انجمن سئو

پاسخ ها رو بیابید سوال کنید و با جامعه ای بزرگ
از سئوکاران سراسر ایران ارتباط برقرار کنید.

پلتفرم سئو مانگو Mango SEO Platform انجمن ها سئو تکنیکال تغییر عبارت کلیدی یک پست به عبارت با سرچ بیشتر

  • تغییر عبارت کلیدی یک پست به عبارت با سرچ بیشتر

     محسن کشاورزی بروز رسانی شده 2 هفته ها, 4 روز پیش 2 اعضا · 3 نوشته ها
  • محسن کشاورزی

    کاربر
    1399-06-12 در 16:43

    سلام وقت بخیر

    بنده یک سایت مربوط به آموزش زبان انگلیسی دارم و میخوام برای عبارات مربوط به کلاس خصوصی زبان انگلیسی بالا بیام. مقاله اصلی سایتم با عبارات کلیدی کلاس خصوصی زبان انگلیسی تضمینی ساخته شده حدود 40 روز پیش و تا حدیم بالا اومده. اون موقع از گوگل ترندز برای بررسی دقیق استفاده نکردم وی الان که این ابزار رو چک کردم متوجه شدم میزان سرچ تدریس خصوصی زبان انگلیسی، از میزان سرچ کلاس خصوصی زبان انگلیسی بسیار بیشتره. در واقع بهتر بود عبارت کلیدیم رو تدریس خصوصی زبان انگلیسی تضمینی قرار میدادم. حالا سوالم این هست که الان باید چه کاری انجام بدم؟ آیا کلاس رو به تدریس تغییر بدم یا مقاله رو آپدیت کنم و تدریس خصوصی زبان انگلیسی رو چند بار تکرار کنم؟ اگر کلا یه مقاله جدید با کلیدی تدریس خصوصی زبان انگلیسی بنویسم چطوره؟ آیا گوگل در تشخیص این دوتا مقاله که کیورد نزدیک به هم دارن دچار اشتباه میشه؟

  • مهدی پرهیزکار

    کاربر
    1399-06-18 در 09:04

    درود برشما جناب کشاورزی
    یک نکته که در قدم اول باید بهتون بگم “لزوما هرچقدر بازدید یک کلمه بیشتر باشه نمیتونیم بگیم اون کلمه بهتره و بریم اون رو انتخاب کنیم. و بازدید بیشتر رابطه مستقیمی با افزایش فروش و پولساز بودن کلمه نداره” مهم هدفمند بودن کاربرهای ورودیه (در غیر این صورت باعث افزایش بانس ریت و… میشه)

    دوما، شما باید به چند مورد توجه کنید:

    <div>

    اول- هدف کاربر از جست‌وجو، کسی که اینارو سرچ میکنه دقیقا دنبال چیه
    دوم- گوگل ترند به شما میزان دقیق سرچ کاربر رو نمیده (تاجایی که من میدونم) و بهتره از سایر ابزارهای تحقیق کلیدواژه استفاد کنید
    سوم- ما موضوعی داریم به نام کلمات کلیدی LSI، یعنی عباراتی که از نظر مفهومی یکسان هستند. لطفا به این مورد هم توجه بفرمایید و جدا از بحث کلمات، روی مفاهیم تمرکز کنید.
    چهارم – اصلا اون لندینگ میخواید چه چیزی رو بگه و برای چه کسانی ساخته شده

    {وظیفه ما رسوندن محتوایی مناسب به کاربریه که دنبالشه و ما اصلا نمیخوایم که کاربر رو اذیت کنیم و اون رو به صفحات اشتباه بفرستیم}

    تا جایی که من برداشت کردم اصلا این 2 تا عبارت متفاوت هستند. یعنی کسی که سرچ میکنه “کلاس خصوصی زبان انگلیسی” به دنبال کلاس میگرده پس میتونیم بگیم دانشجو زبان اینگلیسیه و میخواد یاد بگیره اما کسی که سرچ میکنه “تدریس خصوصی زبان انگلیسی” به احتمال زیاد دنبال کلاس نیست و میخواد تدریس کنه و احتمالا دنبال روش های تدریس میگرده و یا دنبال جایی که بتونه تدریس کنه. و به نظرم کاری که شما میخوایید انجام بدید کاملا ماهیت صفحه رو عوض میکنه (عملا با 2 گروه مخاطب کاملا متفاوت سر و کار داریم)

    در نهایت جواب من به سئوال شما اینه که به مفاهیییییم توجه بکنید و در قدم اول ببینید که این صفحه رو برای چه کسانی میخواید بسازید و در قدم دوم با ابزار های تحقیق کلیدواژه، عبارات کلیدی متخلف رو دربیارید و براش تولید محتوا کنید و…

    (و در پایان هم چندتا نکته)
    1- اگه دیدید عبارتی سرچش زیاده ولی مفهومش با لندینگ های ما فرق میکنه براش یه صفحه لندینگ جدا بسازید و برای اون صفحه هم تولید محتوا و… انجام بدید
    2- سئو رو عمیق تر بررسی کنید و اون رو تنها تکرار کلمات داخل صفحه نبینید

    3- اگه خواستید صفحه جدید بسازید(با فرض این که مفهوم و معنی 2 صفحه کاملا متفاوته)، از عبارات کلیدی که داخل صفحه “تدریس” هست، داخل صفحه “کلاس” استفاده نکید و بلعکس (یعنی از کلمات کلیدی مشابهی نداشته باشه که گوگل هم اشتباه نکنه). و همچنین در لینک سازی داخلی هم حواستون باشه که اشتباه لینک ندید (البته این نکته در لینک سازیه خارجی هم صدق میکنه و میتونید با بک لینک ها، مفاهیم رو بیشتر از هم جدا کنید و به گوگل این موضوع رو بیشتر بفهمونید)

    </div>

  • محسن کشاورزی

    کاربر
    1399-06-19 در 06:12

    سلام به شما جناب پرهیزکار عزیز و گرامی

    خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و پاسخ دادین. حتما مد نظر قرار میدم.

    سپاس Pray

برای پاسخ به سیستم وارد شوید.

نوشته اصلی
0 از 0 نوشته ها ژوئن ۲۰۱۸
اکنون