2020-05-11

سفارش سئو راهی هوشمندانه برای رونق کسب وکار شما

شاید شما هم مدتی است که برای توسعه و گسترش کسب و کار خود به دنبال راه هایی موثر و خالقانه تر از روش های سنتی می گردید. روش هایی که به شما در پیدا کردن بازار هدف در دنیای مجازی و واقعی کمک کرده و روز به روز بر تعداد مخاطبانتان بیافزاید. در حین جستجو ممکن است با روش های محبوبی مانند بازاریابی آنالین و اینترنتی آشنا شده و به این مساله پی برده باشید که این راهکارهای جذاب به بازاری پر رقابت و شلوغ تبدیل شده اند که بسیاری از کسب و کارها یا در آن دیده نمی شوند و یا شکست می خوردند. پس اگر شما هم در این مسیر پرپیچ و خم و رقابتی به بن بست رسیده اید و به دنبال راه چاره ای برای افزایش نرخ فروش و برندینگ محصول خود می گردید، درست در همین مرحله است که به سفارش سئو به یک تیم قوی به عنوان راه حلی هوشمندانه و موثر نیاز دارید.

با سفارش سئو به تیم میموس، از انجام خدمات سئو با بالاترین کیفیت مطمئن باشید.

بعد از این که با نقش سئو و اهمیت و کاربرد آن در بازار آنالین آشنا شدید و تصمیم به تغییر روش های سنتی درآمد زایی و تجربه شیوه های نوین تجارت و تبلیغات گرفتید، نوبت به انتخاب یک تیم متخصص جهت شروع سئو سایت می رسد. از اینجا به بعد می توانید با انتخاب تیم حرفه ای میموس و سفارش سئوی سایت به ما، درهای جدیدی از موفقیت را به روی خود باز کرده و بدون نگرانی منتظر نتایج چشمگیر و پایدار سئو بر کسب و کارتان باشید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در تمامی مراحل از سفارش SEO تا انجام تمامی خدمات سئو سایت و رسیدن به نتیجه دلخواه در کنار شما باشیم. از نمونه خدمات سئو سایت که به صورت یک پکیج به شما ارائه می دهیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آنالیز رقبا برای تعیین کلمه کلیدی ارزشمند
  • رفع مشکالت فنی و اصالح ساختار سایت
  • لینک سازی باکیفیت و مداوم
  • سئوی محلی SEO Local
  • مشاوره و آموزش سئو
  • طراحی سایت با اصول سئو

مراحل انجام سئو سایت

مراحل انجام سئو سایت توسط تیم سئو میموس

در ادامه برای آشنایی بیشتر با چگونگی انجام خدمات سئو تعدادی از مراحل بهینه سازی سایت را که توسط شرکت میموس انجام می گیرد، به اختصار توضیح داده ایم. همچنین شما می توانید برای کسب اطالعات بیشتر با تیم پشتیبانی تماس گرفته و با مشاوره رایگان از جزییات بیشتر چگونگی سفارش سئوی سایت اطالع پیدا کنید

آنالیز و ارائه پروپوزال سئو سایت

آنالیز و بررسی سئو سایت شما و رقبایی که در حیطه کاری مشابه فعالیت می کنند با هدف انتخاب بهترین کلمات کلیدی که باالترین ترافیک را دارند و نرخ فروش محصول و یا خدمات شما را چند برابر می کنند. در ادامه این مرحله، پروپوزال سئو سایت را متناسب با بررسی و آنالیزهای انجام شده توسط تیم سئوی میموس به شما ارائه می دهیم. *پروپوزال سئو سایت شامل مراحل و موارد مختلفی می باشد که در ادامه مقاله آنها را به تفصیل توضیح می دهیم.

