2022-02-28

آموزش سئو و آشنایی با الگوریتم های گوگل یک موضوع مهم برای سئوکاران و تولیدکنندگان محتوا می باشد. متخصصان سئو باید به این موضوع توجه داشته باشند که تولید محتوا ساده چندان ارزشی برای سایت ندارد؛ آن چیزی که مهمه این است که تمامی موارد سئو در محتوا رعایت شده باشد. شاید سئو برای کسانی که به تازگی کسب و کار خودشان را شروع کرده، یک موضوع دلهره آور باشد. اگر شما هم به تازگی در مسیر آموزش سئو مبتدی هستید، نگران نباشید! ما در این قسمت از شرکت سئو میموس آموزش صفر تا صد سئو رایگان را در اختیارتان قرار می دهیم و مسیر یادگیری سئو را برایتان هموار می کنیم.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما تا الان چندین بار با عبارت (Search Engine Optimization) یا همون بهینه سازی موتورهای جستجوگر رو به رو شده اید، اما اگر بخواهیم واقعیت ماجرا را در نظر بگیریم، این معنا چندان قابل درک نیست. بزارید ساده تر بگویم، سئو در واقع یکسری اقدامات و کارهایی است که سایت و صفحات شما رو برای گوگل که بزرگ ترین موتور جستجوگر در دنیاست، بهینه می کند تا سایت شما به صفحات اول نتایج برسد و در معرض دید کاربران بیشتری قرار بگیرد.

برترین نتایج در گوگل همان 3 لینک اول در صفحه اول گوگل است. برای اینکه بخواهید به این جایگاه والا دست پیدا کنید، باید همه قوانین و ترفندهای سئو را یاد بگیرند و اطلاعات خود را در زمینه سئو سایت بروز نگه دارید.

اگر می خواهید seo را کامل تر یادبگیرید، پیشنهاد می کنم حتما مقاله (سئو چیست؟) را بخوانید.

آموزش سئو چیست؟ (روندی هدفمند و اصولی)

به جرات می توان گفت که هر فردی که در فضای وب، سایت دارد و یا قصد دارد سایتی را برای کسب و کار خود راه اندازی کند، حتما باید مفهوم سئو آشنا باشد.

اما شاید این سوال پیش بیاید، که باید از کجا شروع کرد؟ باید از چه منابعی استفاده کرد؟ پکیج اموزش سئو بهتر است یا فیلم آموزش سئو پیشرفته؟ عجله نکنید! اگر بقیه مطلب را بخوانید به پاسخ تمامی سوالات خود می رسید.

یکی از بزرگ ترین اشتباهات افراد مبتدی این است که فکر می کنند یادگیری سئو مانند دیگر تخصص ها، یک روند اصولی سیستمی دارد که اگر به صورت مرحله به مرحله پیش برود، می تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند.

 حتی سایت هایی هستند که منابع بی اعتبار و خالی از بار علمی را در اختیار علاقمندان به یادگیری seo قرار می دهند و آنها را از رفتن به مسیر درست، گمراه می کنند.

پیشنهاد من به شما این است که تمامی مراحل بهینه سازی سایت را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید به موفقیت های بالا برسید و با آموزش سئو تضمینی، آینده سایت خود را تضمین کنید.

مراحل یادگیری سئو سایت :

همینجا می خواهم یک واقعیتی را به شما بگویم و آن هم این است که سئو تنها چند فرمول و تکنیک نیست که شما هم با استفاده از آنها بتوانید ادعا کنید که سایت خود را سئو کرده اید و حالا منتظر مشتریان بشینید که پشت در سایت شما صف بکشند. مراحل فراگیری سئو را به چهار دسته کلی تقسیم می کنیم که خود آنها نیز برای خود داستانی جداگانه دارند.

  • تکنیکال سئو
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • تولید محتوا

این 4 مورد همان دسته بندی کلی است که برای فرآیند سئو در نظر گرفته ایم و البته بدانید که هر کدام از آنها نیز از چند بخش تشکیل شده اند. در ادامه به طور کامل درباره آنها با شما صحبت می کنیم.

حرف آخر …

سئو یک فرآیند تجربی است و اگر آموزش سئو وردپرس را شروع کرده اید، بدانید که وارد یک میدان پررقابت شده اید و تنها در صورتی می توانید برنده این نبرد سخت و سنگین باشد که از تمامی دانش خود به صورت دقیق و هدفمند استفاده کنید.

برگرفته از : academy.hubspot.com

مطهره نسیمی

مطهره نسیمی

مطهره نسیمی هستم؛ کارشناس محتوا و دیجیتال مارکتر! حسِ خوب نوشتن و خلق محتوا باعث شده که من محتوانویسی رو به عنوان شغل و حرفه خودم انتخاب کنم. به یادگیری و به خصوص یاد دادن علاقه زیادی دارم و همیشه در تلاشم تا بتونم به بقیه کمک کنم! (سعی میکنم ملکه محتواهایی باشم که پادشاه میشن!)