دوره تحقیق کلمه کلیدی کاربردی و هدفمند برای کسب و کار

کلمه کلیدی یا کلیدواژه Keywords یعنی کلید ورود کسب و کار شما به دنیای آنلاین و بازاریابی اینترنتی، و شما در کارگاه تحقیق کلمه کلیدی اصولی یاد می‌گیرید چطور بهترین کلمات کسب و کارتان را از سراسر وب، جستجوی گوگل و اطلاعات موردنیاز کاربران استخراج کرده، چطور یک برنامه‌ریزی انجام دهید و از این کلمات برای رشد و پیشرفت کسب و کار و همینطور کسب ترافیک و مشتری و فروش استفاده کنید

https://stream.mimos.ir/ck5yvys5jbvy/download/480p

استاندارد 2020

دوره های همیشه بروز

تمام دوره های آکادمی مانگو بر اساس اصول و قوانین سال 2019 و 2020 تهیه و تدوین شده و همیشه بروز خواهد ماند

آپدیت رایگان

1 سال آپدیت رایگان دوره

تمام دوره ها تا 1 سال اول به صورت رایگان بروزرسانی خواهد شد و اضافه شدن دروس جدید رایگان خواهد بود

اینترنت نیم بها

صرفه جویی در هزینه ها

نمایش تمام دوره های برگزار شده در میموس با اینترنت نیم بها محاسبه خواهد شد

پشتیبانی ویژه

6 ماه پشتیبانی مدرس

تمام دوره ها تا 6 ماه توسط اساتید و کارشناسان مانگو پشتیبانی خواهد شد و برای رفع ایرادات به صورت ماهانه ویدیوهای جدید اضافه خواهد شد

چرا به کارگاه تحقیق کلمه کلیدی اصولی ما نیاز دارید؟

  • چون بازار سئو در ایران بسیار رقابتی شده و هر روز هزینه ورود به‌این‌بازار سنگین‌تر میشه
  • چون بدون تحقیق کلمه کلیدی یعنی هیچ برنامه‌ای برای فعالیت روی سایت خودتان ندارید

  • چون بدون تحقیق کلمه کلیدی، ابزارهای لازم برای شناخت درست نیاز مشتری را در اختیار ندارید

  • چون بدون تحقیق کلمه کلیدی عملا شما هیچ استراتژی صحیحی برای شروع سئوی سایت‌تان ندارید

  • چون بدون تحقیق کلمه کلیدی نمی‌توانید از تولید محتوایی که می‌کنید انتظار فیدبک داشته باشید

  • چون شما به آنچه مشتری برای جستجوی خدمات و محصولات‌تان استفاده می‌کند نیاز دارید

  • چون شما به آنچه در بازار وجود دارد و باعث درآمدزایی رقیبان می‌شود باید دست پیدا کنید

  • چون شما می‌خواهید مسیر رسیدن مشتری به کسب و کار و فروشگاه یا سایت‌تان را شناسایی کنید

  • چون شما می‌خواهید بصورت اصولی نیاز مشتری و مخاطب را شناسایی کرده و آنرا برطرف کنید

  • چون شما نمی‌خواهید هزینه‌ای که برای تولید محتوا یا سئوی سایت می‌کنید خرجی اضافی باشد

  • چون شما نمی‌خواهید فردا روز شاهد افت و عدم پیشرفت کسب و کارتان باشید

  • چون کسب و کار شما هدف مشخصی دارد و می‌خواهد سریعا مشتریانش را در بازار آنلاین جذب کند

  • چون کسب و کار شما یک کسب و کار سنتی نیست که اول و آخر مسیر کسب درآمد و فروشش را روشن نکرده باشد

  • چون دوست دارید تحقیق اصولی کلمات کلیدی کسب و کارتان را خودتان یاد بگیرید و انجام دهید

  • چون دوست دارید دانش‌تان را بالا برده و برای هر محتوا / محصول یا خدماتی که دارید مشتری هدفمند پیدا کنید

  • چون دوست دارید بیشتر کسانی که وارد سایت‌تان می‌شوند مشتریان سئوی کسب و کارتان باشند