تدوین استراتژی برای سئو سایت

استراتژی های تیم سئو میموس با این هدف تدوین می شوند که در بازه زمانی مشخص شده، سایت با کلمات کلیدی مرتبط به صفحه اول گوگل رسیده و فروش و ترافیک سایت شما افزایش یافته باشد. استراتژی های بهینه سازی سایت تیم میموس به برندنیگ و ماندگاری سایت شما در صفحات اول موتورهای جستجو کمک چشمگیری می کند.

رفع ایرادات و انجام سئو فنی 

رفع ایرادات فنی سایت از مهمترین مراحل انجام خدمات سئو سایت می باشد. در این مرحله ما با انجام سئو تکنیکال، وب سایت شما را با معیار های گوگل که در سال 2020 تعیین کرده است سازگار می کنیم. این سازگاری شامل کدنویسی مجدد و بهینه سازی ساختار کدها، رفع ایرادات UI و UX ،افزایش سرعت سایت، نصب و فعال سازی نرم افزاهای تخصصی برای آنالیز سایت و بسیاری دیگر از خدمات فنی و تکنیکال سئو می شود.

سئو داخلی سایت

سئوی داخلی سایت یا همان SEO Page On از جمله مهمترین خدمات سئو سایت برای رسیدن به صفحات اول گوگل می باشد که فقط و فقط مختص وب سایت شما انجام می شود. تولید محتوای مستمر، اختصاصی و اصولی از مهمترین فاکتورهای سئو داخلی سایت به حساب می آید که اگر طبق استراتژی های تیم سئو میموس انجام شود تاثیر زیادی در افزایش فروش و خدمات شما دارد

سئو خارجی سایت

باید گفت سئو خارجی سایت یا همانSEO Page Off با سئو داخلی سایت مکمل یکدیگر هستند. به این معنی که برای کسب رتبه در صفحات اول گوگل باید بر روی سئو داخلی و خارجی به یک میزان انرژی و زمان گذاشت. سئو خارجی میزان محبوبیت و اعتبار شما در بستر اینترنت را به نمایش می گذارد و شامل لینک سازی های خارجی متناسب با الگوریتم گوگل، فعالیت و لینک سازی در شبکه های اجتماعی، افزایش قدرت دامنه سایت، تهیه رپورتاژ، لینک سازی کاله سفید و خاکستری و غیره می شود.

 

رسیدن به صفحه اول گوگل با اصول سئو

رسیدن به صفحه اول گوگل با اصول سئو

بعد از انجام تمامی مراحل باال خواهید دید که سایت شما در یک بازه زمانی حدودا 6 تا 20 ماه و با لیست کاملی از کلمات کلیدی مشخص شده در صفحات اول گوگل نمایش داده خواهد شد. افزایش فروش و ترافیک ارگانیک سایت تا 20 درصد و کاهش رتبه الکسا تا زیر 2222 از دیگر تغییرات چشمگیری خواهد بود که با سفارش سئو سایت به تیم میموس شاهد آن خواهید بود.

باتوجه به اهمیت پروپوزال سئو سایت به عنوان اولین مرحله و قدم از شروع همکاری تیم سئو میموس با شما، تصمیم گرفته ایم بیشتر به توضیح مواردی بپردازیم که در پروپوزال ارائه می شوند.

پروپوزال سئو سایت یکی از مهمترین مراحل سفارش سئو

پروپوزال سئو سایت یکی از مهمترین و حساس ترین مراحلی می باشد که ما هنگام سفارش SEO مد نظر قرار می دهیم. پروپوزال سئو به عنوان اولین دیدار حرفه ای و غیرحضوری ما به عنوان تیم حرفه ای سئو با کارفرما و مشتری به حساب می اید که بر اساس آن توانایی های فنی، تخصصی، کیفیت خدمات و قدرت ایده پردازی تیم ارزیابی می شود. بر اساس مواردی که در پروپوزال اماده و به شما تحویل داده می شوند می توانید از رسیدن سایت خود به صفحه اول گوگل و افزایش فروش و بازدهی بازاریابی آنالین اطمینان حاصل کنید که این موضوع خود دلیلی بر اهمیت نقش و حساسیت پروپوزال سئو می باشد.

