شرایط استفاده

مانگو یک پلتفرم آموزش سئو است که علاوه بر آموزش، بستری برای ارتباط افراد علاقمند به سئو با یکدیگر فراهم کرده است. هدف اصلی این پلتفرم کمک به رشد کسب و کارهای آنلاین از طریق دوره های آموزشی مختلف است و در این راستا می کوشد با ارائه  محتوای بروز و معتبر، به بهترین شکل نیاز افرادی که قصد یادگیری سئو به صورت اصولی را دارند، برطرف نماید. در ارتباط دو طرفه ای که میان مانگو و مخاطبینش برقرار است، پذیرش و رعایت قوانین و مقررات این مجموعه الزامی است. لذا کاربران قبل از استفاده از خدمات مانگو لازم است این قوانین و مقررات را به دقت مطالعه کنند.

قوانین و شرایط عمومی

تمام فعالیت های پلتفرم مانگو مطابق با قوانین کشوری است (ایران) که مانگو در آن دفتر فعالیت خود را تاسیس کرده است. همچنین، روال فعالیت بشکل معمولِ تجارت الکترونیک و همینطور رعایت منشور حقوق مشتریان است.

تعهدات مانگو

  • مانگو موظف است قوانین و مقررات استفاده از خدمات را در دسترس کاربران خود قرار دهد.
  • در صورت نیاز به تغییر در قوانین و شرایط، مانگو موظف است آن را به اطلاع کاربران خود برساند و فرصت لازم برای عکس‌العمل را به آنها بدهد.
  • مانگو در برابر حفظ اطلاعات کاربران تعهد دارد و تنها در چارچوب سرویس دهی به کاربران از این اطلاعات استفاده می کند.
  • مانگو موظف به رفع ابهامات کاربران در مورد سرویس های خود بوده و نباید هیچ گونه مسئله ای را در خدمات به مشتری محور خود پنهان کند.
  • مانگو موظف است روال پشتیبانی خدمات خود را به مشتریان اعلام کند.
  • مانگو تعهدی نسبت به در دسترس بودن به صورت 24 ساعته ندارد و تنها موظف است مطابق با روال پشتیبانی، مشتریان را در استفاده از خدمات راهنمایی کند.
  • در صورت وجود حجم بالای تماس و ارتباط با مشتریان، امکان تاخیر در پاسخگویی وجود دارد اما هیچ تماسی بدون پاسخ نخواهد ماند.
  • در صورت قطعی ناگهانی سرویس ها و عدم دسترسی به سایت، مانگو ضمن درخواست شکیبایی از سوی کاربران، تمامی مشکلات را حل خواهد کرد.
  • در استفاده از دوره های آموزشی، مانگو تنها نسبت به آموزش صحیح مشتری و حل ابهامات و مشکلات در مسیر آموزش تعهد دارد و در قبال مسائل و مشکلات مربوط به وب سایت شخصی مشتری مسئولیتی ندارد.

تعهدات کاربران و مشتریان

  • خرید هر یک دوره های خدمات مانگو به منزله پذیرش قوانین توسط کاربر است و مشتریان و کاربران برای استفاده از خدمات مانگو موظف به رعایت قوانین و مقررات این مجموعه هستند.
  • فعالیت کاربران باید پایبند به مسائل اخلاقی بوده و هر گونه توهین، مقایسه و ابراز مسائل شائبه دار نسبت به موارد نژادی، جنسیتی، قومی و زبانی نسبت به هیچ قشری از کاربر پذیرفته نیست.
  • چارچوب اخلاقی وب سایت کاربران را موظف میکند نسبت به هر گونه فعالیتی که دارند مسئولیت پذیر بوده و نباید خلاف قوانین کشور که برای فضای وب پارسی مطرح شده رفتار کنند.
  • کاربران حق هیچ گونه جعل هویت و استفاده از نام اشخاص و برندهای دیگران را نداشته، باید اطلاعات صحیحی برای تماس ارائه کرده و هر زمان که نیاز است باید اطلاعات کافی برای اثبات هویت خود در مانگو را ارائه کنند. در غیر این صورت حق استفاده از خدمات مانگو را نخواهند داشت.
  • هیچ کاربری نباید در فعالیت سایر مشترکین سایت اختلال و بی نظمی ایجاد کرده و نباید مشاجره های غیر اخلاقی، اذیت و آذار و تهدید را برای دیگر کاربران به دنبال داشته باشد.
  • هر گونه محتوای نامتعارف، تجاوز به حریم شخصی کاربران، انتشار محتوای علمی نامستند، تبلیغ سایت های غیر، و فعالیت های مرموزانه و نامشخصی که با هدف پلتفرم مانگو در تناقض باشد، ممنوع و غیر قابل چشم پوشی است.

