دوره آموزشی استراتژی سئو سایت حرفه ای و اصولی

اگر هیچ‌وقت به حال و آینده کسب و کار و وب‌سایتی که برای آن می‌سازید فکر نکرده‌اید، وقت تغییر رسیده، کارگاه استراتژی سئو SEO Strategy بشما کمک می‌کند سایتی بر اساس اصول سئو با توجه به 3 شاخص آینده سایت، رضایت کاربر و استاندارد گوگل بسازید.

این کارگاه با شناخت کلمه کلیدی شروع می‌شود، با معماری ادامه پیدا میکند و شما را تا ساختن یک سایت و استفاده صحیح از تکنیک های سئو همراهی می‌کند. با این کارگاه به یک استراتژیست سئو تبدیل می‌شوید و برای هر سایتی تصمیمات جدیدی در سئو می‌گیرید.

دوره آموزشی استراتژی سئو

به هر کسب و کاری نگاه کنید با هدف موفق شدن راه اندازی شده و میخواهد تغییری در دنیای اطرافش ایجاد کند. این مسئله فقط با کسب مخاطب رخ میدهد و در دنیای الگوریتم های گوگل اگر بخواهید واقعا در کسب ترافیک برای سایت خودتان یا فروشگاه موفق شوید باید سئوی قدرتمندی داشته باشید که این مسئله نیازمند “استراتژی سئو اصولی” است.

تعریف صحیح استراتژی سئو برای کسب رتبه سئو

تا زمانی که نتوانید تعریف صحیحی از استراتژی سئو داشته باشید نمیتوانید یک طرح و برنامه برای سئو سایت خودتان پیاده کنید که شما را به موفقیت برساند. هدف از یادگیری استراتژی سئو تعریف المان هایی است که سعی موفقیت سایت شما دارند. کسب رتبه های بالا در گوگل، دست یابی به بهترین ترافیک ممکن، افزایش ورودی گوگل از طریق سئو و همینطور حضور سایت در نتایج اول گوگل نیازمند یک برنامه درست است و این برنامه اگر بخوبی اجرا شود وضعیت سئو سایت رشد میکند.
اگر یک سئوکار فریلنسر هستید یا میخواهید یک قرارداد سئو عقد کنید تا پروژه سئو سایت یا فروشگاهتان انجام شود، در عقد قرارداد میتوانید یک نسخه از استراتژی پیاده شده برای سایت های قبلی مجری پروژه را دریافت کرده و مشاهده کنید. اما واقعا تعریف

استراتژی دقیق در سئو چیست؟

استراتژی سئو آیا همان برنامه ریزی است؟ اما وقتی کارهای سئو نامشخص باشند چطور میخواهید برنامه ریزی اصولی برای رشد و ارتقای سایت داشته باشید؟ اینجا سئوی استراتژیک و اصولی میخواهد به زبان ساده برای شما بهترین برنامه ممکن جهت رسیدن به صدر گوگل و کسب رنک در نتایج برتر جستجو را فراهم کند. پس شناخت استراتژی سئو و تعریف درستی از آن کمکتان میکند به ساده ترین شکل ممکن بتوانید به رتبه خوبی دست پیدا کنید.

تعریف استراتژی سئو و استفاده از KPI در برنامه بهینه سازی

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و این بهینه سازی در 3 فضای مختلف صورت میگیرد، “سئو درون صفحه” که سئوی درون سایت هم گفته میشود و کل کارکرد آن بهبود آن چیزی است که در دسترس کاربران قرار میگیرد که منظور همان محتوای سایت و تجربه کاربری است. از آن طرف، “سئو تکنیکال” قرار دارد که با اینکه درون سایت انجام میشود ولی مربوط به پس زمینه است، با تجربه کاربری، سرعت اجرای سایت و عملکرد کلی در انواع دستگاه برای نمایش سایت و ارائه محتوا به کاربر و همینطور ربات و خزنده موتورهای جستجو، و فضای سومی که برای سئو در اختیار داریم “سئو خارج سایت” است که کل کارهای آن جمع آوری و افزایش اعتبار و قدرت سایت و همینطور ترویج برند و نام کسب و کار در دیگر سایت ها با کسب بک لینک و تکرار نام و برند در محتوای سراسر اینترنت است که به آن ذکر برند Brand Mention هم گفته میشود.