کارگاه تحقیق کلمه کلیدی چرا برای شما مفید است؟

شک نکنید همین الان‌هم کاربران زیادی وارد وب‌سایت شما می‌شوند ولی درصد فروش ما پایین است، مقالاتی دارید که رتبه بالایی کسب نمی‌کنند یا نمی‌دانید فروشگاه‌تان چرا فروش ندارد، همه اینها نشان از این دارد که شما نتوانسته‌اید آنکسی که باید به سایت‌تان سر بزند را پیدا کنید. اینکار بخاطر عدم تحقیق کلمه کلیدی درست و اصولی است!

یک کسب و کار نه فقط بخاطر سئوی سایت بلکه بخاطر کسب ترافیک، برای تولید محتوای درست و جذب بهترین کاربران به تحقیق کلمات کلیدی درست نیاز دارد! اگر کلمه کلیدی درست انجام شود، مسیر صحیح فعالیت کسب و کار و ورودی‌های اقتصادی و ترافیک سایت بدرستی ساخته می‌شوند و کاربرانی که هدف نامیده می‌شوند جذب خواهند شد.

 

چه مهارت‌هایی در کارگاه تحقیق کلمه کلیدی یاد می‌گیرید؟

استراتژی کلمات کلیدی برای کسب و کار

طراحی برنامه تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی

تهیه لیست کلمات کلیدی برای فعالیت

ارزش‌گذاری و انتخاب کلمات کلیدی بر اساس شاخص‌های مختلف

طراحی برنامه فعالیت برای کسب و کار در طول 12 ماه

کار عملی با ابزار گوگل کیورد پلنر Google Keyword Planner

کار عملی با ابزار کلمه‌یاب KWFinder

کار عملی با ابزار کلمه‌ساز Keywordtool.io

کار با کلمات کلیدی اصلی کسب و کار Head Keywords

توسعه کلمات طولانی و دنباله‌دار Long Tail Keywors

شناخت صحیحو استفاده از کلمات مرتبط معنایی LSI

ساخت کمپین کلمات کلیدی و بررسی پتانسیل ترافیک و مخاطب و …

شناسایی پتانسیل کلمات

شما یاد می‌گیرید چطور بهترین کلمات را برای خودتان انتخاب کنید. شما یاد خواهید گرفت چطور بر اساس بودجه‌ای که برای فعالیت کسب و کارتان دارید از این پتانسیل‌ها استفاده کنید و کلمات را انتخاب کنید.

ساخت لیست کلمات گسترده

ما در نمونه پروژه‌ توانستیم بیشتر از 3000 کلمه کلیدی بیاوریم که حداقل 2000 مورد از آنها را می‌توانیم استفاده کنیم. البته این حداقل است و شما می‌توانید چندهزار کلمه دیگر را به این لیست اضافه کنید.

طراحی برنامه فعالیت

بر اساس دیتایی که در ابزارهای مختلف بدست می‌آوریم، یاد می‌گیریم چطور برای یک سال کامل (4 فصل 3 ماهه) برنامه فعالیت روی کلمات کلیدی طراحی کنیم و سایت را روی مدار آنها حرکت دهیم تا در انتهای سال به تمام آنچه بعنوان اهداف تعیین کرده بودیم برسیم.

کار با ابزارهای حرفه‌ای

از حرفه‌ای‌ترین ابزارهای روز دنیا برای تحقیق کلمه کلیدی استفاده می‌کینم و عملی بشما نشان ‌می‌دهیم چطور با این ابزارها بتوانید لیست کلمات کلیدی کاربردی خود را بسازید  و آنها را غربال کنید تا قابل استفاده شوند، همینطور یاد می‌گیرید چطور کلمات را ارزش‌گذاری کنید

مخاطبین این دوره چه کسانی هستند؟

این دوره به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگه خودتو بین یکی از این تیتر‌ها می‌بینی پس قطعا این دوره برات مناسبه…