شرایط بازگشت وجه

هر گونه استفاده درستِ مشتری از خدمات مانگو به عهده وی بوده و در صورت ناموفق بودن در استفاده از دوره های آموزشی به دلایل مختلف شامل عدم آشنایی با استفاده از ابزارها و یا عدم دسترسی به اینترنت و یا نیاز مالی به هزینه پرداخت شده، مانگو تعهدی نسبت پرداخت هزینه به کاربر نخواهد داشت.

استرداد وجه در مواقع استفاده کاربر از دوره های آموزشی مانگو در چارچوبی که در ادامه شرح داده می شود، امکان پذیر است و مراحل بازپرداخت وجه به صورت اداری انجام می شود.

شرایطی که وجه بازگشت داده می شود:

  • مواردی که در توضیحات جلسات دوره های آموزشی ذکر شده و قبل از خرید قابل مشاهده است، بعد از خرید به مشتری ارائه نشود.
  • به علت عدم ارائه پشتیبانی (که روال آن به مشتری ارائه شده است) مشتری نتواند از دوره آموزشی درست استفاده کند.

شرایطی که وجه بازگشت داده نمی شود:

  • مشتری مواردی که در توضیحات جلسات دوره های آموزشی ذکر شده و قبل از خرید قابل مشاهده است را مطالعه نکرده و انتظارات دیگری از دوره آموزشی داشته باشد.
  • مشتری ادعا کند که موارد آموزش داده شده را بر روی سایت خود اجرا کرده و نتیجه خوبی دریافت نکرده است.
  • مشتری به دلایل فنی مربوط به وب سایت شخصی خود (مانند وردپرسی نبودن سایتش) درخواست بازگشت وجه نماید.
  • مشتری بدون دریافت مشاوره از پشتیبانی مانگو اقدام به خرید دوره کرده باشد و سپس از خرید دوره پشیمان شده باشد.
  • مشتری در زمان هایی غیر از زمان ذکر شده برای پشتیبانی درخواست پشتیبانی داشته باشد و در صورت عدم پاسخگویی پشتیبان، درخواست بازگشت وجه نماید.

حق تالیف و محتوای دانش بنیان مانگو

  • هر گونه محتوایی که در پلتفرم مانگو در اختیار مشتریان این شرکت قرار میگیرد، از لحاظ مالکیت حقوقی متعلق به مانگو است و اگر محتوای انتشار یافته متعلق به سایت های غیر باشد حتما در مانگو به اطلاع کاربر خواهد رسید. بنابراین چنین رویه ای را باید کاربران و دیگر سایت ها در قبال مانگو رعایت کنند.
  • هر گونه استفاده از محتوا و یا خدمات مانگو در سایت های دیگر، بدون کسب اجازه از این شرکت خلاف قوانین بوده و پیگرد قانونی این شرکت را در پی خواهد داشت.

ارتباط با کاربر

مکاتبه، ایمیل، پیغام های مختلف، اسمس یا تماس و مسیج هایی که بین کاربر و تیم مانگو رسانده و دریافت می شود، بنا به نیازهای روز بایگانی شده تا در صورت لزوم از آنها برای رفع مشکلات و اختلافات بین کاربر و سامانه مانگو استفاده شود.

شرایط حاد (فورس ماژور)

ممکن است حوادثی رخ دهند که کنترل آن تحت اختیار مسئولین مانگو و یا حتی کاربران نباشد، بنابراین مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در چنین شرایط و قرارداد وجود نخواهد داشت. از این قبیل حوادث، زلزله، آتش سوزی، قطع برق، قطع شبکه و اینترنت، قطع خطوط ارتباطی، سیل و … هستند.