هدف گذاری دلیل استفاده از استراتژی در کمپین سئو

یکی از اجزای استراتژی سئو یا اصلی ترین چیزی که برای استراتژی سئو میخواهیم داشته باشیم، یک “هدف در سئو” است و هدفگذاری یا تارگت گذاری SEO Targeting یک اصل مهم در کار ماست. انتظاراتی که از سایت خودمان در فرایند سئو داریم بعنوان هدف مشخص میشود و استراتژی میخواهد به آن دست پیدا کند. بنابراین یک استراتژی میخواهد به یک هدف دست پیدا کند و این هدف با تعیین مقادیر مختلفی مشخص میشود.
هدف های سئو معمولا روی رشد سایت متمرکز میشوند. رشد سایت از نظر سئو نیازمند فعالیت های مختلف، استفاده از ابزارهای سئو، بکارگیری تکنیک ها و تاکتیک های آپتیمایز Optimize و همینطور حفظ رتبه فعلی سایت در برابر آپدیت هاست یا اینکه هدف از سئو اگر رشد باشد میتواند با رفع مشکلات سایت صورت گیرد.

یک سایت نیازمند فعالیت مداوم است و هدف از برنامه ریزی شاید رسیدن به روتین مشخص فعالیت در سئو است، اینکه سایت چطور محتوا تولید کند؟ چه زمانی محتوا را منتشر کند؟ چه زمانی بک لینک بسازد؟ پاسخِ این پرسش ها ممکن است فقط با آزمایش های سئو بدست بیاید که در این صورت به آن آزمون سئو یا تست سئو SEO AB Test میگویند.

هدف گذاری صحیح در سئو با KPI

تعریف شاخص کلیدی عملکرد یا سنجه های فعالیت Key Performance Indicator یک اصل مهم در هدفگذاری است و در تعیین هدف سئو هم میتواند نقش داشته باشد.

موارد زیر میتوانند یک هدف سئو مشخص باشند:

  • افزایش ترافیک سایت
  • حفظ رتبه سایت در برابر آپدیت ها
  • افزایش تعداد کلمات صفحه اول گوگل
  • بهبود محتوای سایت
  • رفع مشکلات سئو تکنیکال سایت
  • افزایش کیفیت لینک سازی
  • بهبود رتبه سایت در الکسا
  • افزایش تعداد نشست ها (سِشن (Session در آنالیتیکس
  • کسب رتبه در کلمات کلیدی خاص

استفاده از KPI برای تعیین هدف استراتژی سئو SEO Strategy KPI

شاخص کلیدی عملکرد میخواهد یک مقدار برای ما مشخص کند تا بتوانیم از آن در تعیین کمپین سئو استفاده کنیم. اولین مورد میتواند افزایش ترافیک سایت باشد. بنابراین یکی از کارهایی که برای تعیین هدف استراتژی داریم اینست که مشخص کنیم چقدر میخواهیم ترافیک به سایت اضافه شود و این ترافیک ورودی از چه طریقی بدست می آید.

اینجاست که KPI با درگیرکردن مسائل مختلف در جهت دست یابی به اهداف سئو، میخواهد وسیله رسیدن به هدف را هم مشخص کند. بنابراین بیایید چند نمونه هدف سئو را با KPI مشخص مثال بزنیم سپس اجزای دیگر استراتژی سئو را که برای هر سئوکار حرفه ای و تازه کار مهم است بررسی کنیم.

