دوره استراتژی سئو سایت برای بیزینس و کسب و کار

اگر هیچ‌وقت به حال و آینده کسب و کار و وب‌سایتی که برای آن می‌سازید فکر نکرده‌اید، وقت تغییر رسیده، کارگاه استراتژی سئو SEO Strategy بشما کمک می‌کند سایتی بر اساس اصول سئو با توجه به 3 شاخص آینده سایت، رضایت کاربر و استاندارد گوگل بسازید. این کارگاه با تحقیق کلمه کلیدی شروع می‌شود و شما را تا ساختن یک سایت و استفاده صحیح از آنها همراهی می‌کند. با این کارگاه به یک استراتژیست سئو تبدیل می‌شوید و برای هر سایتی تصمیمات جدیدی در سئو می‌گیرید.

دوره استراتژی سئو سایت دقیقا چیست؟ و چرا برای همه ضروری است؟

دوره استراتژی سئو از 2 کارگاه کامل “استراتژی تحقیق کلمه کلیدی” و “استراتژی ساختار سایت” تشکیل شده است. در کارگاه استراتژی تحقیق کلمه کلیدی طی 3 ساعت شما یاد می‌گیرید بهترین کلمات ممکن را برای کسب و کار شناسایی کرده و یک برنامه یک ساله یا 6 ماهه برای فعالیت روی آنها تنظیم کنید. در این کارگاه شما کار با ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی را یاد می‌گیرید و چند تمپلیت آماده استخراج کلیدواژه هم خواهید داشت.

در پارت دوم کارگاه استراتژی سئو به خود سئو و همینطور “استراتژی ساختار سایت” خواهیم پرداخت. در ساختار سایت خواهید آموخت چطور از کلمات کلیدی روی وب سایت استفاده کرده و چطور دسته‌بندی، برچسب، نوشته و حتی طبقه‌بندی جدید در سایت خود تعریف کنید، چطور سلسله مراتب را رعایت کرده و چطور ساختار سئوی هدفمندی برای سایت خودتان داشته باشید. در این قسمت از کارگاه یاد می‌گیرید چطور اسکلت درستی برای سایت بسازید و برای سئوی هر نوع وب‌سایتی چطور تصمیم گرفته و فعالیت کنید.

جلسات دوره استراتژی سئو برای کسب و کار

جلسه 1: تحقیق بازار > درک صحیح زمینه فعالیت

برای هر دونده‌ای یک مربی خوب نیاز است تا به وی راه را نشان دهد و روش تمرینات را بشناسد، اگر شما هم یک سایت در زمینه‌ای تخصصی راه‌اندازی کرده‌اید و تخصص شما نیست مطمئنیم راه سختی پیش‌رو دارید، اگر می‌خواهید یک فروشگاه یا سایت در زمینه‌ای راه‌اندازی کنید و شماره 1 آن حوزه باشید، باید تخصص‌تان در پس‌زمینه مدیریت سایت هم خودش را نشان دهد. ما می‌خواهیم بجز این مورد برایتان در مورد اهمیت تخصص و همین‌طور تخصص‌گرایی صحبت کنیم. اگر شما هم بتوانید Niche Marketing خوبی انجام دهید، می‌توانید خیلی زود رقابتی که ندارید را برنده شوید و شماره 1 حوزه خودتان باشید.

جلسه 2: تحقیق بازار > شناسایی فرصت‌های کسب و کار

قطعا شما رقیب امروزی یک سایت بزرگ و غول نیستید! اگر بودید به این دوره نیازی نداشتید چون کسب و کارهای بزرگ خودشان سئوکار دارند! با این حال، اگر ندانید فرصت در فضای آنلاین کجاست هیچ‌وقت نمی‌توانید مجالی برای عرضه محصولات‌تان پیدا کنید و دلیلش اینست که شما فرصت‌های جدید را پیدا نمی‌کنید، وارد اقیانوس قرمز می‌شوید و مجبور به رقابت هستید، اما برای فعالیت درست در اقیانوس آبی، نیازمند مسیر صحیح هستید و ما کمک‌تان می‌کنیم مسیرتان را پیدا کنید.