عوامل زیادی در طراحی و آماده کردن پروپوزال سئو سایت موثر هستند. به طورکل یک پروپوزال حرفه ای عالوه بر جذابیت بصری باید تمامی اطالعات الزم برای انجام یک پروژه سئو را داشته باشد و به ساده ترین و سریعترین شکل ممکن و یا به اصطالح در یک نگاه به اطالع مشتری برساند.

یک پروپوزال سئو سایت قوی و خوانا بستری مناسب برای شفاف سازی تمامی مراحل و شرایط انجام خدمات سئو سایت است. که با مشخص کردن مسئولیت های افراد، ارائه برنامه ریزی دقیق و پیش فرضی از نتیجه نهایی اعتماد و رای مشتری را برای سفارش SEO جذب می کند. شما با مراجعه به نمونه پروپوزال سئو که در صفحه اصلی سایت میموس قرار داد به راحتی می توانید از موارد و کیفیت باالی پروپوزال سئو میموس اطالع پیدا کنید.

در ادامه بعضی از موارد مهم و اصلی که یک پروپوزال سئو حرفه ای باید شامل آنها باشد را توضیح می دهیم تا با ایجاد فضایی شفاف برای سفارش سئو، به توسعه و گسترش کسب و کارهای مختلف در بازار کار اینترنتی وآنالین کمک کرده باشیم. این موارد از مهمترین و اصلی ترین راهکارهای ما در شرکت میموس برای انجام خدمات سئو سایت می باشند و شما به عنوان صاحب یک کسب و کار با دانستن این مطالب می توانید با اعتماد کامل سفارش سئو سایت خود را به ما بسپارید

پروپوزال سئو سایت شامل چه مواردی است؟

در پروپوزال سئو سایت موارد مختلفی وجود دارند که مهمترین آنها عبارتند از: عنوان پروژه، ارائه تعاریف مرتبط با خدمات سئو، تحلیل وضعیت فعلی وب سایت، معرفی مراحل مختلف انجام پروژه، مشخص نمودن خدمات سئو سایت، درج اهداف کلی سئو و پیش بینی نتایج مورد نظر. در ادامه به توضیح بعضی از مراحل انجام سئو سایت و خدمات پیشنهادی که در پروپوزال سئو آورده می شوند، می پردازیم. همچنین شما برای اطالع بیشتر از شرایط و مراحل خدمات سئو می توانید به نمونه پروپوزال سئو در سایت میموس مراجعه کنید.

پروپزال سئو سایت شامل چیست؟

شرح خدماتی که در پروپوزال سئو سایت آورده می شوند:

بررسی و آنالیز وضعیت فعلی کسب و کار شما در بازار اینترنتی

ولین قدم ما برای تهیه پروپوزال سئو سایت، آنالیز و بازرسی وب سایت شما و وضعیت فعلی آن در صفحات مجازی با بهترین ابزارهای SEO سال 2020 می باشد. با استفاده از این استراتژی و رسیدن به یک ارزیابی جامع از سایت شما به این نتیجه خواهیم رسید که از کدام تاکتیک های SEO( سئو کاله سفید( برای بهینه سازی سایت و بهبود رتبه آن در موتورهای جستجو استفاده نماییم. این بررسی و آنالیزها که در پروپوزال سئو سایت به ترتیب مراحل آورده خواهند شد.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، اولین مرحله برای تعیین رتبه بندی وب سایت شما در وضعیت فعلی آن است. ما این کار را با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با شغل شما شروع می کنیم. کلمات کلیدی به ما در فهمیدن چگونگی عملکرد وب سایت شما در مقایسه با دیگر رقبا کمک بزرگی خواهند کرد. هدف ما از این بررسی ایجاد یک فایل شامل لیست کلمات کلیدی با ارزش و هدفمند می باشد که برای رسیدن به صفحه اول گوگل به آنها نیاز خواهیم داشت.