چند هدفگذاری نمونه در سئو با کمک KPI

  • افزایش ترافیک سایت در 30 روز تا حداقل 1000 ورودی
  • افزایش تعداد کلمات کلیدی اصلی حوزه کسب و کار با قابلیت تولید ترافیک 100 کلیک در ماه به عدد 1000 مورد
  • افزایش تعداد نشست های کاربران در سایت تا مقدار 1000 مورد در 1 روز
  • افزایش تعداد لینک های سایت از نظر تعدد دامنه Referring Domain تا 500 مورد
  • افزایش تعداد محتواهای وب سایت از نظر تولید ترافیک حداقلی 100 کلیک در ماه به 500 مورد
  • افزایش تعداد کلیک Click / ایمپرشن Impression / نرخ کلیک CTR در سرچ کنسول

رفع مشکلات تکنیکال و بهبود قدرت اجرایی سایت Site Performance / Accessibility

زمانی که هدف خودمان را تعیین کرده باشیم، در مسیر رسیدن به اهداف سئو به موارد مختلفی دیگری نیاز داریم اما از خودتان بپرسید که آیا واقعا رسیدن به اهداف سئو با استراتژی های ثابت و اصولی، شدنی و ممکن است؟ مسلما خیر. چرا؟ چون سئو ترکیبی از مسائل تخمینی و حدس و گمان و البته تاکتیک های اصولی و اساسی است.

بنابراین هدف استراتژی سئو با چیزی که بدست می آید متفاوت است و آن خروجی کار یا نتایج هستند. نتایج سئوی کمپین و برنامه ما با چیزی که ما دوست داریم به آن برسیم ممکن است تفاوتی 1 تا 100 درصدی داشته باشد. 👦🏿

زمان در استراتژی سئو؛ چالش اصلی سئوکارها

هر سئوکار حرفه ای، تازه کار، فریلنسر و پیمانکار یا حتی شرکت ارائه دهنده خدمات سئو هم در این زمینه با یک چالش اساسی مواجه است. بنظرتان چقدر زمان میبرد 2 سایت کاملا مشابه در 1 کلمه کلیدی یکسان بهینه سازی شوند و رتبه بالایی کسب کنند؟ مسلما هیچ کسی نمیتواند به این موضوع پاسخ دهد. از اینها گذشته، ممکن است برنامه یکسانی برای هر دو سایت پیاده شود ولی باز هم نتایج یکسان و مشابهی کسب نشود.

اما در سئو، زمان میتواند یک راه فرار هم باشد. راه فرار از دست جزئیات و کارهای ریزه و میزه و رفتن سراغ اصلی ترین کارها. در واقع زمان یک چالش اساسی در برنامه ریزی و انجام کارها محسوب میشود و اگر آن را یک تکنیک در نظر بگیریم، سئو برای همیشه به آن نیاز خواهد داشت. سئوی امروزی نیازمند برنامه ریزی و اولویت گذاری است، شما نیازی به تحلیل و آنالیز سایت به روش های قدیمی و ابزارها ندارید مگر اینکه برنامه ای برای رفع مشکلات داشته باشید.

در دوره استراتژی سئو پیش رو از بیس قرار است سراغ حرفه ای ترین کارها برویم، و مهم نیست چه سایتی دارید (هرچند برخی کارها روی سئو وردپرس انجام میشود) یاد خواهید گرفت روش سئو اصولی را برای سایت خودتان پیاده کنید، و رتبه های لازم را در بهترین کلمات دلخواهتان کسب کنید.

منابع پروژه، عاملی تعیین کننده در برنامه سئو

منابع پروژه ما موارد زیادی را شامل میشود که یکی از آنها اصولا منبع مالی یا بودجه سئو است. بودجه ای که بعنوان سرمایه اولیه برای انجام کارهای سئو یا دریافت مشاوره و خدمات سئو استفاده میکنیم تاثیر زیادی روی هدف ما دارد. مسئله نفوذ مالی در پروژه سئو چیزی نیست که آن را بتوان نادیده گرفت. طریقه انجام پروژه و همینطور روش های هدف گذاری وابسته به منابع پروژه هستند و یکی از اصلی ترین قسمت های منابع، پولی هست که میخواهیم به سئوکار بپردازیم یا خودمان برای پروژه و انجام شدن آن تعیین کنیم.

