انجمن سئو

پاسخ ها رو بیابید سوال کنید و با جامعه ای بزرگ
از سئوکاران سراسر ایران ارتباط برقرار کنید.

پلتفرم سئو مانگو Mango SEO Platform انجمن ها سئو پیشرفته رقیب ها ولی نه چندان تخصصی

  • رقیب ها ولی نه چندان تخصصی

     فرشید امین‌زاده بروز رسانی شده 1 ماه, 3 هفته ها پیش 2 اعضا · 2 نوشته ها
  • امید کریمی

    کاربر
    1399-05-17 در 08:16

    سلام ما یه کلمه داریم به اسم ذهن آگاهی

    یه لندینگ براش درست کردیم و یه مقاله جامع هم با تحقیق کلمات کلیدی در اون نوشتیم و تقریبا 90 درصد کامل تر از سایر رقیب هاست .و چند تا مقاله دیگه هم براش مرتبط نوشتیم و به این مقاله لینک دادیم

    ولی یه موردی که هست یه چند تا رقیب داریم

    مثل دیجی کالا مجله
    سایت yjc خبرگذاری جوان

    سایت چطور

    کاربوم

    عصر ایران

    و…

    ایا امیدی هست که بین 1 تا 5 باشیم ؟
    اگر اری ؟
    با چه استراتژی ؟
    و به چه صورت

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    @ekfarshid

    @mimos

  • فرشید امین‌زاده

    مدیر کل
    1399-05-17 در 17:43

    سلام.

    ما در دوره تولید محتوا و همینطور در مسیر آموزشی سئو رودمپ بطور کامل به این پرداختیم که چطور محتوای صفحات رقیب در 10 نتیجه اول گوگل را آنالیز کنیم و تصمیم بگیریم که آیا وارد این رقابت شویم یا نه.

    راهنمای زیر میتونه به دوستانی که دوره تولید محتوا / رودمپ سئو رو تهیه نکرده اند کمک زیادی کنه:

    1. ارزش گذاری کلمه برای ما مهمه

    2. ارزش کلمه رو خیلی ساده محاسبه کنید: میزان سودآوری به ازای رتبه نسبت به هزینه برای کسب همان رتبه (در بازه های زمانی)

    3. تحلیل محتوای رقیب با متد آسمان خراش

    4. استفاده از متد Search Intent – نوع متفاوتی از محتوای موجود در صفحه اول که نیست را ارائه دهید (ساده ترین مثال اینست: اگر ویدیو نیست شما ویدیو ارائه دهید تا رتبه کسب کنید، اگر محصول نیست شما محصول باشید اگر …)

    5. استفاده از متد تحلیل TF-IDF – بهتر از رقیب باشید از هر نظر، متد آنالیز در دوره تولید محتوا جلسه آخر بیان شده که چطور با website auditor میتونید اینکارو انجام بدین.

برای پاسخ به سیستم وارد شوید.

نوشته اصلی
0 از 0 نوشته ها ژوئن ۲۰۱۸
اکنون