  • کسانی که می‌خواهند کمپین‌های تولید محتوا بسازند یا برنامه‌ریزی کنند
  • کسانی که می‌خواهند از روند تولید محتوای کسب و کارشان بیشترین بازدهی را کسب کنند
  • کسانی که می‌خواهند از بازاریابی محتوایی برای مجله یا بلاگ سایت و فروشگاهشان بازخورد بگیرند
  • کسانی که می‌خواهند برنامه اصولی برای محتوا داشته باشند و دنبال بازگشت سرمایه هستند
  • کسانی که می‌خواهند بازاریابی داخلی کسب و کارشان را بر اساس محتوا پیش ببرند
  • کسانی که می‌خواهند از تولید محتوا کسب درآمد کنند و برنامه تولید محتوای اصولی بسازند
  • کسانی که می‌خواهند مجله یا وبلاگ برای سایت و فروشگاه بسازند و محتوای انبوه یا اصولی تولید کنند
  • کسانی که می‌خواهند سئوی سایت کسب و کار یا فروشگاه‌شان را پرقدرت و دقیق و اصولی شروع کنند
  • کسانی که می‌خواهند تحقیق کلمه کلیدی را اصولی انجام دهند و کار با ابزارهای حرفه‌ای را یاد بگیرند
  • کسانی که می‌خواهند آینده کسب و کارشان را از همین امروز بر اساس یک مسیر صحیح پیش ببرند
  • کسانی که می‌خواهند دانش خود را بروز کنند و با روش تحقیق کلمه کلیدی مدرن آشنا شوند
  • کسانی که می‌خواهند برای تولید محتوا و فعالیت سایت و فروشگاه‌شان روی انواع کلمات برنامه‌ریزی کنند
  • کسانی که مدیر محتوا یا طراح کمپین محتوای متنی یا رسانه‌ای برای انواع سایت هستند
  • کسانی که مالک یک وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند و به کسب ترافیک هدفمند و مشتری درست اهمیت می‌دهند
  • کسانی که فکر می‌کنند سایت‌شان آنطور که باید مشتری جذب نمی‌کند و نرخ تبدیل پایینی دارد!

این دوره به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

  • کسانی که سایت نداردیا به درآمد آن اهمی نمی‌دهند
  • کسانی که عجله‌ای برای سئو ندارند
  • کسانی که اصلا برایشان این موارد مهم نیست
  • کسانی خودشان در این کار حرفه‌ای هستند
  • کسانی که از منطقه امن خود بیرون نمیان
  • کسانی که حوصله آنالیز و تحقیق ندارن
  • کسانی که همیشه خسته هستن 🙂 
  • کسانی که فکر می‌کنن درآمدشون خوبه
  • کسانی که به درآمد آنلاین باور ندارن
  • کسانی که روش‌های سنتی رو ترجیح میدن

جلسات دوره

جلسه 1: معرفی کارگاه تحقیق کلمه کلیدی مدرن

کارگاه تحقیق کلمه کلیدی بشما کمک می‌کند مشتریان خودتان را بشناسید، آنها را با محتوای درست هدف بگیرید و سایتی بسازید که دقیقا با نیاز مشتریان کسب و کار و خریدار محصولات تطبیق دارد! می‌خواهیم در جلسه اول بشما بگوییم چطور کلمات کلیدی می‌تواند سرنوشت سایت شما را تغییر دهد!

جلسه 2: تحقیق بازار > درک صحیح زمینه فعالیت

برای هر دونده‌ای یک مربی خوب نیاز است تا به وی راه را نشان دهد و روش تمرینات را بشناسد، اگر شما هم یک سایت در زمینه‌ای تخصصی راه‌اندازی کرده‌اید و تخصص شما نیست مطمئنیم راه سختی پیش‌رو دارید، اگر می‌خواهید یک فروشگاه یا سایت در زمینه‌ای راه‌اندازی کنید و شماره 1 آن حوزه باشید، باید تخصص‌تان در پس‌زمینه مدیریت سایت هم خودش را نشان دهد. ما می‌خواهیم بجز این مورد برایتان در مورد اهمیت تخصص و همین‌طور تخصص‌گرایی صحبت کنیم. اگر شما هم بتوانید Niche Marketing خوبی انجام دهید، می‌توانید خیلی زود رقابتی که ندارید را برنده شوید و شماره 1 حوزه خودتان باشید.