پول بیشتر یعنی اهداف بزرگ تر و همین یعنی دایره فعالیت ما هم بیشتر میشود. پروژه سئو نیازمند حساب کتاب صحیح مالی است ولی چون حجم فعالیت کارهای سئو مشخص نیست، بنابراین دوباره تخمین و تقریب یکی از ویژگی های تعیین بودجه برای کار سئو هست. چقدر میخواهید هزینه کنید و این هزینه قرار است صرف چه چیزهایی شود از مهم ترین موارد در حساب کتاب پروژه سئو هستند.

مسیر موفقیت استراتژی سئو

برنامه ریزی برای سئو با مشخص شدن میزان کار و نوع فعالیت

اینکه چه کارهایی برای پروژه سئو انجام میدهید و این کارها قرار است چه فیدبکی برای شما داشته باشند یکی از اصلی ترین چالش های شما در پروژه و استراتژی است. فکرش را بکنید که میخواهید یک پروژه را به موفقیت برسانید، چطور میخواهید اینکار را انجام دهید؟ بنابراین اصول برنامه ریزی و اولویت گذاری کارهای سئو یک راز و رمز دارد. اینجا قرار است یاد بگیرید مثل سئوکار حرفه ای، چک لیست مشکلات سایت را استخراج کرده و از آنها برای بهبود سئو استفاده کنید.

کارهایی که قرار است در طول یک برنامه سئو انجام دهید باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشند، ما سعی کرده ایم در این دوره برای شما توضیح دهیم که چطور فلوچارت Flowchart و ورک فلو Workflow یا نمودار فعالیت و چرخه کار بسازید تا بتوانید کارهای سئو را به روتین های قابل انجام تبدیل کنید. مسلما روتین و کارهای تکرار شونده یک نیاز اساسی در برنامه و فعالیت های تیمی و کار گروهی سئو هستند و شما نیازمند پیگیری آنها هستید، بنابراین باید بدانید که چطور برای کارهای خودتان در سئو انواع وب سایت و فروشگاه اینترنتی برنامه ریزی روزانه داشته باشید و چرخه کارهای تکراری را برای رشد بیشتر در فعالیت های سئو بسازید.

اعضای تیم متخصص سئو و نقش آنها در سئو سایت

هر پروژه سئویی به اعضای خوب خودش که کاربلد باشند نیاز دارد. ممکن است یک کسب و کار یا شرکت فروشگاه اینترنتی فعالیت های خودش را روی سئو درون سازمانی انجام ندهد بلکه آن را برون سپاری کند و از افراد متخصص حوزه مشاوره سئو دریافت کند یا سئوکار فریلنسر را روی پروژه قرار دهد. در هر صورت شما در یک تیم سئوی معمولی به افراد زیر نیاز دارید تا از تخصص آنها استفاده کنید:

سئوکار حرفه ای SEO Expert

سئوکار حرفه ای شخصی است که وظایف زیادی درون مجموعه شما دارد و کل پروژه سئو را مدیریت میکند. البته اشخاصی که با این سمت شغلی در ارتباط هستند نسبت به این جایگاه متغیر هستند. زمانی که سئوکار حرفه ای نفر اول سئو باشد افرادی که نام میبریم در تیم سئو مشغول فعالیت هستند:
• مدیر لینک سازی
• مدیر محتوا
• متخصص سئو

اعضایی که در این تیم فعالیت میکنند زیر نظر یک شخص به فعالیت های خودشان ادامه میدهند و کارهای خودشان را با سئوکار حرفه ای درون سازمان هماهنگ میکنند. اما در یک تیم حرفه ای سئو اعضای زیر فعالیت میکنند:

1. مدیر سئو (نیروی داخلی) / مشاور (نیروی خارجی) SEO Manager (internal) / Consultant (external)
2. استراتژیست سئو SEO Strategist
3. متخصص سئو SEO Expert – Specialist
4. آنالیزگر سئو SEO Analyst
5. مجری سئو SEO Executive

مشاور سئو (شخص / شرکت)

مشاور سئو کسی است که راهبردهای پیشرفته و تاکتیکالی ارائه میدهد که روی برنامه های استراتژیست و با هماهنگی مدیریت انجام میشود. معمولا مشاور سئو یا شرکتی که مشاوره سئو را بعهده گرفته تخصص بالایی دارد و در استخدام شرکت های مختلف نیست بلکه فقط بصورت پیمانی و با دستمزدهای بدون ساختار (نرخ مشخصی از طرف هیچ اتحادیه ای برای آن در نظر گرفته نشده) به شرکت های مختلف راهکار و برنامه ارائه میدهند. البته که همیشه تخصص مشاور سئو قابل تایید نبوده و راهکارهایی که ارائه میدهد هم لزوما به کسب نتایج فوق العاده در سئو نخواهد شد.