جلسه 3: تحقیق بازار > آنالیز حوزه، کلمات و رقیب

وارد یک حوزه می‌شوید ولی رقیب‌ها بشدت در آنجا فعالیت می‌کنند پس باید یاد بگیرید خلوت‌ترین حوزه‌ها را انتخاب کنید و ساده‌ترین رقیب‌ها را برای رقابت انتخاب کنید. این مسیر را با بررسی کلمات کلیدی اصلی کسب و کار و آنالیز رقیب، ارزش‌گذاری کلمات کلیدی و سپس استفاده از آنها در بدنه سایت پیش می‌بریم و بشما مسیر صحیح فعالیت را نشان خواهیم داد.

جلسه 4: کار با برنامه‌ریز کلیدواژه گوگل Google Keyword Planner

سخت بتوان این ابزار را نادیده گرفت، در پروژه ساده‌ای که از آن صحبت می‌کنیم تنها با این ابزار، بیشتر از 1000 کلمه کلیدی بدست آوردیم و در قالب یک کمپین پتانسیل ترافیک و ارزش آنها را بررسی کردیم. نزدیک به 1 ساعت کار با این ابزار کمکتان می‌کند ناشناخته‌های آن را کشف کنید و با استفاده از کمپین و فیلتر و … بتوانید بهترین لیست ممکن را آنلاین بسازید یا در یک فایل شیت دانلود کنید.

جلسه 5: کار با کلمه‌یاب Keyword Finder

کلمه‌یاب که kwfinder.com آدرس اصلی آن است، تقریبا مبنای اصلی فعالیت ما روی کلمات کلیدی است، و دلایل خوبی برای آن داریم، اول اینکه این شرکت به بازار وب پارسی توجه زیادی دارد، دیتای بروزی دارد و البته اطلاعات آن واقعا خوب و تاحدی قابل اتکا هستند و می‌توان برای انواع پروژه سئو از آن استفاده کرد. پس ما هم از دیتای این سایت استفاده می‌کنیم، فیلم آموزشی ساخت لیست کلمات کلیدی و… را هم برایتان تهیه کرده‌ایم تا بدون مشکل با این ابزار کار کنید و بهترین لیست ممکن را بسازید.

جلسه 6: کار با کلمه‌ساز Keywordtool.io

دیگر ابزاری که برای ساخت لیست از آن استفاده خواهیم کرد، همین ابزار keywordtool.io است، ابزاری که هر کلیدواژه‌ای را تا چندصد کلیدواژه توسعه می‌دهد و کار را برای تولیدکنندگان محتوا و محققین کلمه کلیدی خیلی لذت‌بخش کرده است. ما فیلم آموزشی کار با این ابزار را در هم در حدود چنددقیقه آماده کرده‌ایم که در کار با آن مشکلی پیدا نکنید.

جلسه 7: شروع استراتژی سایت – شناخت پتانسیل‌ها در سئو

چند فایل اکسل برای تحقیق کلمه کلیدی اصولی برایتان آماده کرده‌ایم تا در شروع کارتان هیچ مشکلی نداشته باشید. ما این فایل‌ها را همراه با توضیحات لازم در اختیار شما قرار می‌دهیم تا یک فایل آماده برای کارتان داشته باشید و سریع استارت کارتان را بزنید، بدون مشکل، با برنامه و اصولی.

جلسه 8: طراحی سایت و هدفگذاری در سئو و کلمات کلیدی

منظور ما از طراحی سایت، کدنویسی یا ساخت برگه نیست، قرار است یاد بگیرید چطور سایت را با اهداف کسب و کار و همینطور کلمات کلیدی صحیح و کاربردی از نظر سئو طراحی کنید و در طراحی “معماری وب‌سایت” به یک فرد خبره تبدیل شوید. کسی که می‌تواند برای ساختمان هر نوع وبسایتی متمایز از دیگر سایت‌ها و رقیب‌ها تصمیم متمایز بگیرد و یک چیدمان جدید پیاده کند. در مبحث معماری به چیزهایی می‌پردازیم که تابحال در وب پارسی بصورت کامل در موردش صحبت نشده ولی بشما کمک می‌کنند خیلی سریع در سئو رتبه کسب کنید.