جلسه 3: تحقیق بازار > شناسایی فرصت‌های کسب و کار

قطعا شما رقیب امروزی یک سایت بزرگ و غول نیستید! اگر بودید به این دوره نیازی نداشتید چون کسب و کارهای بزرگ خودشان سئوکار دارند! با این حال، اگر ندانید فرصت در فضای آنلاین کجاست هیچ‌وقت نمی‌توانید مجالی برای عرضه محصولات‌تان پیدا کنید و دلیلش اینست که شما فرصت‌های جدید را پیدا نمی‌کنید، وارد اقیانوس قرمز می‌شوید و مجبور به رقابت هستید، اما برای فعالیت درست در اقیانوس آبی، نیازمند مسیر صحیح هستید و ما کمک‌تان می‌کنیم مسیرتان را پیدا کنید.

جلسه 4: تحقیق بازار > آنالیز حوزه، کلمات و رقیب

وارد یک حوزه می‌شوید ولی رقیب‌ها بشدت در آنجا فعالیت می‌کنند پس باید یاد بگیرید خلوت‌ترین حوزه‌ها را انتخاب کنید و ساده‌ترین رقیب‌ها را برای رقابت انتخاب کنید. این مسیر را با بررسی کلمات کلیدی اصلی کسب و کار و آنالیز رقیب، ارزش‌گذاری کلمات کلیدی و سپس استفاده از آنها در بدنه سایت پیش می‌بریم و بشما مسیر صحیح فعالیت را نشان خواهیم داد.

جلسه 5: کار با برنامه‌ریز کلیدواژه گوگل Google Keyword Planner

سخت بتوان این ابزار را نادیده گرفت، در پروژه ساده‌ای که از آن صحبت می‌کنیم تنها با این ابزار، بیشتر از 1000 کلمه کلیدی بدست آوردیم و در قالب یک کمپین پتانسیل ترافیک و ارزش آنها را بررسی کردیم. نزدیک به 1 ساعت کار با این ابزار کمکتان می‌کند ناشناخته‌های آن را کشف کنید و با استفاده از کمپین و فیلتر و … بتوانید بهترین لیست ممکن را آنلاین بسازید یا در یک فایل شیت دانلود کنید.

جلسه 6: کار با کلمه‌یاب Keyword Finder

کلمه‌یاب که kwfinder.com آدرس اصلی آن است، تقریبا مبنای اصلی فعالیت ما روی کلمات کلیدی است، و دلایل خوبی برای آن داریم، اول اینکه این شرکت به بازار وب پارسی توجه زیادی دارد، دیتای بروزی دارد و البته اطلاعات آن واقعا خوب و تاحدی قابل اتکا هستند و می‌توان برای انواع پروژه سئو از آن استفاده کرد. پس ما هم از دیتای این سایت استفاده می‌کنیم، فیلم آموزشی ساخت لیست کلمات کلیدی و… را هم برایتان تهیه کرده‌ایم تا بدون مشکل با این ابزار کار کنید و بهترین لیست ممکن را بسازید.

جلسه 7: کار با کلمه‌ساز Keywordtool.io

دیگر ابزاری که برای ساخت لیست از آن استفاده خواهیم کرد، همین ابزار keywordtool.io است، ابزاری که هر کلیدواژه‌ای را تا چندصد کلیدواژه توسعه می‌دهد و کار را برای تولیدکنندگان محتوا و محققین کلمه کلیدی خیلی لذت‌بخش کرده است. ما فیلم آموزشی کار با این ابزار را در هم در حدود چنددقیقه آماده کرده‌ایم که در کار با آن مشکلی پیدا نکنید.

جلسه 8: تمپلیت و فایل‌های آماده کار برای شما

چند فایل اکسل برای تحقیق کلمه کلیدی اصولی برایتان آماده کرده‌ایم تا در شروع کارتان هیچ مشکلی نداشته باشید. ما این فایل‌ها را همراه با توضیحات لازم در اختیار شما قرار می‌دهیم تا یک فایل آماده برای کارتان داشته باشید و سریع استارت کارتان را بزنید، بدون مشکل، با برنامه و اصولی.