مدیر سئو مدیر کل برنامه سئو سازمان

مدیر سئو؛ “نفر اول سئو” در هر سازمانی است که “تیم سئو” دارد و برای مجموعه افراد زیادی در سطح سئوکار استخدام کرده است تا فرایند رشد و پیشرفت سئو سایت یا فروشگاه را کنترل کنند. مدیر سئو تمام فعالیت های افراد مختلف را سازمان دهی کرده و توانایی کنترل پروژه را بصورت کامل دارد. مدیر سئو با سابقه ترین سئوکار حرفه ای داخل مجموعه بوده و سابقه وی بیشتر از چندسال است که مهارت های مدیریتی و به انجام رساندن پروژه های مختلف را در کارنامه و رزومه کاری اش دارد.

استراتژیست سئو، داوینچی کسب و کار

مغز متفکر کابینه سئو در شرکت های مختلف، همین استراتژیست است که با تسلط بسیار بالا و چندین ساله بر مباحث روز سئو و درگیرشدن با مسائل مختلف تئوری و تجربی انواع سایت و سیستم مدیریت محتوا، میتواند با بررسی رقیب و همینطور داده ها و اطلاعات سئوکار آنالیزگر و عمومی، راهکارها و راهبردهای استراتژیک و حرفه ای تدوین کند که با مدیریت “مدیر سئو” و اجرای “تیم سئو” قرار است سایت را در رسیدن به تارگت های سئو و رتبه های بالای گوگل یاری کنند.

متخصص سئو، ترکیب دانش و تجربه در اجرا

یک متخصص سئو یک شخص سئوکار حرفه ای با توانایی مدیریت تیم های کوچک و همینطور دارای تجربه چندین ساله است که تقریبا هم رده استراتژیست سئو محسوب میشود که کار با داده ها را عمیقا انجام داده و توانایی تحویل انواع نتایج سئو را داشته و در کارنامه کاری خودش موفق بوده است. متخصص یا کارشناس سئو باید توانایی تحویل نتایج، توانایی برنامه ریزی و همینطور سابقه موفق داشته باشد و یک شخص حرفه ای در این زمینه محسوب میشود.

آنالیزگر سئو، کاتالیزور استراتژی و راهکاران

بیشتر اوقات یک تیم متخصص جایی به مشکل بر میخورند و راهکارهایشان کاربرد ندارد یا اثربخشی کافی را نداشته است. اینجاست که راهکارهای آنها با استفاده از فیدبک هایی که توسط آنالیزگر سئو بدست آمده سنجیده میشود و عیب و ایراد کار گرفته میشود. شخص آنالیزگر سئو باید در کار با داده ها بخوبی عمل کند و توانایی ترکیب داده های مختلف، ارائه آنها به استراتژیست سئو و همینطور نقد و تحلیل دیتای بدست آمده را داشته باشد و همینطور بتواند گزارش گیری و گزارش نویسی خوبی انجام دهد. مستند سازی بیشتر کارهای سئو و آزمایش ها و تست های آزمون خطا توسط آنالیزگر سئو رهگیری میشود.

سئوکار اجرایی، نیروی محرکه تیم سئو

گاهی اوقات افراد مختلفی در دوره های سئو شرکت میکنند یا در تیم های کارآموزی سئو حضور پیدا میکنند و بدون شناخت نقش یا سمت Rolls در سازمان ها و کابینه یا تیم سئو، از سئوکار اجرایی که سمت رسمی و یکی دو ساله آنهاست جهش کرده و خود را متخصص سئو یا کارشناس سئو معرفی میکنند. در حالی که تیم سئو نیازمند نفرات زیادی بنام سئوکار اجرایی است که کارشان اجرای برنامه و راهکارهای تدوین شده توسط تیم و مدیریت است. این افراد با یادگیری و حضور کنار افراد مجرب رشد میکنند.