هینه سازی ساختار فنی سایت

برای اینکه وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو قابل مشاهده باشد باید موتورهای جستجو بتوانند آن را پیدا کنند. آنها این کار را با جستجو و یا به اصطالح خزیدن )crawling )در صفحات وب شما و جستجوی مطالب و محتوای مرتبط و نمایه شده انجام می دهند. این امر تنها زمانی اتفاق می افتد که با رعایت اصول سئو، ساختار وب سایت شما با لینک ها و امکانات HTML مانند برچسب alt تصاویر به طور حرفه ای سازمان دهی و بهینه سازی شده باشد.

پیاده سازی استراتژی های سئو اصولی و مهندسی محتوا

پس از انجام مراحل ابتدایی و اطمینان از این که وب سایت شما توسط موتورهای جستجو یافت شده و به درستی ایندکس می شود، حال می توانیم به دنبال پیشرفت بیشتر و بهبود رتبه سایت شما در صفحات جستجو باشیم. از این مرحله به بعد عوامل مختلفی در سئو سایت و رتبه بندی آن موثر هستند که مهمترین آنها تولید محتوا بر اساس اصول سئو می باشد. در اینجا تیم محتوای میموس وارد کار شده و با ارائه محتوایی با کیفیت و اصولی و بارگذاری مستمر آن در سایت این اطمینان را به شما می دهد که محتوای سایت شما کامال با کسب و کارتان مرتبط باشد. عالوه بر این استفاده از کلمات کلیدی به صورت ارگانیک و طبیعی در متن و عدم کپی بودن محتوای تولید شده عامل دیگری خواهد بود تا موتورهای جستجو از منحصر بفرد بودن و معتبر بودن منابع و محتوای شما اطمینان داشته باشند. این نوع سئو )سئو کاله سفید( به پایداری و اعتبار سایت شما کمک کرده و مانع از افت رتبه آن در در طوالنی مدت می شود.

انالیز رقابتی سایت و ارائه گزارش ماهیانه

به محض انجام بازبینی و آنالیزهای ابتدایی از وب سایت شما، سئو سایت وارد یک فاز رقابتی و حساس خواهد شد. در این مرحله با انجام یک تجزیه و تحلیل رقابتی، محتوای سایت و سایر فاکتورهای SEO را با سایر رقبای شما مقایسه خواهیم کرد. این تاکتیک به ما کمک می کند تا برنامه ای جامع، کاربردی و موثر آماده کنیم و به عنوان نسخه نهایی پروپوزال سئو سایت آن را در اختیار شما قرار دهیم. بررسی وآنالیز مدوام رقبا به ما کمک خواهد کرد تا کلمات کلیدی ارزشمند را بر اساس باالترین ترافیک و نرخ فروش بدست آورده و از آنها برای افزایش ترافیک هدفمند سایت شما استفاده نماییم.

به طور کل پروپوزال سئو سایت، پیش نمایه ای از راهکارهای حرفه ای خواهند بود که ما در شرکت میموس برای بهینه سازی وب سایت شما پیاده سازی خواهیم کرد، تا بتوانید به صورت طبیعی رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقاء داده و بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. در آخر باید گفت ما با ارائه گزارش های ماهیانه، شما را از تمامی نتایج و اثرات مثبت سئو بر افزایش بازدهی سایت آگاه خواهیم کرد و در تمامی مراحل انجام خدمات سئو تا پیشرفت و نتیجه نهایی در کنار شما خواهیم بود.

مطهره نسیمی

مطهره نسیمی

مطهره نسیمی هستم؛ کارشناس محتوا و دیجیتال مارکتر! حسِ خوب نوشتن و خلق محتوا باعث شده که من محتوانویسی رو به عنوان شغل و حرفه خودم انتخاب کنم. به یادگیری و به خصوص یاد دادن علاقه زیادی دارم و همیشه در تلاشم تا بتونم به بقیه کمک کنم! (سعی میکنم ملکه محتواهایی باشم که پادشاه میشن!)