سوالات متداول:

کارگاه تحقیق کلمه کلیدی از کجا شروع می‌شود؟ نتیجه آن چه می‌شود؟

یک کارگاه که شما را با تحقیق کلمه کلیدی آشنا می‌کند، کلمه کلیدی را ریشه‌یابی می‌کند، مسیر فعالیت را برایتان ترسیم کرده و بهتان یاد می‌دهد وقتی می‌خواهید کلمه کلیدی را بدست بیاورید، از چه ابزاری برای چه نوع جستجویی استفاده کنید و چطور کلمات را رتبه‌بندی کنید!

این کارگاه چه فوایدی برای کاربر دارد و چرا اصلا باید آن را تهیه کرد؟

در اینکه چرا باید این کارگاه را تهیه کنید پاسخ قانع‌کننده زیاد است، اما خودتان هم می‌دانید تحقیق کلمه کلیدی یک کلیشه نابجاست مگر اینکه سعی کنید کلمات را یکبار دیگر برای خودتان لیست کنید و آنوقت است که می‌دانید چه کلماتی را نادیده گرفته‌اید ولی برای کسب و کارتان خیلی مهم بوده‌اند.

کارگاه تحقیق کلمه کلیدی آکادمی میموس چه تفاوتی با سایر دوره‌ها دارد؟

ما به کار عملی پرداخته‌ایم، فیلم آموزشی 3 ابزار اصلی تحقیق کلمه کلیدی مناسب وب پارسی و بازار ایران را برایتان کامل تهیه کرده‌ایم و چند فایل آماده کار هم برایتان ساخته‌ایم تا کارتان را بلافاصله پس از شروع تماشای ویدیوی کارگاه استارت بزنید.

این کارگاه چه فوایدی برای کاربر دارد و چرا اصلا باید آن را تهیه کرد؟

در اینکه چرا باید این کارگاه را تهیه کنید پاسخ قانع‌کننده زیاد است، اما خودتان هم می‌دانید تحقیق کلمه کلیدی یک کلیشه نابجاست مگر اینکه سعی کنید کلمات را یکبار دیگر برای خودتان لیست کنید و آنوقت است که می‌دانید چه کلماتی را نادیده گرفته‌اید ولی برای کسب و کارتان خیلی مهم بوده‌اند.

آیا در طول کارگاه از یک پروژه واقعی استفاده می‌شود یا صرفا همه مثال هستند؟

ما در طول کارگاه از دو پروژه و چندمثال گوناگون استفاده می‌کنیم. مثال‌های ما زیاد هستند و این کمک می‌کند انواع وب‌سایت در مثال‌های ما جا بیافتد و کاربر درک درستی از کلمات کلیدی برای انواع وب‌سایت پیدا کند. پس این کارگاه یک کارگاه واقعی و عملی روی پروژه محسوب می‌شود.

پشتیبانی دوره:

  • تمام مشکلات و سوالات شرکت‌کنندگان دوره به صورت رایگان در بخش درس ها در پنل کاربری جواب داده خواهد شد.

مدرس دوره:

فرشید امین زاده

بیش از 4 سال تجربه تخصصی سئو سایت های وردپرسی

  • مدیر سئو سایت میموس با رتبه 700 ایران بعد از 1 سال فعالیت
  • مدرس سئو دوره 0 تا 100 دیجیتال مارکتینگ  آغازینو 
  • استراتژیست متدهای آنالیز و سئوی پلتفرم مانگو
  • مشاور سئو شرکت طراحی سایت آنلاینر
  • مشاور سئو مارکت وردپرسی استورینا
  • دارنده گواهی نامه های سطح سئو حرفه‌ای آنالیتیکس گوگل، مارکتینگ هاب اسپات، ماز، یوست و…
  • نویسنده کتاب پیکربندی کامل سایت وردپرسی با یوست سئو
  • نویسنده کتاب سئو وردپرس به زبان ساده
  • نویسنده ۱۰۰ مقاله تخصصی سئو وردپرس