فضای فعالیت استراتژی سئو

دوره استراتژی سئو در خدمت رشد شما

دوره ای که طراحی کرده ایم با این اوصاف و تعاریفی که ارائه دادیم یک هدف دارد. ارائه بینش Insight بشما بعنوان یک شخص سئوکار اجرایی است که توانایی اجرای بیشتر کارها را دارد. ما لیست تمام کارهایی که باید انجام دهید را نداریم اما بشما نشان میدهیم چطور کار طراحی کنید و چطور کار سئو را اجرا کنید. فضایی که از آن برای بهبود سئو استفاده میکنید چطور بررسی و تحلیل میشود و همینطور شناختی که نیاز است نسبت به معماری سایت، طبقه بندی محتوا، دسته بندی سازی و ساخت برچسب داشته باشید همه در این دوره معرفی شده است.

در این دوره آموزشی از ساختار سئو گرفته تا کنترل پیوند داخلی سایت را مورد بررسی قرار داده ایم و در ترکیب استراتژی های مختلف برای بهبود وضعیت رتبه سایت و رنک گوگل بررسی کامل انجام داده ایم. استراتژی سئو را با جزئیات کامل تعریف کرده ایم و شما یاد خواهید گرفت چطور برای سئوی یک سایت یا فروشگاه نسبت به وضعیتی که دارد تصمیم گیری کنید. اگر میخواهید خودتان توانایی کنترل سئوی سایت یا فروشگاهتان را داشته باشید، تحقیق کلمه کلیدی پیشرفته انجام دهید یا حتی بتوانید برنامه ریزی سئو انجام دهید، این دوره همان چیزی است که بشما کمک میکند در این کار موفق شوید.

استراتژی سئو در مسیر آموزشی رودمپ سئو

پرسش های پرتکرار در مورد دوره آموزشی استراتژی سئو

دوره استراتژی سئو چرا مهم ترین دوره سئو ایران است؟

برای شناخت تمام نیازهایتان و همینطور تعریف صحیحی از سئوی سایت شما نیازمند دوره ای پایه و اساسی Fundamental هستید. بله دوره ای برای آموزش بنیادی اصول سئو و همینطور نحوه ترکیب راهکارها و استفاده از تکنیک ها که کمکتان میکند برای سئو سایت تصمیم بگیرید. پس برای استفاده بهتر از دیگر دوره های سئو در مانگو و حتی دوره های رقیب هایمان باید دوره ای را تهیه کنید که فقط در مانگو سئو در حال حاضر ارائه میشود.

چرا دوره استراتژی سئو مانگو با سایر دوره ها تفاوت دارد و خیلی مهم است؟

باورتان نمیشود اگر بگوییم که تمام دوره ها و کارگاه های آموزشی دیگر تعریف اشتباه یا دور از معنی کلمه استراتژی سئو را ارائه میدهند. معنی استراتژی شناخت و درک راهکارهای موجود برای بهبود و تغییر وضعیت است و اگر آن دوره ها چنین بینش و دانشی برای استراتژیست شدن بشما ندهند قطعا دوره استراتژی سئوی مناسبی نیستند. بر خلاف آنها، این دوره میخواهد شما را به استراتژیست سئو و پروژه کار تبدیل کند. این چیزی است که ما برای این دوره درنظر گرفته ایم و با آپدیت های دوره قطعا بهتر هم خواهد شد.

در این دوره آموزشی آیا با تکنیک های لینک سازی یا سئوی فنی کار میکنیم؟

مسلما خیر، ما برای لینک سازی حرفه ای و رپورتاژ نویسی اصولی یک دوره تعاملی و حرفه ای دیگر با اصول و متدهای خاص طراحی و منتشر کرده ایم که کمکتان میکند با اصول لینک سازی کلاه سفید آشنا شوید. همینطور سئوی فنی یا تکنیکال سایت هم در یک دوره آموزشی دیگر عرضه شده است.

