئو خیلی پیچیده تر از گذشته شده، الان برای بالابودن باید با کیفیت ترین سایت باشین و مسلما داشتن لینک های باکیفیت بخشی بزرگ از کل کار هست. پس به لینک سازی نیاز دارید، حداقل تا زمانی که گوگل هست… 😉

  7. آیا لینک سازی داخلی موثر تر هست یا لینک سازی خارجی؟
    و یا اینکه حتما باید مکمل هم باشند برای نتیجه گرفتن؟

    1. محمد عزیز؛
      ترکیب لینک سازی داخلی و خارجی، فرایندی هست که قراره تو این دوره آموزشی کامل یاد بگیرید.

ایمیل خود را وارد کنید...

دانلود رایگان جلسه اول

آیا تمایل دارید جلسه اول این دوره را به صورت رایگان دانلود و تماشا کنید؟