بهانه‌هایی برای تهیه نکردن این دوره عالی:

موقعیتی که الان داری نتیجه تصمیمات گذشته‌اس اما موقعیت فردات نتیجه تصمیم‌های امروزته

اگر هیچ وقت شروع نکردی پس باید این جمله‌ها برات آشنا باشن:

  • بعدا چک می‌کنم
  • از شنبه شروغ می‌کنم
  • الان نباید این کار رو انجام بدم، به موقع‌اش
  • سر فرصت انجام می‌دم
  • حالا چه عجله‌ایه؟ باشه بعدا!
  • حالا کو تا فردا
  • کی با یه دوره تغییر کرده من دومیش باشم
  • ارزون حساب کن مشتری شیم
  • فک نکنم انقدر ارزش داشته باشه

همه این جمله‌ها می‌تونن جوابی اشتباه برای یک تصمیم درست باشن …

پس درست انتخاب کنید…

مشخصات دوره

معرفی دوره

مخاطبین دوره

جلسات دوره

پرسش‌های پرتکرار

پشتیبانی دوره

مدرس دوره

بهانه‌‌ها

شرکت‌کنندگان

دیدگاه‌ها


درخواست مشاوره




شرایط ثبت‌نام

مشخصات دوره:

  • مدت زمان دوره: 2 ساعت و 40 دقیقه
  • کیفیت ویدیو: 1080 + 720 + 480 + 360
  • نحوه برگزاری دوره: دسترسی به دوره به صورت آنلاین + فایل دانلودی
  • امتیاز تکمیل دوره: 100 امتیاز معادل 10 هزار تومان تخفیف برای شرکت در سایر کارگاه‌ها

مبلغ سرمایه‌گذاری: 

190 هزار تومان  


ثبت‌نام در دوره

اعتماد حق شماست…

نظرات شرکت‌کنندگان دوره‌های حضوری سئو مانگو


نظرات بیشتر

چه کسانی مارا برای آموزش انتخاب کرده‌اند؟

0
+
شرکت
0
+
دانش‌جو

zitab logo
zistoria logo
zarfarsh logo
yeganedesign logo
washtak logo
webirooni logo
wpnovin logo
ybs logo
walo logo
vooca logo
vibre logo
tzp-co logo
teamcamp logo
techfact logo
techlandstore logo
toyota-mbn logo
serajbookshop logo
sokhanranyab logo
sorenamobile logo
sqalborz logo
sepidargift logo
sazandpolika logo
sashasalehi logo
saftey-security logo
ptatravel logo
raikaap logo
rosemoviesv logo
sabzlearn logo
parsmentor logo
persiangfx logo
peymanakbari logo
powerpars logo
ojshid logo
novinbin logo
newsha724 logo
nasoozpars logo
marvelfilm logo
mizboon logo
modaresansharif logo
mohandes-turbine logo
markazefarsh logo
maqsoudi logo
kishfile logo
karafarinanemovafagh logo
irpersiatour logo
hodhodtoybox logo
hamyarpet logo
farsherooz logo
fidergroup logo
haroot-maroot logo
homuk logo
jamalnashr logo
javabkade logo
honarejang logo
hiveiran logo
gitisystem logo
halsho logo
hiwaweb logo
imentraffic logo
jeeco logo
emakala logo
digipackshop logo
craneyab logo
cshops logo
diyakala logo
encomp logo
fardinkesht logo
faridparsaei logo
ehojra logo
donikk logo
decoparsian logo
designland logo
codekhoda logo
carnicairan logo
bdanim logo
asia20realestate logo
amozesh-kadeh logo
afradarb logo
4asa logo
780 logo
7raj logo
7ap logo
almasgraphic logo
alovisit logo
aloohamyar logo
arterina logo
arena-sanat logo
azadweb logo
badbadakplus logo
bazdidideh logo
arshamusic logo
behtime logo
chabaharmarket logo
cible logo
bitkiteb logo
canon123 logo
cngcar logo

Previous
Next

خدمات دیجیتال مارکتینگ میموس


اضافه کردن دیدگاه