در این سری آموزش ها از چه سایتی استفاده میشود؟

بشدت وردپرس را دوست داریم و در دوره های آموزشی از این سایت ساز استفاده میکنیم. چون تمام ساختارهایی که برای سئو سایت نیاز است در این سیستم مدیریت محتوا بخوبی پیاده میشود و کنترل سئوی درون سایت با ابزارهایی که دارد و افزونه هایی روی آن نصب میشود بسیار آسان است. ما از این سیستم برای طراحی سایت مجموعه استفاده کرده ایم و همچنان استفاده از آن را هم پیشنهاد میدهیم.

این دوره سئو روی چه نوع سایت هایی قابل استفاده است؟

با این دوره یاد میگیرید برای هر نوع سایتی، برنامه ریزی سئو انجام دهید، کاری که ما اینجا در این دوره انجام میدهیم بشما کمک میکند روی انواع سایت و فروشگاه اینترنتی و بدون اهمیت به نوع سیستم مدیریت محتوای حتی اگر ووکامرس، جوملا، مجنتو، شاپی فای، ASP یا حتی سیستم های اختصاصی باشد، باز هم با رعایت استانداردهای مطرح شده در این دوره میتوانید بهترین نتایج را کسب کنید.

پازل موفقیت در سئو هدفگذاری سئو تاکتیک های سئو تکنیک های خلاقانه سئو استراتژی سئو کسب رتبه سئو  استرتژی سئو محتوا استراتژی سئو تکنیکال استراتژی سئو خارج برگه نوع معماری سایت طبقه بندی محتوا انواع معماری سایت

محتوای دوره

باز کردن همه
تحقیق کلمه کلیدی
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی
معماری سایت
استراتژِی، چرخه کاری و فرایند‌های سئو

درباره مدرس

+170 ثبت نام شده
شما عضو این دوره نیستید

دوره شامل

  • 10 درس‌ها
  • 10 اقدامک ها

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بعد از تموم شدن دوره آموزشی اگر نیاز به مرور داشته باشیم سخته که دوباره آنلاین ببینیم دوره رو. امکان دانلود هست؟

  2. من خیلی به سئو علاقه دارم. خودمم یه بیزینس کوچیک دارم و بدم نمیاد یه سایت براش بالا بیارم. ممنون میشم راهنماییم کنین که از کجا شروع کنم.

  3. سلام ابزار kw finder که پولی هست رو چطور باید استفاده کنیم؟

  4. پشتیبانی به چه صورت هست؟ اگر در اجرای موارد آموزش دچار مشکل بشیم آیا پشتیبانی می کنید؟

    1. سلام دوست عزیز. از زمانی که ثبت نام می کنید، تا 6 ماه به طور کامل شما رو پشتیبانی می کنیم. اینطوری که هر سوالی براتون پیش بیاد می تونید توی گروه پرسش پاسخ مربوط به دوره بپرسید و اگر مشکلی داشتید از طریق چت آنلاین، تیکت، تلگرام و تماس تلفنی براتون حلش می کنیم. از این جهت هیچ نگرانی نداشته باشید.

  5. چطور می تونم دوره رو خریداری کنم؟

    1. امیرحسین جان، سلام
      کافیه یک ثبت نام انجام بدی و بعد از افزودن محصول به سبد خرید، مسیر آموزشی تدوین شده رو شروع کنی.

  6. دوره بسیار خوبی بود و جواب اکثر سوالاتم رو تونستم بگیرم و خیلی از اشتباهاتم رو در این دوره متوجه شدم با آرزوی موفقیت برای تیم شما و مدرس عالیتون

    1. وقتی میبینیم کسی با مانگو تونسته مهارت هاشو توسعه بده، خستگیمون رفع میشه. امیدوارم روز به روز در کارتون بیشتر رشد کنید و پیشرفت هاتون رو با ما به اشتراک بذارید🌺

ایمیل خود را وارد کنید...

دانلود رایگان جلسه اول

آیا تمایل دارید جلسه اول این دوره را به صورت رایگان دانلود و تماشا کنید؟