جلسه 9: ساخت معماری صحیح سایت با بررسی نمونه موردی

به بررسی موردی یک وب‌سایت عالی از نظر ساختار می‌پردازیم و اهداف دقیق سئوکارش را بررسی خواهیم کرد. این بما و شما دید کلی بررسی معماری را داده و در درک اهداف اصلی معماری‌های مختلف کمکمان می‌کند. همینطور فرمول صحیح و دقیق ساخت معماری را کاملا مورد پیاده کرده و حتی نمونه‌های موردی بزرگ و کوچک دیگری را بررسی خواهیم کرد و به کارهای درست و نادرست در معماری می‌پردازیم. در این جلسه قرار است شما هم بصورت عملی برای سایت خودتان معماری بسازید و اگر دوست داشتید، در پنل کاربری خودتان برای ما ارسال کنید تا روی آن با هم به بررسی بپردازیم.

جلسه 10: آشنایی با فلوچارت و ورک‌فلو و راه‌حل‌ها در سئو سایت

قطعا یکی از بخش‌های جذاب ماجرا همین فرمول‌ها، فلوچارت‌ها و چرخه‌های کاری مشخصی است که برایتان کامل آماده کرده‌ایم. هر چند این فلوچارت‌ها بشما در پیشروی سئو کمک شایانی خواهند کرد، ولی هدف اصلی آنها، کمک بشما در طراحی نمونه اختصاصی کسب و کارتان است. جایی که خود شما هم سعی خواهید کرد نمونه‌های ایده‌آل برای کسب و کارتان بسازید و در اختیار تیم خودتان قرار دهید.

سوالات متداول :

کارگاه استراتژی سئو از کجا شروع می‌شود؟ نتیجه آن چه می‌شود؟

بخش اول کارگاه شما را با تحقیق کلمه کلیدی آشنا می‌کند، کلمه کلیدی را ریشه‌یابی می‌کند، مسیر فعالیت را برایتان ترسیم کرده و بهتان یاد می‌دهد وقتی می‌خواهید کلمه کلیدی را بدست بیاورید، از چه ابزاری برای چه نوع جستجویی استفاده کنید و چطور کلمات را رتبه‌بندی کنید! سپس بهتان کمک می‌کند از همین کلمات در طول یک سال، روی بدنه سایت، تولید محتوا و… هم استفاده کنید.

چرا کارگاه استراتژی سئو بعنوان پیش‌زمینه کارگاه های سئو معرفی شده است؟

کارگاهی تشکیل شده از “تحقیق کلمه کلیدی” و “استراتژی سئو کسب و کار” که بهتان کمک می‌کند هم کلمات درستی انتخاب کنید، هم به درستی از آنها روی سایت‌تان استفاده کنید. این یعنی شما دو نیمه بازی را در اختیار دارید، هم ابزار هم شکل استفاده از آن را بلد هستید. این همان برگ برنده شما در مقایسه با رقیب‌هاست.

کارگاه استراتژی سئو چه تفاوتی با سایر کارگاه‌های سئو دارد؟

ما به کار عملی پرداخته‌ایم، فیلم آموزشی 3 ابزار اصلی تحقیق کلمه کلیدی مناسب وب پارسی و بازار ایران را برایتان کامل تهیه کرده‌ایم و چند فایل آماده کار هم برایتان ساخته‌ایم تا کارتان را بلافاصله پس از شروع تماشای ویدیوی کارگاه استارت بزنید.

آیا ما نمونه معماری‌های طراحی شده توسط کاربران را بررسی خواهیم کرد؟

ما در طول کارگاه از دو پروژه و چندمثال گوناگون استفاده می‌کنیم. مثال‌های ما زیاد هستند و این کمک می‌کند انواع وب‌سایت در مثال‌های ما جا بیافتد و کاربر درک درستی از کلمات کلیدی برای انواع وب‌سایت پیدا کند. پس این کارگاه یک کارگاه واقعی و عملی روی پروژه محسوب می‌شود.

پشتیبانی کارگاه :

تمام مشکلات و سوالات شرکت کنندگان کارگاه به صورت رایگان در بخش درس ها در پنل کاربری جواب داده خواهد شد.

محتوای دوره

باز کردن همه
تحقیق کلمه کلیدی
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی
معماری سایت
استراتژِی، چرخه کاری و فرایند‌های سئو

درباره مربی

+29 ثبت نام شده
ثبت نام نشده

دوره شامل

  • 10 درس
  • 10 اقدامک ها (تسک)

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *